רשימת האסון

מאיה בוסקילה 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: אף שעטתה על עצמה רשימת דיזיינרים עדכניים, מציגה פה הזמרת מאיה בוסקילה מראה שלם של אאוטלט עזבונותיה של ענבל אור, וחיננית לא ממהרת לשלוף את כרטיס הדביט שלה כדי לרכוש. המצגת כוללת: בלונד שיערות קדאיף מחוויר וודג' שנאסף לפריזורת קוקו טחור ידועה לשמצה, תיקיטת נטול קשר לאופי החופשי של השמלה הלא רעה ושוסור עם בטונדות מאאוטפיט אחר לגמרי.


אופס, הצליח לך: פייר? חיננית התגעגעה.

חיננית חומדת: אם השמלה בסייל, אני לגמרי בעניין.

שקר כלשהו: יש במידה 44, כן?

ליהיא גרינר 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: אולי בגלל מטח הצווחות שחטפה בשבוע שעבר בשידור מאחת, קורין גדעון, שמיעתה של ליהיא גרינר השתבשה עליה, וזאת לא הבינה את קוד הלבוש באיוונט עם שטיח אדום וצלמי פפראצי. עובדה מצערת זו עשויה להסביר אאוטפיט יוז'ורלי שסופג הכל, שאולי עובד נפלא לג'ימבורי עם ילדים מנוזלים, אבל פחות לפרמיירה.

אופס, הצליח לך: חיננית הצטרפה לקבוצת הוודג'בוק של גרינר, ואף הציצה בתפריט הקלורי הצר של זו. סיסטר, כל מה שיש לי להגיד לך זה שאפו.

חיננית חומדת: אם גם אני אפתח עמוד באותה הרשת החברתית בנושא של הפרעות בבלוטות הטעם, בטוח תצטרפי, נכון? אני יכולה לעזור לך.

שקר כלשהו: אם תגידי כן, מבטיחה לחסום את מיז גדעון. קול?

תאלין אבו חנא 

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

הו, האימה: חיננית מורידה את הדגל לחצי התורן עקב אאוטפיטה הלא מהודק דיו, אך העדיין עמוס לעייפה, של תאלין אבו חנא היפה, שמקססה בין כל הטרנדים המתישים. במקום ניחוחות של יוקרה קיבלנו הבל שופינג צ'יפי א־לה פריימרק; חצי מחוך קלישאתי, קולר נגד פרעושים והיפסטרים מזוקנים וסקיני ג'ינס בדוגמת כתמי אקונומיקה מיושנים בעלי קרע בברך, שלבטח הופיעו עקב פעולת קרצוף הפאנלים בדירתה של זאת. חבל.

אופס, הצליח לך: המקיאז', הפריזורה, השוז והפיגורה לוהטים.

חיננית חומדת: אני לא מאמינה שאני עוד צריכה להסביר את זה, אבל ליידי אבו חנא חייבת להכיר את המשפט: לס איז מור.

שקר כלשהו: וזאת הפעם האחרונה שאת מפשלת לי ככה, ברור?

סתיו סטרשקו

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: עוד עלמה צעירה ויפה מוכיחה לחיננית שסימון דה בובואר צדקה כשקבעה: "לא נולדים אישה, אלא נהיים כזאת". נראה שסתיו סטרשקו הקוקטית עדיין בתהליך של למידה ובישול איטי, ואין פה סטייליסט בשלוף שיציל אותה מעצמה ומטופ שצוות למוכנוס מקרטון ביצוע מחרודים ומקינוח של מרק רגל מהביל שהוגש בתוך מוגוף מאאוטפיט אחר לגמרי.

אופס, הצליח לך: הנה עוד קרן אור מפילוסופית אחרת: "אני לא ילדה, אך עוד לא אישה, כל מה שאני צריכה זה זמן". ב.ספירס.

חיננית חומדת: חיננית מוכנה לחכות לך עד שתצליחי.

שקר כלשהו: בהצלחה עם זה.

טום קשתי

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

הו, האימה: עוד בחור לוהט שאינו יודע מה לעשות עם נתוניו המעולים הוא טום קשתי, שמציג פה את תוצאות הדיאטה החריפה שלו ואת מה שנותר ממנו. חמוד, עכשיו חיננית מבינה למה אף בחורה לא רוצה להיות בקרבתך, הן מקנאות. אפילו לקיילי ג'נר אין מותניים, זרועות ורג'ולאת כאלו. רק חבל שאין לך את הסטייליסט שלה, ובמקום פיסים של קוטור עטית טופ ומוכנוס בגון חורפי. אך הנורא מכל הוא לגרוב גרביים לבנים כשנועלים שוז חכמות בשחור, ואלו הלבנות מציצות בטעות החוצה. חמוד, תאכל איזה סנדוויץ' פליז. היעדר פחמימות חמור אינו מומלץ לקו החשיבה המלכתחילה רעוע שלך. אוקיי?

