ג'ניפר לופז נראית כמעט אותו הדבר כבר 20 שנה וזה מעורר קנאה! איך זה הגיוני אתם שואלים? בטח תארתם לעצמכם שהיא השקיעה לא מעט דולרים כדי לקבל את הלוק שלה אבל בצעד לא שגרתי היא הגיבה לאחת התגובות שקיבלה באינסטגרם והצהירה כי מעולם לא עשתה בוטוקס או הליכים קוסמטים פולשניים בפנים שלה, אלא פשוט יש לה גנים טובים!

במהלך סוף השבוע האחרון, הזמרת והשחקנית בת ה-51 העלתה וידאו בו הראתה כיצד היא מתנסה באחד ממוצרי הביוטי החדשים שלה אותם השיקה לאחרונה. "תראו, בדיוק הסרתי את המסכה ואני אפילו לא יכולה לראות קמט אחד על הפנים שלי. זה נראה כאילו הורדתי עשר שנים מהמראה שלי". "אנחנו צריכים לגבות עשרת אלפים דולר על קרם כזה" התבדחה האמא לשניים.

למקרה שפיספסתם: ג'ניפר לופז בעירום מלא- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

זמן קצר לאחר השיתוף הכוכבת בעלת ה-138 מיליון עוקבים קיבלה תגובה אחת שהצליחה להוציא אותה מדעתה. "הגבות והמצח שלך לא זזים כשאת מדברת או מנסה לעשות הבעות פנים. זה ברור שעשית בוטוקס, ומלא ממנו. הכל טוב, רק אומרת..." ג'ני פרום דה בלוק לא יכלה להישאר אדישה והגיבה לגולשת בחזרה.

"חחחח, זה הפנים שלי!" כתבה לופז. "בפעם ה-500 מיליון מעולם לא עשיתי בוטוקס, הזרקות או ניתוחים, רק אומרת..." והמשיכה לכתוב בהתנשאות כי עליה לקנות את הקרם החדש שלה ולנסות אותו ואפילו הוסיפה לה טיפ זהב "נסי להיות יותר חיובית, נחמדה ומרימה לאחרים, אל תנסי להנמיך אותם"  

ג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)