אחרי התרדמת שנחתה עליו בשנת 2020, שנת 2021 העירה את עולם האירועים משנתו עם חתונות סלבס מהנוצצות שנראו בביצה. מרוסלנה ועד לוסי איוב ורגע לפני שממשיכים לשנה הבאה, קבלו במחיאות כפיים סוערות את החתונות שנחתו בלב אור הזרקורים השנה. 

יריית הפתיחה של רוסלנה רודינה 
רוסלנה רודינה, הטופ מודלית הישראלית שחורכת את המסכים בימים אלו בסדרה "גולסטאריות", הקדישה וויקנד שלם לשני אירועי חתונה משגעים. בזמן שהראשון היה אירוע סולידי ואינטימי יחסית, האירוע השני היה יריית הפתיחה הכי משמעותית של עונת החתונות של 2021. האיוונט שהתקיים במתחם האירועים "קאי" כלל את כל החברים מהביצה, שלוש שמלות כלה הורסות מבית היוצר של הבסטי שלומית אזרד, וכמובן חשיפה פומבית ראשונה של בן הזוג ההורס איתי פז. נודה שהשניים האלו יותר מדי אטרקטיביים בשביל המסך הקטן שלנו.

איתי פז, רוסלנה רודינה (צילום: עידן חסון)
איתי פז, רוסלנה רודינה (צילום: עידן חסון)

הלוקים של שי מיקה סימנו אותה רשמית כ-IT BRIDE
זוכת האח הגדול שי מיקה יפרח קיבלה טבעת אירוסין מנצנצת במיוחד מבן זוגה מאור ויצמן לפני עידן ועידנים. אז הקורונה אולי עיכבה את החתונה שלהם במעט אבל השנה זה סוף סוף קרה – זוכת "האח הגדול" נישאה בחתונה סופר לוהטת בחוף אכזיב עם רשימת אורחים מכובדת למדי שכללה את היפים והנכונים בביצה המקומית. שלושת הלוקים של יפרח בעיצובה של ענבל דרור, היו הכי סטייל שיש, ובתוספת תכשוט של קרן וולף – יפרח לוקחת בקלות הטייטל  ה"איט ברייד" של השנה. 

הפאוור קאפל של עולם הילדים בחתונה בלתי נשכחת 
אליאנה תדהר ולי בירן הלא הם "ליביאנה" הם בהחלט ה"פאוור קאפל" הכי חזק בעולם הילדים, והשנה הם הפכו את זה לרשמי וחתום על ידי הרבנות, כאשר נישאו זה לזו במתחם האירועים "קאי". השניים ערכו חגיגה מרגשת במיוחד בנוכחות 500 האורחים שלהם, וכשתדהר עטופה בשמלת כלה יפיפיה ושזורת פנינים של דנה הראל. אף אחד לא הצליח להוריד ממנה את המבט, גם אנחנו. 

אליאנה תדהר, לי בירן (צילום: עידן חסון)
אליאנה תדהר, לי בירן (צילום: עידן חסון)

מחזירה את הצנוע לאופנה: החתונה של צופית גרנט ושולי רנד 
אחרי ציפייה ממושכת, ולא מעט קשיים בדרך לחופה זה קרה באופן רשמי – צופית גרנט ושולי רנד נישאו, וגרמו לאנחת רווחה קולקטיבית בקרב כל מי שחיכה שזה יקרה. החתונה התקיימה בקרבת ירושלים והייתה אפופה באווירה סמלית ומסורתית, זאת כאשר גרנט שעכשיו היא רנד – לבשה שמלת כלה צנועה ויפיפייה שבהחלט גרמה לנו להתאהב במראה הצנוע מחדש. 

החתונה הנוצצת של כוכבי הרשת 
השמות האלו אולי לא אומרים הרבה למי שחצה את גיל 25, אבל עבור הילדים והנוער מדובר באירוע ענק – החתונה של משפיעני הרשת קווין רובין ודניאלה קריסטיה צברה פופולריות רבה בקרב המיליניאליז ובעצם בקרב כל מי שבקיא קצת ברזי הביצה המקומית. קריסטיה לבשה שתי שמלות כלה מגה לוהטות של המעצבת שלומית אזרד, כאשר על הטוטאלוק עמל סטייליסט הסלבס גילי אלגבי, ובהחלט מרגישים את הטאץ' הייחודי לו בלוק שלה. 