אופס, הצליח לך: ליהיא גרינר מתפוצצת מקנאה. הרי עליך בחיים קורין גדעון לא תנבח שאתה מעודד הפרעות אכילה, ורק כי אתה גבר. זכית.

חיננית חומדת: ברור שאת המושקוף.

שקר כלשהו: וגם את התפריט שלך, כמובן.

רשימת הפאסון

קסניה טרנטול

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך:
ראו את קסניה טרנטול שמוכיחה שלהיות שוב סינגל ליידי זה באמת הכי פאן. טרנטול הגיעה למסיבת בריכה באאוטפיט קיצי נהדר שכולל כובע הגיוני לכמות השמש, טופ נשי מודרני מאוורר, חצאית משלימה מעל לבגד ים ואקססוריז נהדרים, שנכון לזמן כתיבת שורות אלו לא כוללים את עמרי בן נתן.

הו, האימה: בנות, בן נתן הוא סינגל מן. מישהי רוצה להיות ריבאונד?

חיננית חומדת: הבי לי את התיקיטת ומיד.

שקר כלשהו: מוקדם מדי להציע לך להוריד את טינדר?

דנה זרמון 

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

אופס, הצליח לך: חיננית שפשפה היטב את עיניה כשגילתה שדנה זרמון העלתה הילוך, והיא אכן מנצלת את היותה איט גירל באופן חיובי. הפעם זרמון עטתה שמלה בגזרה נשית קלאסית מחמיאה שלא גורמת לחתומה מעלה לאבד את קור הרוח שלה. את פיס קיצי זה הדגישו פריזורה קטיפתית, מקיאז' מעודן ואקססוריז לא רעים בכלל. לייק.

הו, האימה: אולי תעשי טובה לחיננית ותלמדי את הוואנאביז לקאסט הסדרה שלך איך עושים את זה כמו שצריך?

חיננית חומדת: את הכל בבקשה.

שקר כלשהו: יו גו גירל!

נועה קירל 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: חיננית מתה על צ'יר לידרז, וככל הנראה גם נועה קירל רוצה לעודד את חברי הקאסט בסדרה החדשה שאיתם נפגשה, ובה היא גם תככב. המחומצנת לגמרי מפרגנת למראה השלם של ילדת בת השכן מקליפורניה שמכיל פריזורה בוהקת, טישירט הגיונית וחצאית מתוקה. הידד!

הו, האימה: לא להאמין, אבל במכלול שלם זה סניקרס לבנות דווקא כן עובדות.

חיננית חומדת: תני לי נו"ן. תני לי קו"ף. תני לי סמ"ך. תני לי טי"ת.

שקר כלשהו: מה קיבלנו? נקסט!




צאי מזה | ג'ני צרוואני

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

לא ברור לחיננית איך ג'ני צ'רוואני המופצוץ יכלה לקחת שמלה לא רעה ואקססוריז שיכולים לשלם לחיננית את השכירות עד סוף השנה, ועדיין להגיש לנו מראה דודתי, כבד ולא עדכני. חמודה, לטס וודג' איט: את צריכה עזרה במלתחה, וחיננית חייבת פאלס. תני לי להיות כלבת הנחייה שלך בנבכי כיכר המדינה, דיל?

XOXO | דנית גרינברג 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

האם זוהי רק חיננית או שדנית גרינברג נכנסה הרגע לחלל כשהיא באאוטפיט לא פרחולי? דרלינג, חיננית לא יודעת מה קרה לך (טעות! אני כן יודעת, השוז מחרודות) שהחלטת להדס בחליפה לא נוראית וחולצה לבנה טובה, אבל מה שזה לא יהיה, המשיכי כך.

פינת הכפכאפה | הילה סעדה 

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

עוד דוגמה לנזקי החום מציגה כאן הילה סעדה, שהחליטה להשתחל לאיוונט בסימן פאשן עם פתרון הנעלה סנפירי. הבעיה היא שלחיננית אין חשק לשחות עם דולפינים. לכי הביתה להחליף, חמודה. המונית עלי.