רשימת הפאסון
גל גדות

( צילום: רפי דלויה)
( צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך:
חיננית מחבבת את העובדה שאף שעברה את המכס, לא העבירה עמה גל גדות את הליקוק ההוליוודי כשהציגה כאן מראה שלם קל לאימוץ, אם את אוחזת בנתונים של אשת חיל. הפריזורה נמתחה והציגה וודג' מודגש במקיאז' מושלם, שמלה מודרנית ליטפה פיגורה הורסת, ושוז נאות שסתמו לחיננית את הפה.

הו, האימה: אבל רק שתדעי, זה עדיין לא מזכה אותך באוסקר של הפאשן.


חיננית חומדת: מתי כבר תאשרי לחיננית את החברות בוודג'בוק?

שקר כלשהו: כדאי לך להיות BFFית שלי, מבטיחה לא להרחיב לך את הבגדים.

נטע ריסקין

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: כמו נסיכת המידל־איסט הידסה נטע ריסקין היפה בחלל האיוונט, וחיננית לגמרי הסתנוורה משמלה פשוטה, אך לא יוז'ורלית ושופעת גלאם. אל זאת התקינה ריסקין פריזורת וינטג' ומקיאז' תואם. חיננית בעדך.

הו, האימה: יש את השוזט הללו ביותר לא קשורות?

חיננית חומדת: מאיפה הריסים המלאכותיים? רוצה!

שקר כלשהו: עלי הם יהיו יפים יותר.

יובל שרף

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

אופס, הצליח לך: כמה חיכתה חיננית לרגע הזה שבו יובל שרף סוף־סוף תקום על צד ימין של המדור, וראו איזה נפלא, הכל במחירים שפויים. מלבד ציון מהמייזינג שקיבלה החצאית, החתומה מעלה מחבבת גם את הטופ הטרנדי, הפריזורה המושלמת והמקיאז' המעושן. ברוכה השבה, דרלינג.

הו, האימה: אפשר היה לוותר על פתרון ההנעלה הזה, ואת יודעת את זה.

חיננית חומדת: החצאית אלי ומיד.

שקר כלשהו: ככה חיננית אוהבת אותך.

רשימת האסון

יאנה יוסף

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

הו, האימה: כן, קוראות יקרות, מה שאתן רואות. נראה שליאנה יוסף כבר אין כוח או רצון לטרוח על מנת להתלבש לאיוונטים חברתיים וציבוריים של פאשן, ובמקום אאוטפיט מוציא עיניים, עטתה זאת טוטאלוס של גלולת שינה חזקה. חיננית התחילה לנקר בעמידה רק ממבט על חלוק הבית, שכבה מכובדת של קרם לילה מזין וזירו מקיאז' שהרכיבו מחזה אנמי, דהוי וכזה שהיה ראוי לשמור לפעילות לילית אחרת עם בן הזוג: זפזופ עם השלט מול הפלזמה, למשל.

אופס, הצליח לך: האפידרמיס מושלם ברמות של רונית רפאל.

חיננית חומדת: אם רק היה שם ליפסטיק עז על השפתיים, האובייקטית הייתה בצד הנכון של המדור.

שקר כלשהו: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים וגם חיננית. לילה טוב.

קרן מור

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: ככל הנראה עובר ארונה של קרן מור הדתה, והנה לפניכם הפוגרומים שהחזירו את הכוכבת המוערכת שנים אחורה אל מערתו של אוסמה בן לאדן, שם לכאורה מצאה את האאוטפויה הבא העורך הומאז' למאמא טליבאן. הוא כולל טורבן שנחשד בגרימה לזעזוע מוחי, גם לחיננית, שמלה שחורה בגזרת הרב עובדיה יוסף, וחיוך מואר החושף יופי פנימי, שלצערה של מור, לא נלכד בעדשת המצלמה.

אופס, הצליח לך: הפעם? כלום.

חיננית חומדת: מי הסטייליסטית שלך, השר בנט?

שקר כלשהו: בעזרת הניים תצליחי בפעם הבאה.

