רשימת הפאסון

רן דנקר 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: חיננית מעריצה גייז שלא נכנעים לתכתיבים גבריים פריפריאליים, ועושה רושם שרן דנקר מביא עמו רוח חו"לית קלילה, שאורזת את נתוניו היפים בחינניות. יש כאן פריזורה שובבה, חלק עליון עם אזכור ספורטיבי, מוכנוס מובנים בהקשר זה ושוז קוליות. לארד.


הו, האימה: חסר לך שבשבוע הבא אתה חוזר לאוסף הסמרטוטישירטס שלך.

חיננית חומדת: תמיד את מי שהיא לא יכולה להשיג. קל.

שקר כלשהו: הכי כיף לחיננית שאתה גיי.

יעל בר זוהר

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: למרות שהשוז הללו לא מספיקות להעלות אבק, חיננית הפעם לארג'ית עם יב"ז הקוקטית, שלא מוותרת לסרות טעמה וכן עושה מאמצים לא לעוור את המחומצנת עם פיסים מהבולים מהעבר הטראשי. בסך הכל יש כאן טופ נשי ומחמיא שצוות למוכנוס הרמוניים. יחד עם מקיאז' טוב ופריזורה מטופלת, הנה לכם מראה מעודן עם ניחוחות של אלגנס.

הו, האימה: הפעם חיננית מסתפקת במועט.

חיננית חומדת: די כבר, טחנת את השוזט הללו, הגיע הזמן שהן יעברו אלי.

שקר כלשהו: הן כן יעלו עלי!

מיכל ויצמן 

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

אופס, הצליח לך: פריזורה בוהקת וטרנדית, מקיאז' מושלם וזוהר ושמלה אחת קטנה עם יותר פאייטים ממצעד הגאווה - מוכיחים לחיננית שמיכל ויצמן יודעת מה לעשות עם הררי הג'ובות שלה, שאותם היא מרוויחה בעבודה קשה.

הו, האימה: אבל אך מבט אחד בשוז מזן פיפ־טואו, א־לה אביבית בר זוהר, וחיננית איבדה את התקווה.

חיננית חומדת: את לא אמורה להיות פרפקציוניסטית? תעיפי את הזוג המגושם הזה הפחה ומיד.

שקר כלשהו: אני רצינית.

רשימת האסון

יוליה פלוטקין 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: יוליה פלוטקין כבר כבשה לא מעט קמפיינים ופרויקטים, והנה, יש עוד אחד שהיא צלחה - להיות הסיוט המהלך ממגזין "בורדה" לעקרת הבית הנואשת בשנות ה־80 המטורללות. ואם זה לא מספיק, התקינה פלוטקין פריזורת מולט אימתנית בפינוש של קוקו טחור, שגורמת לחיננית להתגעגע לתלתולת הסתורה של עהאד תמימי. כפרוש, לחיננית אין בעיה עם סריגים נוחים ונוסטלגיה. להבא את רשאית ליישם את אלו בסשן התכרבלות עם מארז ציפרלקס שלם על הספה מול הטלוויזיה.

אופס, הצליח לך: חיננית הייתה מאוד רוצה להחמיא לאובייקטית על גזרתה, אבל שום פיס באאוטפויה הזה אינו מעודד את נדיבותה של שפחתכם הנרצעת.

חיננית חומדת: פסססט, ספיקינג אוף ציפרלקס, אם יש לך אחד מיותר, תני אותו בבקשה לחיננית.

שקר כלשהו: פליז.

לירן כוהנר 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: גם אתן שואלות את עצמכן מה עושה לירן כוהנר היפה במתחם הזה של המדור? שימו לב כיצד אוברול מנומר אחד גורם לחיננית להתגעגע לזה הפרחולי ב־30 שקלות של עדן בן זקן. הסיבה: גזרה מבגרת המעניקה ללובשת סילואט כבד, לא עדכני ו־וויז'אי. לולי, סבתא של חיננית הייתה אומרת שהנמר לא יכול להחליף את חברבורותיו, אבל את יכולה לברוח מהר הביתה ולצוד לך מראה שלם אחר.

אופס, הצליח לך: נו, כבר אמרתי שאת יפה.

חיננית חומדת: ברור שלהיות גרגיר חול קליל ויפה כמו זאתי. מעצבנת.

שקר כלשהו: אל תיקחי את זה קשה, חיננית תמיד סולחת למהממות.

