מגוון של השקות התקיימו תחת אפינו השבוע, אז החלטנו להציג את מצעד האש וטראש שלנו. נפתח עם החיבה שיש לנו לפריטים מנצנצים ועם מי שעשתה את זה בצורה הטובה ביותר, ירדן הראל.

הראל עטתה שמלת גולף פאייטים בגזרת מיני, בהשקה החגיגית של מותג העל שנחת בעזריאלי תל אביב לראשונה - &other stories וזהרה. את השמלה שילבה נכון עם שיער אסוף מרושל ובנעלי עקב בצבע שחור, שסגרו היטב את ההופעה. ככה עושים את זה נכון.

יוליה פלוטקין הפציצה עם שמלה שחורה, שלכאורה על הקולב לא בהכרח תצוד את עינינו. אלא שבשילוב חגורת מותן נכונה, התחרה שהוסיפה לה ממד נוסף, תוספת הבלייזר והאיפור הנכון ששובר את השחור – פלוטקין שיחקה אותה.

מי שריסקה אותנו עם פרינט על-חלל היא טיטי איינאו שהגיעה בחליפת שלושה חלקים המורכבת מטופ סטרפלז, חצאית מיני ובלייזר בפרינט חללי. איינאו השלימה את הלוק עם שרשרת יהלומים עדינה ומגפון במשחק-שקוף שחור (נסלח על הגרב המבצבצת). בקיצור, וואו וואו וואו. 

חייבת לומר שגם בסגנון הנזירי ודרמטי אותו הציגה מורן אטיאס, היה קסם, כשבחרה בשמלת מיני שחורה כשלצווארה סיומת מעט ויקטוריאנית. אטיאס שיחקה נכון עם חלקה הסגור של השמלה, כשהוסיפה לכך גרביון שחור שקוף, נעל עקב בובתית ושיער אסוף מהודק. 

הלן הוד נראתה מדהים בשמלתה של המעצבת אפרת קליג באירוע הגאלה הנוצץ של מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים. בשמלה שחורה שחתוכה במקומות הנכונים ושילוב הסברובסקי, עפנו.

בניגוד להן, היו מי שלא מצאו דרך להביע עצמן נכונה, או שפשוט טעו בדרך. ג'ני צ'רוואני למשל, שילבה בין מכופתרת לבנה לחצאית מיני בד עור שחורה, עם עקב שחור. לכאורה, נטול ריסק לחלוטין. אלא שלקומבינציה המעט מרדימה, היא הוסיפה ספק צעיף ספק מטפחת, שהיו ארוכים מדי לכל הדעות ובצבעים שלא השלימו את הלוק בשום צורה (ונראו יותר כמו מחווה לדגל קוסטה ריקה(?)). בכך היא פיקששה לגמרי את הלוק שיכול היה לעבוד.

רומי גיאור בחרה בפלטה סגלגלה כשפקדה את יום הולדתה של ציפי רומנו בנמל תל אביב. אלא שמה שהתחיל כלוק בובתי ובשילוב בין סט מחמיא לבלייזר סגלגל בהיר, התפקשש מעט בשל אורך מגף שגוי. מה שבהחלט היה מעיף את הלוק היה מגף שעובר את קו הברך בצבע הלבן בו בחרה מלכתחילה, או מנגד נעל עקב עם סיומת שפיץ, שמאריכה את הרגל.

הבאה בתור, נראתה כאילו שלפה מאחיה הגדול את הג'ינס (ויש לי המון כבוד לגזרת הסלוצ'י), היא נטלי דדון, שבחרה להופעתה טופ קטנטן בצבע ירוק ומעליו מכופתרת אוברסייז לבנה שכל כפתוריה הותרו פתוחים.

נתחיל מהשילוב הפחות אהוב בין ג'ינס כחול-כהה לצבע ירוק כהה, שמעט מבגר. נמשיך בלוק-זרוק, שמצריך לרוב חלק עליון\תחתון מאזנים, ונסביר: מכנס בסגנון מצריך פריט משלים שיהיה נכון יותר למידותנו: מכופתרת מוכנסת פנימה בצורה אלגנטית טופ קטן בתוספת בלייזרון, מחוך או טישרט במידה הנכונה לגופך. אם כבר בחרנו בחולצה רחבה, אז נדייק את המראה עם חצאית עפרון באורך משתנה, או פשוט נידחס לסקיני הראשון שיושב בארון.

עינת ארליך, הייתה כה קרובה לטוטאלוק שחור קליל וטוב. אלא שהטעות הייתה בבלייזר קטיפה השחור, שפשוט גרע מהשילוב הישן והטוב שבין טישרט שחורה, סקיני ג'ינס ומגף עור שחור.

מתוך: אירוע &other stories, קניון עזריאלי : שוקה כהן | יום ההולדת של ג'ובאני רוסו, מסעדת מסה בתל אביב : אור גפן | יום ההולדת של ציפי רומנו, רדינג 3 בנמל תל אביב : אור גפן | הנשף של דלית רצ'סטר בשיתוף דיזל : רפי דלויה / אביב חופי / ליאור כתר | ערב הגאלה של חוה זינגבוים, דובאי : עידו איז'ק / בר כהן.