רשימת הפאסון

נועם פרוסט 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: עקב עול המעלות הרבות בחוץ וזירו פאשניסטיות מובחרות, חיננית סולחת לנועם פרוסט על אוברול שחור לא מושלם, שנזל בחוסר הרמוניה על הפיגורה הלוהטת של האובייקטית. מלבד זאת, הצטיינו המקיאז' העמיד והפריזורה הבוהקת. יא יפה אחת.


הו, האימה: שמישהו כבר יסיר מפרוסט את גידול העור המיוזע הזה, לו היא קוראת בויפרנד.

חיננית חומדת: ברור שלהיות נועם פרוסט.

שקר כלשהו: אל תתרגשי מחיננית, זה הכל מקנאה.

שי מיקה יפרח

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: מצוקותיה של חיננית במציאת הראויה לכתר חושפות את וודג'ה המטוייח של שי מיקה יפרח, שחגגה יום הולדת והניחה חצי משתלה על ראשה ושמלת קוקטייל גבולית שבימים כתיקונם היתה מככבת בצד השני של המדור. ניצלת מחמת הספק, באמת שאין צורך לחייך.

הו, האימה: כאמור, המקיאז' בגוונים של גללי חד קרן לא הרשים את חיננית.

חיננית חומדת: שהסיוט הזה כבר יעבור.

שקר כלשהו: נקסט!

דנה פרידר 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: "לא!" צרחה חיננית עת הבינה שנותרה רק עם דנה פרידר ונעלי אחות חדר המיון הוולגריות והמאוסות, שבלב כבד פוסעות ועוברות את מחסום הגלאם הקשוח בעמודה זאת ומכניסות אותה בשערי שכינת הפאשן. חיננית מתנחמת במושקוף לוהטים, פריזורה רעננה, שמלה נהדרת למסע אל הדואר השכונתי בניסיון לאתר את החבילות מאסוס, ותיקיטת שיעבוד מעולה עם יחידת פאשן אחרת.

הו, האימה: בנות, שבוע הבא אין תירוצים יותר, ראו הוזהרתן.

חיננית חומדת: המושקוף אלי ומיד.

שקר כלשהו: מבטיחה להחזיר עוד שבוע.

רשימת האסון

אביבית בר זוהר וצחי מרקור

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: ניחוחות של וודקה רד בול הזהירו את אפה של חיננית מפני היאוש באיוונט בנמל תל אביב ואם זה לא הספיק, המצב הסלים עת הגיחה אביבית בר זוהר אל הסיפון, בממחטה סופגת בתור שמלה, יחד עם בן זוגה המופצוץ, צחי מרקור. וחיננית הקטנה חיפשה את גלגל ההצלה שימשה אותה מטוטאלוס ראוותני ומעוור זה, המציג את מרקור בסילואט של קרחון מיוזע שעטה חליפה חורפית בארבע מאות מעלות, המאיים להטביע את כל הסובבים בנוזלי גופו הניגרים ממנו החוצה. אך הבלונדינית לא יכלה לעשות כלום כדי לעזור, והיא כבר מכירה את סוף הסרט של הטיטניק ולכן נאלצה לברוח על מנת להציל את נפשה מטעמם הרע של אלו.

אופס, הצליח לך: חיננית משוגעת על מיז בר זוהר, מטורפת עליה.

חיננית חומדת: שתבואי כל שבוע.

שקר כלשהו: נשיקות.

רינת גבאי 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: האם אחרי ההקרנה רצה רינת גבאי להשתטח על קברי צדיקים ולכן הגיעה זאת במקבץ שחיננית אפילו לא היתה עוטה לסיאנס בבית הקברות הקרוב לביתה? גם מגבעת להגנה מקרני הפפראצי לא הצילו את כוכבת הילדים מעונשה של שמלה מפסטיבל טומטומלה, שצוותה לפתרון הנעלה חורפי. נשמה, אולי תעשי מצווה ותצאי כבר לשופינג עדכני?

אופס, הצליח לך: המקיאז' מהמם.

חיננית חומדת: שהחורף יבוא, די כבר, נמאס מהסלבס ומהסמרטוטאז' הקיצים שלהם.

שקר כלשהו: אשא תפילה עבור בלוטות טעמך.

