כחודשיים מאז הפרידה מבעלה גלעד שלמור, כוכבת "הנוכלים" וכתבת חדשות 12 אדוה דדון, הגיעה להשקת הסרט "תמונת ניצחון" של אבי נשר. בשמלה אדומה באורך הנכון, עם עקב שפיצי ושיער גלי – מדובר פה בלוק קלאסי לוהט. אגב, גזרת השמלה אמנם דיי משעממת, אבל צבע השמלה הרים פה את הלוק באופן חד משמעי.

את האירוע פקדה כמובן גם בתו של הבמאי, תום נשר, אותה אנו רואים מדי יום על המסך במבזקי חדשות בערוץ 13. במבט ראשון על הופעתה, לא אשקר שחלקה העליון של השמלה קצת מעצבן בעין. אבל אם נתעלם מזה, מדובר פה בשמלת חורף מהממת, ובתוספת הקארה המחמיא – לוק צעיר וקליל.

אליאנה תדהר הגיעה בהופעה מדויקת לאירוע, בטוטאלוק שחור, כשחולצתה הסתיימה בקולר לבן שיקי. מה שבאמת העיף את ההופעה הזו, היו האודם האדום וגם כאן, הקארה ההורס.

ומה לגבי תום אבני והזקן שגידל? אני חייבת להגיד שמלך הג'ונגל (גם אחרי 20 שנה זה תופס) נראה מעולה. אולי זו דרכו לברוח מה"בייבי פייס" שמאפיין אותו, אך המראה של הזקן והחליפה – עבד. 

ביום הולדתו של דודו כהן (כן, זה מעפולה), שנערך בביתו של ישראל אור, כוכבת הישרדות אודליה סויסה הגיעה בטואטלוק שחור, ולא סתם שחור, כולו עור. אודליה נראתה מעולה, אבל ראוי לציין ששילוב המעיל דמוי הפרווה היה נחוץ לשבירת הטקסטורה. 

אם נתעלם רגע מהציץ המציץ המדובר שברח למעיין אשכנזי, גם כאן מדובר בלוק שחור קלאסי שתמיד עובד. אממה, טיפ קטן: טרנד הטופ הצמוד שתלוי כולו בחסדיו של כפתור אחד, יכול להיות מאוד בעייתי ולא בהכרח סיכון ששווה לקחת. ראו ערך.

ומלכת הטעויות האינסופיות בלבוש - הלוא היא אביבית בר זוהר. שוב אותו שילוב בלתי ראוי בין מחשוף אמיץ, למכנסון קצר ואיפור דרמטי. די נו, או זה, או זה.

מתוך: אירוע פרימיירת הסרט "תמונת הנצחון" של הבמאי אבי נשר בסינמה סיטי : רפי דלויה | יום ההולדת של דודו כהן מעפולה בביתו של ישראל אור : אור גפן.