קווין רובין, דניאלה קריסטיה (צילום: אור גפן)
קווין רובין, דניאלה קריסטיה (צילום: אור גפן)

היא אמרה לו "כן": החתונה של סטטיק ושרית פולק
לפני כמה שנים, הלהיט הכי גדול של סטטיק ובן-אל כלל את הקאץ' פרייס הכי מזומזם בעשור האחרון - "את עונה לי כן" ומה תגידו? השנה זה בהחלט קרה. שרית ענתה לו "כן" במתחם האירועים "קאי" בחתונה זוהרת ועמוסת סלבס, כאשר היא לבושה בשלוש שמלות כלה מבית מותג הכלות המצליח "עמנואל". אז בשורה התחתונה, אתם יודעים מה באמת חזק? החתונה של סטטיק ושרית פולק

סטטיק, שרית פולק (צילום: אביב חופי)
סטטיק, שרית פולק (צילום: אביב חופי)

טייק שני: חתונה ממבט ראשון, הגרסה האמתית 
בשונה מכל הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" שהפרידו כוחות בשלב כזה או אחר (גם כשהיינו בטוחים שדרכם אל החופה סלולה) ניר פור והגר משה הוכיחו לנו שזה בהחלט אפשרי למצוא אהבה בטלוויזיה. השנה הם הפכו רשמית לבעל ואישה בחתונה שריגשה אותנו ואת אלפי המעריצים שצפו בקשר המאתגר שלהם הופך לאהבה אמתית. השניים נישאו במתחם האירועים "על הים" כאשר משה זהרה בשתי שמלות קלאסיות ורומנטיות להפליא של המעצבת ליהי הוד.

הגר משה, ניר פור (צילום: פיפל פוטוגרפי)
הגר משה, ניר פור (צילום: פיפל פוטוגרפי)

לוהטת כמו השמש: החתונה של ענבר לביא 
ממש מתחת לרדאר שלכם, אחת מכוכבות הלהיט של נטפליקס "לוציפר" התחתנה ועשתה את זה ממש כאן במדינתנו הקטנטונת. השחקנית הבינלאומית ענבר לביא, נישאה הכי קרוב לים הישראלי במתחם האירועים "על הים", ועשתה זאת בחתונת "ברנינג מן" לוהטת במיוחד עם לא פחות מ-4 שמלות כלה משגעות להפליא של דניאלה חג'ג'. התמונות מהמסיבה, שנמשכה עד השעות הקטנות, לא מותירות ספק כי מדובר היה באירוע שכל אחד היה רוצה להיות מוזמן אליו. 

החתונה שקרעה אותנו מצחוק  
היה ברור שהחתונה של פרלה דנוך ומני ממטרה תהיה אירוע מצחיק במיוחד, והשניים לא אכזבו. השנה בני הזוג הכי מצחיקים על המסך שלכם, שכיכבו בצוותא בתכנית הריאליטי "זוג מנצח", נישאו בחתונה מטריפה שנערכה במתחם האירועים "קאי". מהיכרות קצרה עם בני הזוג היה ברור שהם לא ייקחו את המעמד ביותר מדי רצינות, אבל שום דבר לא הכין אותנו ל"שגעת" שאפיינה את בחתונה (ריקוד סלואו עם קופיקו?). ומה בכל זאת נלקח ברצינות? הלוקים הכלתיים של דנוך, עליהם אחראית המעצבת המצליחה ליז מרטינז.  

מני ממטרה, פרלה דנוך (צילום: אור גפן)
מני ממטרה, פרלה דנוך (צילום: אור גפן)

עפנו על הסטייל: החתונה של לוסי איוב 
יש לנו ווידוי, לוסי איוב היא בהחלט הקראש הלא כל כך סודי שלנו – החיוך שלה ממגנט, הנוכחות שלה על המסך מרשימה, והסטייל שלה כובש, אז היה ברור שכל זה יתבטא גם בחתונה שלה. אל חתונתה צירפה איוב את הדרים סקוואד של עולם החתונות. כאשר בראשם מעצב העל ויוי בלאיש שהיה אחראי על שמלות כלולתיה המדהימות. עפנו על הסטייל. 

View this post on Instagram

A post shared by Lucy Ayoub (@lucy_ayoub)

המאמר נכתב על ידי וואלה! מזל טוב