עדן סבן 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: אדנית של סוקולנטים על ראשה במקום פריזורה, נמנמת יוזו'רלית בתור אאוטפיט ומוגוף א-לה סופר גירל פינשו יחידת פאשן מדכאת אותה הציגה עדן סבן היפה, שבעבר חווינו ממנה מראות שלמים בסימן של מאניה, והנה עכשיו באה הדיפרסיה. חיננית מתחילה להבין למה אינדל קבדה ואת כבר לא. את לא מאה אחוז, נכון?

אופס, הצליח לך: לחיננית יש תמיד ציפרלקס בתיק, רוצה אחד?

חיננית חומדת: שתלכי הביתה ותנוחי ומבטיחה לך שמחר יהיה יום נפלא ובהיר.

שקר כלשהו: דיכאון זה לא בושה, מניסיון.

דנה זרמון 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: זהו, דנה זרמון המקסימה התחתנה והיא כבר מתחילה לחפף עם בלוטות הטעם שלה, שמלכתחילה לא היו באמת מצטיינות. והנה, הכלה הטרייה כבר משתפת אותנו בנזקי חיי הנישואים כשבגילה הצעיר עלתה זאת על טוטאלוס של וויז'ה מרשפון בסילואט שאפילו חני נחמיאס לא תסכים ללבוש: טוניקת אובר סייז סופגת מבד חיתולי וינטאז' ממחוזרים שולבה עם מוכנוס בגזרת עוזרת בית עם דוגמת נשיכות וקרעים של חולדות מוכות כלבת. אולי כבר תקחי לך סטייליסט?

אופס, הצליח לך: הפריזורה והשוסור שוות לייק.

חיננית חומדת: יש את השוז במידה 43 ובחינם בשבילי?

שקר כלשהו: שום דבר בחיים הוא לא בחינם חוץ מטעם רע.


טיטי איינאו 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: גם מלכות יופי בדימוס רוצות לוותר על גינוני חן בחום הכבד ובמקום לעלות על הנש ולהמם אותנו עם ניחוחות גלאם א-לה נעמי קמפבל, הכי קל לטיטי איינאו להיכנע ללחות וכביכול לנבור בסל הכביסה של סחוניה רובל ולהציג לנו את האנסמבל האיזוטרי הנ"ל. חבל.

אופס, הצליח לך: לולי, הפיגורה לוהטת תמיד.

חיננית חומדת: את ההיקפים והאורך הלא נגמר של הרג'ולאת.

שקר כלשהו: אני כן אדע מה לעשות עם נתונים כאלה.

עקב אכילס | סתיו סטרשקו 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

שמישהו יגרור את סתיו סטרשקו בפריזורה ויוציא אותה מפה בדחיפות וישכן אותה מידית אצל הפדיקוריסטית וזאת עקב ממצאים חמורים שגילתה חיננית, עת הסירה הסופר מודל את השוז וחשפה את כפות רגליה ובשר פיגולים שחור ומזוהם שדורש חיטוי, הסרה מן המקום ואז שריפה. את החשבונית אפשר לשלוח לחיננית, הפעם לולי, זה עלי.


צאי מזה! | שני זיגרון

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

חיננית המודאגת לא מבינה למה שני זיגרון, הבייב של תעשית האופנה, הגיעה להקרנה בממליגת טקסטיל של צועניה מרומניה הכוללת טופ בחמישים גוונים של צ'ולנט ומוכנוס בגזרה מעוותת ולא מחמיאה לרג'ולאת של הלובשת? כפרה, חטפת מכת שמש או שתמיד היית בינונית?

שו הדא? | עדי ביטי 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

האם כוכבת הנוער עדי ביטי עושה הכל כדי לא להיראות כמו כוכבת ולכן היא בוחרת בפתרונות לבוש קרימנליים מהקניון? לולי, אם את רוצה חיים רגילים כמו של כולם אז אאוטפיט יוז'ור שכולל טייץ עם גישה ויזואלית למערכת הרוויה שלך יביא אותך לשם בדיוק. אם לא, אולי כדאי שגם את תפסיקי להקשיב לאמא ותמצאי לעצמך סטייליסט עם עיניים תקינות בראשו, אוקיי?