השבוע צדו את עינינו שני אירועים משמעותיים: האחד, קולקציית החורף ההיסטרית של מעצב העל אלון ליבנה, Evangeline, שהושקה באירוע אקסקלוסיבי במלון דה ג'אפה ביפו. 30 דוגמניות הציגו את שמלות הערב הייחודיות של המעצב, כפי שבאו לידי ביטוי בקולקציה הנוכחית.

אז מה ראינו שם? גווני פסטל-פנינה רכים, שילוב אלמנטים של צדפות ועיטורי ראש ייחודיים, לוקים מלכותיים, מדויקים, דרמטיים יותר ופחות – ובעיקר אמנות שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים, פרי יצירתו. אז מעבר לקולקציה הייחודית, מי שסגרה את האירוע הייתה לא אחרת מהדוגמנית המזגזגת בין ישראל לקריירה בינלאומית - ניבר מדר, שהשאירה את כל הנוכחים פעורי פה.

ועוד אחת מהלוק הבלתי נשכח:

ניבר מדר, בקולקציית חורף 2022 של המעצב אלון ליבנה (צילום: לנס הפקות)
ניבר מדר, בקולקציית חורף 2022 של המעצב אלון ליבנה (צילום: לנס הפקות)

האירוע הנוסף והנוצץ לא פחות, היה מסיבת סוף השנה החגיגית של חברת האופנה "רנואר" שהתקיימה השבוע במגדלי חג'ג' בתל אביב. במהלכה זכו האורחים להופעה של רן דנקר, שהיה לוהט כהרגלו בחולצת קטיפה שחורה, והעיף את כולם באוויר, ולאחר מכן העלה לבמה את זוגתו ל"שיר שלנו", אניה בוקשטיין. מלבדם, נכחו יתר הפרזנטורים הנוכחיים של החברה, בנוסף לכוכבים נוספים בביצה.

רן דנקר, אניה בוקשטיין (צילום: אור גפן)
רן דנקר, אניה בוקשטיין (צילום: אור גפן)

עדן פינס, אחת ה-פרזנטוריות של החברה, ניצחה את הערב הזה בשמלת פייטים משוסעת, אלכסונית, שמדגישה גזרה. ללוק הערב ההורס הזה, לא היו צריכים פריטים משלימים, וכך עשתה פינס: תיק קלאץ' מנצנץ קטן תואם וסופר שיקי ומעיל עור שחור שמוט, שלא יגרע חלילה מההופעה. הדוגמנית שידועה בשינויים תכופים בסגנונות שיערה כחלק אינטגרלי מהשלמת הלוק, הגיעה בשיער אסוף מתולתל ארוך-ארוך, ובאיפור מושלם שסוגר את הגוון הסגלגל.

ירדן הראל פקדה את האירוע בחליפת שני חלקים הורסת בגווני חמרה מנצנצים, עם פסים לאורכה. את הלוק השלימה עם נעלי עקב בגוון ניוד ואיפור ושיער סולידיים למדי, שלא הפריעו לחליפה לעשות את העבודה. ככה צריך.

בחצאית מיני כסופה, מכופתרת מוכנסת פנימה מבד סאטן שחור ומגף סוגר בגובה ביניים, אניה בוקשטיין נראתה לוהטת. בנימה אישית, מגף אמצע פחות מחמיא באורך הזה, אבל אניה צלחה את זה.

בלוק שחור לוהט עם ארנק קטן (אם כי מיותר) מסביב למותן ותיק צד ורוד ושיקי - דנית גרינברג הציגה לוק ערב נכון, שכל אחת יכולה לאמץ לעצמה. עם מגף באורך הנכון, "קוקו" מעט מרושל, ומדובר פה בלהיט.

האחיות שני ומורן אטיאס הגיעו תואמות בגווני הסגול – האחת בשמלת מקסי סקסית בתוספת שסע ומחשוף עמוק, והשניה בשמלת מיני סאטן בגזרת מחויטת יותר. הלוק הנוצץ כמו גם הגנטיקה המשובחת - בהחלט גרם להן לגנוב את ההצגה. ובכל זאת נקודה למחשבה: מי עשתה את זה יותר טוב?

ומה בגזרת הגברים? בר ברימר, שקשה למצוא את הפריט שלא "יתלבש" עליו פרפקט, אכזב בגזרת הג'קט, ששלח אותנו חזרה לטרנד שהיה חביב בלבד גם בתקופת השיא שלו, של עליוניות מסוג varsity. בכנות, ציפינו ליותר.

במבט מהיר על הלוק של ברק שמיר, לכאורה, הכל עובד מצוין: חליפה שחורה קלאסית, בייסיק גולף מבצבצת, נעל קז'ואל מעט שוברת. אממה, משהו בכל זאת לא עבד: לוק מחוויר? מבגר? אולי חסר קצת חיוך? תשפטו בעצמכן.