רשימת האסון

שלומית מלכה 

(צילום: אלעד גוטמן)
(צילום: אלעד גוטמן)

הו, האימה: אף שהשעון היה רחוק מלהראות חצות, והיא כבר מזמן מצאה את הנסיך שלה, התגלתה שלומית מלכה כלכלוכית מוזנחת באאוטפיטה המתוקתק של סינדרלה בנשף נוצץ בקניון תל־אביבי. הפריזורה הסתורה בעלת הקצוות המפוצלים נאספה לזר פטרוזיליה שיאה יותר למלאכת קרצוף פאנלים, זירו מקיאז' הציג שקיות שחורות - ולא של שאנל - מתחת לעיניים, ושמלה בעלת אפיל בוגר הכבידה על הגזרה של הסופר־מודל האהובה.


אופס, הצליח לך: את היופי הפנימי הכובש של מלכה לא ניתן לרכוש בשום מקום, ולכן חיננית לא מקדמת מוצרים כאלו, רק כי זה פשוט לא מסחרי.

חיננית חומדת: התיקיטת נמצא כמקסים, כמו גם המניקור והפדיקור.

שקר כלשהו: בפעם הבאה תתקשרי לפייה הטובה שלך, מיקי בוגנים, שיעשה בך את קסמיו, אוקיי?

יעל בר זוהר

(צילום: רענן כהן)
(צילום: רענן כהן)

הו, האימה: כשהן ארוזות באריזת רשת יוז'ורלית, זרועותיה של יעל בר זוהר נראו לחיננית התמיד מורעבת כזוג נקניקי מורטדלה שלמים ביישון מוקפד. ולמרות מפיות הנייר הכחולות המצורפות לטוטאלוס, עצרה את עצמה החתומה מעלה מלתת באלו ביס. סורי, שתיתי קפה הפוך קודם לכן, אני עדיין חלבית.

אופס, הצליח לך: השוז דווקא חביבות.

חיננית חומדת: הפעם אוותר.

שקר כלשהו: מקווה שיצליח לך בפעם הבאה.

דין מירושניקוב

(צילום: איציק בירן)
(צילום: איציק בירן)

הו, האימה: איך אפשר לחסל שני טרנדים בעת ועונה אחת? הביטו על דין מירושניקוב, שעטה חולצה גברית בעלת שרוולים קצרים בהדפס פרחוני יחד עם סקיני ג'ינס רפויים בלבן הנוזלים מירכיו, צ'ימידן מסעות וסניקרז מחרודות. כך כנראה הארי סטיילס לעניים.

אופס, הצליח לך: אתה לארד, אבל זה לא יציל אותך ממלתעותיה של חיננית.

חיננית חומדת: לולי, ישראל אכן מתייבשת, אבל בחייאת, תן לוודג' המתפורר קצת לחות.

שקר כלשהו: במבט שני, הרבה לחות, ממש הרבה.

נירו לוי 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: החיים הם חוף ים אחד גדול עבור נירו לוי. רק חבל שזה לא התאבזר במסנן קרינה נגד הפלאשים של חיננית, כשהגיח לאיוונט עם שטיח אדום בקטסטרוף מטופש שכולל פריזורה שזועקת למציל, מושקוף של סחים, סמרטוטישירט, סקיני ג'ינס בגימור גזזת וכפכפת שחושפת חינגה של נגיפים שיכולים למלא תוכנית שלמה של "כלבוטק".

אופס, הצליח לך: השיזוף היסטרי.

חיננית חומדת: או שזה בעצם הצבע של נזקי העישון?

שקר כלשהו: לך חיננית סולחת על הכל.

חני נחמיאס 

(צילום: איציק בירן)
(צילום: איציק בירן)

אנסטסיה מיכאלי (צילום: רפי דלויה)
אנסטסיה מיכאלי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה
: חני נחמיאס האייקונית שולפת את התותחים הכבדים, ככל הנראה ממלתחתה של אנסטסיה מיכאלי, נגד היתושים המטרידים של התעשייה, ועושה לעצמה נזק כבד על הדרך, כשהיא עוטה וסט מטופש בתור שריון לא יעיל נגד הטפילה הכי מעצבנת בביצה. נו, הכוונה היא אלי, חיננית.

אופס, הצליח לך: חיננית תמיד שומרת לך חסד נעורים.

חיננית חומדת: אם יש משהו שצריך לקרוע ממך, זה את הפיס המטופש הזה.

שקר כלשהו: לעולם אל תשכחי את מה שלימדת את כל ילדי האייטיז וגם את חיננית: הגוף הוא שלנו, ורק אנחנו מחליטים עליו.

