נראה שבני המלוכה לא רק חיים בסרט (בקטע טוב) אלא אפילו מגיעים לפרמיירות של סרטים אחרים. אמש נערכה השקה חגיגית לסרט החדש של ג'יימס בונד No Time To Die באלברט הול היוקרתי שבלונדון ואורחי הכבוד שצעדו על השטיח האדום הם לא אחרים מנציגי ארמון בקינגהאם הנסיך צ'ארלס וקמילה ובנו הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון.

למרות שבימים האחרונים התקשורת עסקה בגיסה שלה מייגן מרקל, שהפציעה חודשים ספורים אחרי הלידה השנייה שלה בביקור רשמי בניו יורק יחד עם בעלה הנסיך הארי וגררה לא מעט תגובות חיוביות, מידלטון החזירה אליה את הפוקוס כשהפכה למושא הסיקור המעניין של הערב. הדוכסית מקיימברידג' התייצבה אל מול המצלמות בשמלת פייטים זהובה ונוצצת שנתפרה על ידי מעצבת העל ג'ני פקהאם. כל האורחים כולל כוכב הסרט דניאל קרייג התפעלו מהמראה של האם לשלושה שלא הפסיקה לחייך ולפזר קסם מלוכה.

הנסיך צ'ארלס, קמילה, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: gettyimages, Ian Gavan)
הנסיך צ'ארלס, קמילה, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: gettyimages, Ian Gavan)

קייט מידלטון, דניאל קרייג  (צילום: gettyimages, Tim P. Whitby)
קייט מידלטון, דניאל קרייג (צילום: gettyimages, Tim P. Whitby)

הקשר של בני משפחת המלוכה לסרטי 007 לא חדש, ואתמול בשעות הצהריים בעמוד האינסטגרם הרשמי של ארמון המלוכה פורסמה הצהרה רשמית כי חלק מבני המשפחה ישתתפו בפרמיירה לסרט ואף הסבירו את הסיבה. "בשנת 2012 מר בונד ליווה את המלכה אליזבת במערכון מיוחד לקראת אולימפיאדת לונדון". בסצנה רואים את בונד צועד ליד אליזבת ביציאה מארמון בקינגהאם, בסרטון שמטרתו הייתה גיוס כספים לצדקה. פרמיירות לסרטים הן אפשרות נהדרת לגיוס כספים לצדקה כמו גם האירוע הערב".

קייט מידלטון (צילום:  Chris Jackson gettyimages)
קייט מידלטון (צילום: Chris Jackson gettyimages)