אירוע ההשקה הגדול של העונה החדשה של "אקס פקטור" נערך אמש במסעדת Makoto בתל אביב. השופטים הגיעו לחגוג את המאורע במיטב מלבושם, חייכו למצלמות והשיקו את התוכנית שתפתח רשמית את מלחמת הרייטינג מול המתחרים.

בשמלת מידי בצבע אדום לוהט, מירי מסיקה היפנטה אותנו ו"דפקה" כניסה כמו שרק היא יודעת. רק נציין כי השמלה פה היא לגמרי השואו ולא מצריכה פריטים נוספים גונבי הצגה מלבדה, ולכן שיער אסוף היה סוגר באופן מושלם את הלוק.

מירי מסיקה (צילום: אור גפן)
מירי מסיקה (צילום: אור גפן)

נטע ברזילי הפציצה בחליפת שלושה חלקים עם נטיות וונדר-וומניות, שכללה טופ סגנון מדונה בעיטור מנוחש, מכנס מחויט ומעל ג'קט מחויט וחתוך בצבעי אדום-כחול. ככלל, אפשר לחלוק על השילוב של אדום וכחול, ובנימה אישית, הג'קט לכשעצמו לא תרם מדי, כי שילוב הטקסטורה של הטופ יחד עם המכנס המחויט היה וואו.

נטע ברזילי (צילום: אור גפן)
נטע ברזילי (צילום: אור גפן)

לירון ויצמן, שנעדרה מלוח השידורים שלנו בחודשים האחרונים מסיבות מוצדקות, פקדה את האירוע בחליפה ורודה אוברסייז וסניקרס לבנות, עם שיער פזור ואיפור עדין שתואם את האירוע ולגמרי הלם אותה.

לירון ויצמן (צילום: אור גפן)
לירון ויצמן (צילום: אור גפן)


מרגול נראתה זוהרת ושיחקה אותה עם טוטאלוק שחור וסולידי, עם שיער אסוף ותכשיטים שמדייקים את המראה. ועד כאן בגזרת הכוח הנשי. 

מרגול (צילום: אור גפן)
מרגול (צילום: אור גפן)

רן דנקר ההורס בחר במכופתרת בד סאטן עם מכנס עור שחור, שיער מעט פרוע ומגף שחור גבוה, ושידר כל-כולו סטייל. דנקר בחר להשאיר כפתור-שניים פתוחים בצורה מרושלת שרק הרימה את הלוק, ואפילו, ממש כמו שאני אוהבת, לא כפתר את אלו שבקצה שרוולו, מה שדייק את ההופעה עוד יותר.

רן דנקר (צילום: אור גפן)
רן דנקר (צילום: אור גפן)

במחווה לסדרה שטלטלה את עולמינו, הלוא היא "משחקי הדיונון", אביב גפן, הגיע בתלבושת האימונית המפורסמת, כשהוא מזוהה עם מספר 67 בחבורה. מעבר להשקעה שבהעתקת הלבוש האייקוני, נדמה שמה שהיה משלים את הלוק שלו באופן מיטבי זה כתם עמבה על החולצה הלבנה, כי בסך הכל ציפינו למפגן סטייל יותר רציני מזה, כיאה לגפן.

אביב גפן (צילום: אור גפן)
אביב גפן (צילום: אור גפן)