לילה לבן עבר על מהדורות החדשות בישראל שניסו לנתח את תוצאות הבחירות בארצות הברית, אך ללא קביעה חד משמעית מי יהיה הנשיא הבא של ארצות הברית - ג'ו ביידן או דואנלד טראמפ. הכרעה עדיין אין, אבל הכרעה על הלבוש של המגישות - בהחלט יש. המלבישות של יונית לוי, דוריה למפל ותמר איש שלום שלא ישנו כל הלילה, מחכות לרגעים כאלה כדי להלביש אותן בלבוש הכי חגיגי שיש. האם הן התאימו את הצבעים לצבעי ארצות הברית? לא ממש. מה שבטוח, שאחת מהן מחזרה את החליפה של הבחירות בישראל. 

שדרנית חדשות 12, יונית לוי שבאירועים חגיגיים נוהגת ללבוש לבן, לא הפתיעה גם הפעם וכמו שנאמר "הלילה הזה תלבשי לבן ותתפללי לטוב". אז אכן היא לבשה שוב לבן והפתיעה בבלייזר לבן עם צווארון צעיר ומודרני אך לא ברורה בחירת המידות. נראה כי יונית מסרבת לקבל את את זה שהיא מידה אחת יותר ממה שנהגה ללבוש עד היום ובוחרת להידחס לתוך הבלייזר הצמוד.

יונית לוי (צילום: צילום מסך קשת)
יונית לוי (צילום: צילום מסך קשת)

מנגד, שדרנית חדשות כאן 11, דוריה למפל, שבדרך כלל מצטיינת בגזרת הלבוש כשדרנית הצעירה והשיקית, החליטה ללכת על סולידי ולבשה חולצה שחורה עם וי מעט שקוף. ללא ספק מראה צעיר ופחות מוקפד משל הקולגות בערוצים המקבילים. 

דוריה למפל (צילום: צילום מסך כאן 11)
דוריה למפל (צילום: צילום מסך כאן 11)

עם כל הכבוד לדוריה ויונית, מי שהצליחה לגנוב את ההצגה (ולא בקטע טוב) היא תמר איש שלום שהתאימה חליפה בצבע סגול עמוק בגזרה נשית ומודרנית, לעניבה של הפרטנר - אודי סגל. ולמה היא גנבה את ההצגה? לא כי לא אהבנו את ההופעה שהצליחה כן למשוך את העין עם צבע מעניין ושונה מחברותיה למשדר הארוך, אלא כי תחושת הדז'ה וו לא עזבה אותנו וגילינו שאיש שלום לבשה בדיוק את אותו הבגד בבחירות המקומיות של מדינת ישראל במרץ השנה. מביך? לגמרי. 

מאחורי הפרגוד: מי מגישת החדשות שהכי נצצה בערב הבחירות 2020? - לחצו כאן. 

תמר איש שלום. אותה חליפה - משדרי בחירות שונים (צילום: רפי דלויה,צילום מסך רשת 13)
תמר איש שלום. אותה חליפה - משדרי בחירות שונים (צילום: רפי דלויה,צילום מסך רשת 13)

לא רק יונית, דוריה ותמר היו במשדרי הלילה הלבן של מהדורות החדשות השונות וראויות להתייחסות. גם כתבת חדשות 12 בארצות הברית, יונה לייבזון, נכחה בשידורים והפתיעה עם ג'קט אדום בוהק וג'ינס כחול שהצליחו כן להתכתב עם צבעי דגל ארצות הברית, בניגוד לקולגות שלה ששידרו מהאולפן בישראל. איילה חסון ששידרה גם היא בלילה הלבן של רשת 13, שיעממה אותנו למוות כשלבשה חולצה לבנה וג'קט שחור ולא הקפידה על לבוש חגיגי למען האירוע. דנה ויס בחדשות 12 חנקה את עצמה עם חליפה שחורה שמתחתיה מבצבצת חולצה אדומה, לנו זה לא ברור. 

יונה לייבזון (צילום: צילום מסך קשת)
יונה לייבזון (צילום: צילום מסך קשת)

דנה ויס (צילום: צילום מסך קשת)
דנה ויס (צילום: צילום מסך קשת)