נראה שלסקסיות אין תאריך תפוגה והכל עניין של גישה, אורח חיים והשקעה! תיעודים מקיץ האחרון של הכוכבות הכי גדולות בהוליווד מוכיחות כי גם נשים יכולות להשתבח עם השנים. בעוד שחלק מהן ניחנו בגנים טובים - להיראות ככה טוב בגיל 50 דורש מאמץ מיוחד. הנה כמה דוגמאות לכוכבת שעברו את גיל היובל ולסודות של ההצלחה שלהן, ממה שהם מכניסות לפה ועד סוגי האימונים שהן עושות.

ג'ניפר לופז | 51

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

הכוכבת שאמן אמן תלבש שוב לבן ותינשא סוף סוף לאהבת נעוריה בן אפלק הצהירה לא פעם שסכין המנתחים לא נגעה בה והיא מעולם לא עשתה שום טיפולי בוטוקס. אז איך האמא לשניים כן נראית ככה? המון פעילות גופנית - החל מאימוני ריקוד רבים לקראת ההופעות שלה ואימוני כוח עם מאמני אישיים. היא לא צורכת קפה ואלכוהול ומרבה לאכול חלבון דל כמו בשר בקר וסלמון. עוד לופז מקפידה לצרוך כדורי קלוגן (מסדרת הטיפוח שלה כמובן) ונוהגת לשתות חומץ תפוחים. 

דמי מור | 58

View this post on Instagram

A post shared by Demi Moore (@demimoore)

למרות שלאחרונה היא יותר בטוחה במראה החיצוני שלה והצטלמה לשער מגזין בעירום ואף פרסמה תמונה שלה בבגד ים בקיני, לכוכבת האהובה יש היסטוריה ארוכה ומורכבת עם דימוי הגוף שלה. בצעירותה סבלה המון משיימינג על הגוף שלה בתור שחקנית מתחילה מה שגרם לה להמון כאב ועינוי בשנות ה-20 שלה. בחייה הבוגרים היא זנחה את הפעילות הגופנית לארבע שנים ולאחרונה חזרה להתאמן לאחר שמצאה את הנישה שלה באימונים הביתיים מול המסך - רבע שעה של אימון בעצימות נמוכה אבל בעלת אפקטיביות גדולה. דמי, יכולה לשלוח לינק?

האלי ברי | 54

View this post on Instagram

A post shared by Halle Berry (@halleberry)

מי שעוקב אחרי השחקנית האלי ברי באינסטגרם לא צריך אותנו כדי לדעת איך היא נראית ככה בגיל 54. הכוכבת ההוליוודית חברה לפני כחמש שנים למאמן כושר ידוע בקרב הסלבס והשניים השיקו פלטפורמת בריאות וקיימות שגולת הכותרת שלה היא אימונים עם רצועת התנגדות. ברי עצמה מתאמנת כמעט כל יום ואוהבת לשלב אימוני כוח ואירובי יחד עם יוגה ומתיחות.

סלמה הייק | 54

השחקנית המקסיקנית אמריקאית מצהירה כי היא לא עושה הרבה בשביל להיראות כמו שהיא נראית - אלא פשוט זורמת עם החיים ועם מה שהם מביאים איתם. בראיון על גיל המעבר סיפרה כי במקרה שלה החזה שלה לא מפסיק לגדול "יש נשים שבמהלך הזמן החזה קטן להן, אצלי הוא רק הולך וגודל עם כל תחנה בחיים. אחרי לידות, כשעליתי קצת במשקל ועכשיו בגיל המעבר. אין תאריך תפוגה לנשים, אפשר לחלום בכל גיל".

נעמי קמפבל, 51

View this post on Instagram

A post shared by Naomi Campbell (@naomi)

דוגמנית העל בישרה לאחרונה כי הביאה ילדה לעולם ולמרות שטרם ברור אם ילדה אותה בעצמה, לקחה אם פונדקאית או אימצה - נראית טוב יותר מאי פעם. פעילות גופנית היא חלק בלתי נפרד מחייה ורק בשנה שעברה העלתה סרטון שלה עושה דדליפטים עם משקל של 50 קילו על גבה. מי שעוקב אחריה באינסטגרם יכול להיות שותף ללא מעט מאימונים שהיא עושה במהלך השבוע, מה שמשמר את הגוף המושלם שלה וקצת עוצר את הזמן.