שי אביבי

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: לא, זהו לא איזה פנסיונר בוהמייני שהתפלח לפרמיירה; זהו שי אביבי הנהדר, שאמנם עטה ז'קט מחויט לא רע, אבל כל שאר הפיסים גרמו לחיננית לחשוב שהשחקן יכול לעשות קאמבק אל חיק המיינסטרים בתור פרזנטור לחיתולי גיל הזהב. בין היתר, היו שם מוכנוס מפוראבר וויז'ה שהדגישו את צניחת הכבודה האישית, מחרוזת מטורללת על הצוואר, חוגור בעלת אבזם מסרט אחר לגמרי וסניקרס למען הנוחות. זהו, אתה כבר בשלב שוויתרת לגמרי?

אופס, הצליח לך: חיננית ספרה לך; עוד 14 שנה לפנסיה!

חיננית חומדת: חשבת אולי להקדים אותה?

שקר כלשהו: עם כזה ארון בגדים אתה כבר לגמרי מוכן.

מורן מזור

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: "האם מורן מזור היא בעצם הוביט עם רגליים ממש שעירות, או שהווטרינר השכונתי גילח את רגליה, ממש כמו שהוא עושה לשאר לקוחותיו הפודלים?" הקלידה חיננית באייפד שלה. אבל אז, ממבט קרוב, הבחינה הבלונדינית כי מדובר במוכנוס מחרודים לאין שיעור, שהמקום היחיד שבו הם צריכים להיות הוא בחירייה.

אופס, הצליח לך: רק לעדכנך שחיננית ניצחה את שאר בנות המערכת בהתערבות שנערכה לפני שישה חודשים, ובה הימרו כל הקנאיות שתעלי בתוך חצי שנה בחזרה את כל המשקל שהורדת. והנה, זה לא קרה. כל הכבוד לך שעשית אותי עשירה יותר ב־250 שקלאת.

חיננית חומדת: נו, ברור שלהיות רזה

כמו מזור.

שקר כלשהו: מהשבוע הבא דיאטה.

קורין גדעון

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: אולי בעקבות הגעתו של ליין המסיבות מברלין שבו נכחה, החליטה קורין גדעון לאמץ את טעמם הרע של ההיפסטרים מבירת גרמניה. חיננית דורשת מהאומה הגרמנית שתבקש סליחה, הפעם על קוד לבוש שלא היה מעביר את גדעון סלקציה במועדון "ברגהיין" הנודע לשמצה: סמרטוטישירט המונית, מוכנוס של בלוגרית לענייני כינים, סניקרס גמורות והנורא מכל, תופים בבקשה, פאוץ' - שחיננית מעוניינת להשאיר בתוכו את ארוחת הערב שעיכלה ממש מקודם ושנכון להרגע מטפסת חזרה בגרונה.

אופס, הצליח לך: נקסט!

חיננית חומדת: איך אומרים זוועה בגרמנית?

שקר כלשהו: זה הזמן להגיד לאאוטפיחס ביי ולעולם לא אאוף־וידרזן, ברור?

שתי ציפורים, מכה אחת | מונדה קנצפולסקי ומעיין אשכנזי

(צילום: אביב חופי, שוקה כהן, ערן לם)
(צילום: אביב חופי, שוקה כהן, ערן לם)

מצד אחד של הזירה ניצבת שועלת ריאליטי ותיקה, מונדה קנצפולסקי. מצדה השני של הזירה ממוקמת מעיין אשכנזי, שבחרה באותו זוג מוכנוס. חיננית השופטת שורקת את יריית הפתיחה כדי שתתחילו לקרוע האחת את השנייה לגזרים. מצד שני, אחת מכן תמיד יכולה לצאת גיבורה, להתקפל הביתה ולממש למחרת את פתק ההחלפה. או בעצם, לטס וודג' איט, לשתיכן הם לא מחמיאים. אז ביי.


די כבר עם זה! | דפנה לוסטיג

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הכי מעצבן את חיננית לראות אושיה שהיא ממש מחבבת, להלן דפנה לוסטיג, שנופלת למלכודת טרנד כמו פריזורת הקוקו טחור הידועה לשמצה. דיטייל קטן, אבל ביג מיסטייק, היוג'!

XOXO | רונה־לי שמעון

(צילום ערן לם,  אלירן אביטל)
(צילום ערן לם, אלירן אביטל)

חיננית לא יודעת איך רונה־לי שמעון מצליחה לערבב בין טישירט יומיומית וחצאית סתווית, ועדיין לתקתק סילואט קולי, מודרני ונטול מאמץ. ביץ', מה שזה לא יהיה, את גורמת לחיננית תחושות נעימות בלב, ועל זה המטפלת שלה מודה לך מאוד. אשרייך.


*המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם