האם ביונסה היא אחת הנשים האייקוניות והמוערכות ביותר בעולם? חד משמעית. האם זה רק טבעי שביתה הבכורה תלך בדרכה ותיקח את כל הפוקוס לעצמה כבר בגיל 9? לגיטמי לחלוטין! בלו אייבי קרטר הפכה מזמן לאחת הילדות המוערצות ביותר בהוליווד (בכל זאת, אימוש היא קווין בי ואבוש הוא ג'יי זי) אבל הקמפיין האחרון בו השתתפה הילדה ברת מזל, הפך לתופעת רשת שקשה להתעלם ממנה.

סוף סוף: ביונסה פרסמה תמונות נדירות של התאומים- לחצו כאן

אמא זוזי את מפריעה לי. בלו אייבי קרטר (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
אמא זוזי את מפריעה לי. בלו אייבי קרטר (צילום: Kevin Winter/Getty images)

מותג ההלבשה "IVY PARK" של קווין בי ביסס את עצמו בשנים האחרונות כאחד המותגים הנחשקים והמבוקשים ביותר בעולם, לכן זה לא הפתיע אף אחד שהקמפיין האחרון שלו הנושא את השם "ICY PARK" בשיתוף פעולה עם "אדידס" הפך להצלחה מסחררת עוד בטרם הושק רשמית. כל כוכבות הוליווד כבר נרתמו למען הקולקציה המדוברת והיילי ביבר אפילו דיגמנה למותג בתמונות עוצרות נשימה (ל-TMI יש אובססיה קשה לגברת ביבר אבל זה נושא למאמר שלם בפני עצמו). אולם מי שגנבה את ההצגה בכל הקמפיין הזה היא בכלל בלו אייבי הקטנה שהפציעה לכמה רגעים וגרמה לרשת להשתגע.

View this post on Instagram

A post shared by ICY PARK (@weareivypark)

אתמול (רביעי) פרסמה טינה לוסון, אימה של ביונסה, סרטון קצר בו נראית בלו אייבי מדגמנת פוזות מקצועיות לצד אימה עם בגדים מהמותג וסיפרה כמה היא גאה בנכדה המוצלחת שלה. מה שהפתיע עוד יותר את העוקבים היא העובדה שהנסיכה לבית קרטר החליטה להיכנס לקמפיין על דעת עצמה וללא כל תכנון מקדים: "היא (בלו) הכניסה את עצמה לתוך הצילומים. היא לא היתה אמורה להשתתף בהם! היא השתעשעה בצד והתלבשה ואני מניחה שהיא אמרה לעצמה 'אני לא אגיד לכם מה אני מסוגלת לעשות, אני פשוט אראה לכם' ".

View this post on Instagram

A post shared by Tina Knowles (@mstinalawson)

הטוויטר כמובן המליך את אייבי קרטר באותו רגע כיורשת העצר הבלתי מעורערת של משפחת נואלס-קארטר ואנחנו פה להזכיר שמדובר בילדה שרק לאחרונה הפכה לאחת מהצעירות ביותר בהיסטוריה שהועמדו לפרס הגראמי היוקרתי על שיתוף הפעולה עם אימה בשיר "Brown Skin Girl". אנחנו לא יכולים עם כל האייקוניזם הזה יותר. הקלוקצייה של ביונסה ל"אדידס" אגב, תהיה זמינה לרכישה בישראל החל ממחר (שישי) באתר הרשת.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)