רשימת הפאסון

נועם פרוסט

(צילום: אלעד גוטמן)
(צילום: אלעד גוטמן)

אופס, הצליח לך: איזה פאן להכיל את נועם פרוסט היפה בפסגת המדור באאוטפיט מונוכרומטי משכר ומושלם בשחור שמצטיין בדיטיילים מעולים, גזרה מודרנית וקווים מחויטים, אקססוריז קוקטיים, טיפול מינימלי של מברשת על הפריזורה ומעט מקיאז' לוודג' מלאכי. רואות, קוראות יקרות? זה ממש לא קשה.

הו, האימה: נקסט!

חיננית חומדת: תארזי לי את הכל בבקשה.

שקר כלשהו: עוד 20 קילו למנייאק וזה עולה עלי.

מרינה קבישר 

(צילום: קוקו)
(צילום: קוקו)

אופס, הצליח לך: חיננית משוגעת על מרינה קבישר, אבל בניגוד לשפחתכם הנרצעת, קבישר כן הצליחה להפוך את הדביט קארד שאלוהים הביא לה לאשראי שחור, ומאז היא שותה מוחיטו בכיכר המדינה כשחיננית נתקעה עם הלימונים. וגם שמלת הקוקטייל מקסימה.

הו, האימה: לא נרשמה התפעלות מפתרון ההנעלה, אבל חיננית מגה־סלחנית היום ותמיד אוהבת להתחנף לעשירים.

חיננית חומדת: בתור מעושרת, את לא רוצה לאמץ איזו כלבה שמנמנה ובלונדינית שרק נובחת, אבל לא נושכת חזק מדי?

שקר כלשהו: כדאי לך, חיננית היא ביץ' נאמנה.

עומר דרור 

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

אופס, הצליח לך: עצרו את הכל! עומר דרור מוצב בצד הזה של המדור. נו, לולי, היה כזה קשה? גם לא מתאמץ וגם פרקטי, ובסך הכל מדובר בטוטאלוק שרמנטי של ג'יימס בונד הצעיר בסוף משמרתו, שגלש אל תוך סניקרס שעקב מצבה וגילה של המטרה נמצאו כנסלחות. דרור הצליח להמיס את לבה של חיננית באמצעים שלא דורשים טכנולוגיה מסובכת או פעלולים הוליוודיים: פריזורה מסורקת, וודג' קורן, חולצה לבנה פריכה מגוהצת ששודכה למוכנוס בגזרה קלילה וכיפית וזהו. אין מוסר השכל או פאנץ'.

הו, האימה: איפה אתה מתאכסן ובאיזה מספר חדר אתה?

חיננית חומדת: אין צורך להתקשר למשטרה, אני הולכת.

שקר כלשהו: אבל דבר איתי.

צא מזה | אורי פפר 

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

חיננית מורידה את הדגל מחצי התורן לפח האשפה בעקבות החלטתו של אורי פפר, הבעבר קולי, להיכנע לסחוניה בלבנט ולהתחיל לחפף. נורא. להטמין את החולצה בתוך התחתונים זה מעשה סדום שלא כולנו רואים, אבל לעשות לנו סטריפטיז ולחשוף את פס הגומי הצ'יפי של אלו כשיש לך כפתור צדדי בחולצה, שמתחבר למכנסיים מחויטים ומטרתו למנוע את פיגוע ההצצה הוולגרי הזה? לא, היית חייב סקיני ג'ינס מטופשים בגזרה נמוכה מדי כדי להתחכם ולשבור את הסדר ועל הדרך את העיניים, נכון? סורי, יקירי, אכזבת. לא את חיננית, את עצמך.

XOXO | עוז זהבי 

(צילום: איציק בירן)
(צילום: איציק בירן)

אף שחיננית לא מתעלפת מחליפות בדוגמת פסי סיכה, היא נאלצת לצאת מעורה העבה ולשבח את עוז זהבי שיצא מהרגליו המטונפים ותקתק הפעם מראה שלם מרשים ומכובד שמדגיש את נתוניו הטובים. ככה עושים את זה, בראבו.

דיט ודוט | שני גולדשטיין ומלי לוי

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

הפעם חיננית נותנת לקוראיה להחליט לבד מי ניצחה בדו־קרב התשת האויבת שמקלידה שורות אלו. האם זוהי מלי לוי בחולצה לבנה גברית, חצאית עיפרון מוגזמת וסניקרס לבנות? או שמא המנצחת היא מיז גולדשטיין בטופ קיצי לבן וחצאית באותו אפקט, ששולבה עם סניקרס צחורות? המנצחים הם כאמור אתם.