מיטל דוהן 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: "עוד פעם זאתי", רשפה חיננית כשמיטל דוהן סימאה את מבטה עם עוד מקבץ בגדים מבהיל. רק האל יודע איך כוחות הביטחון של נתב"ג לא פוצצו את מטענה של הטאלנטית ההוליוודית כשעברה את ביקורת הגבולות עם כל המייד אין צ'יינה טאון הזה. בקטסטרוף הפעם מככבים אנסמבל אינפנטילי יותר מזה שמרכיבה לעצמה בת השכנים הקטנה של חיננית. אבל היא בת חמש, מה התירוץ שלך, אנטי־אייג'ינג? את לא עושה את זה נכון.

אופס, הצליח לך: חיננית צחקה ממש־ממש חזק ובקול.

חיננית חומדת: נו, באמת. בהשוואה לפח הזה, הסחורה בשוק בצלאל זה הוט קוטור.

שקר כלשהו: תבואי כל שבוע.

עודד פז 

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

הו, האימה: ואז עודד פז התקלף ונותר עם בדל טקסטילים א־לה גנגסטר גונב טאסות, וחיננית באמת נבהלה ממראה שלם זה של קורבן אופנת סיילים. מאיפה להתחיל? ממוכנוס מעולם חדרי הכושר דאשתקד או מהסמרטוטופ הלא מחמיא? זה נכון שלפעמים הסטייליסט כופה אאוטפיחסים על לקוחותיו, אבל זה גם ממש בסדר להביט במראה, להיות אמיץ ולהגיד לו: אתה מפוטר.

אופס, הצליח לך: נקסט.

חיננית חומדת: נקסט.

שקר כלשהו: אני אומרת את זה כי אכפת לי.

קסניה טרנטול

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: חיננית תמיד מנדבת גילוי נאות כשצריך, וזאת לא בושה לשתף שגם המחומצנת אוהבת לגמוע בקבוקי שמפיין מדי פעם. אך נראה שקסניה טרנטול ערבבה הפעם קוקטייל סר טעם, שככל הנראה אחראי על הדיזסטר הבא: סריג שמעורר בצופה חלומות בעתה על ביל קוסבי שולב עם ננו־חצאית משובצת קריסטלים לא קשורה, גרבונים וויז'איים ופתרון הנעלה יוז'ורלי. האני, מה זאת הכוס הזאת שם מאחור? אם שותים, לא מתלבשים. בשביל זה יש חברים.

אופס, הצליח לך: רוצה שנהיה חברות ותשלחי לי תמונות של מה את מתכננת ללבוש לאיוונטים, ונחסוך לך להבא את הבושות? אני במקומך הייתי אומרת כן.

חיננית חומדת: אני גם אלופה בהכנת מרגריטות.

שקר כלשהו: נו, למה את מחכה, תאשרי את חיננית כבר בוודג'בוק!





שתי ציפורים, מכה אחת | ניבר מדר וגפן ברקאי

(צילום: רויטרס, אור גפן)
(צילום: רויטרס, אור גפן)

קוראים יקרים, חיננית לא צריכה להיות קוראת בקפה מיפו כדי להבין שברגע ששני סלבס מתחילים להיות ישות אחת ולתאם טוטאלוקים, זה הולך להסתיים בסטטוס "סינגל" בוודג'בוק. לא מאמינים לחיננית? זוכרים שהיא חזתה את הפרידה של קסניה טרנטול ועומרי בן נתן עקב אנסמבל לבוש זהה? תמיד שמחה לרענן את זיכרונם של הקוראים האדוקים ניבר מדר וגפן ברקאי.

יאללה, תעמיסי | ג'קי אזולאי

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

ממתי סטנד חיסול החורף בקניון הפך לבן אדם? התשובה פשוטה: ברגע שג'קי אזולאי החליטה להתחבר לצד ההרפתקני של אינדיאנה ג'ונס ולחבוש מגבעת א־לה הריסון פורד לעניים, מעיל כבד וזוועתי למעמד של שטיח אדום, שמלה שחוזקהּ מוסמס ומוגוף אגביים. מה שכן חסר לך פה זה מטרייה שתכסה את זעם הזלעפות של חיננית. מה יהיה איתך, הא?

חי באילוז' | רמי קלינשטיין

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

מישהו מוכן להסביר לרמי קלינשטיין שפתחו באולם את החימום, כך שהוא יכול להסיר את כובע פועלי החירייה מראשו? וגם שלא יפחד מחיננית כי היא יודעת שאין לו שיער, והיא לא תבדוק אם הוא חפף.

המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם