שבוע דל באירועים עבר על כוחותינו. לא ברור אם זו עדיין השפעת חגיגות 2022, עשרות אלפי הנדבקים החדשים בקורונה, או שילוב של השניים. ובכל זאת, נדון במה שהיה: בהקרנת פרק איחוד השבטים של הישרדות שנערך בסינמה סיטי, פקדו את האירוע כוכבי העונה הסוערת, ואלו שמרכיבים את פסגת השאיפות של משתתפיה – חברי "האיחוד הגדול".

אלא שדווקא השורדת הדומיננטית של העונה, ג'קי אזולאי, בחרה בחליפת טריינינג שגורמת לריצוד בעין. לא ידוע מה היה הטריגר לאאוטפיט הלא מוצלח, או שסתם נסחפה עם הטרנד מבלי לדעת איך להעיף אותו באוויר. אבל כל מה שעינינו רואות, זה איך מבעד למכנס הזה יתלבשו יפה יפה זוג נעלי בית פאפיות, לצד תה חם ווופל לימון (להשלמת הטעם הרע). איך בכל זאת יכולנו להציל את המצב? ככל הנראה בלייזר שחור יכול היה להתחיל לעורר בנו חמלה ללוק.

ג'קי אזולאי (צילום: יח''צ)
ג'קי אזולאי (צילום: יח''צ)


אודליה סויסה הגיעה עם שמלה מרופדת בכתפיה בגוון ירוק-אבן, מחמיאה, אלגנטית, ובתוספת שיזוף וול-דאן. עם השילוב הנכון בשיער ועגילי חישוק ענקיים, היא בהחלט גנבה את ההצגה.

אודליה סויסה (צילום: יח''צ)
אודליה סויסה (צילום: יח''צ)


בחגיגת פתיחת השנה האזרחית של סוכנות "ITM מודלס" במסעדת השף MESSA בתל אביב, אנה זק השיקה את הלוק החדש וההורס, כשהיא בשמלת מיני מוזהבת. לוק מדויק שכולל קארה צעיר (וגם מקדם מטרה מהממת על הדרך), עקב שחור מעודן, ואיפור חמרה שלא העפיל על השמלה. 

אנה זק (צילום: אור גפן)
אנה זק (צילום: אור גפן)

באשר ללוק של הדוגמנית יעל שלביה – מצד אחד מדובר באוברול שחור סקסי שנחוץ בכל ארון כדי לדפוק הופעה. אלא שלצד זאת, הוא קצת בנאלי והשילוב עם נעל העקב הלבנה, מוריד עוד יותר. אבל נפרגן לשלביה, שהצליחה לתבל את ההופעה עם קוקו מתוח ואודם אדמדמם, ששיחקו לטובתה. 

יעל שלביה (צילום: אור גפן)
יעל שלביה (צילום: אור גפן)


מי שכיכבה בלוק חורפי-הריוני מושלם הייתה לא אחרת מספיר אביסרור, שדיגמנה את קולקציית המותג שלה, מכף רגל ועד ראש. שמלת מעטפת כסופה, חשופה במקומות הנכונים, בשילוב מגף מתחת לברך בצבע טורקיז הורס, כיאה לצבעי המגפיים שמציפים את העונה הנוכחית ותיק מנצנץ לסגירת הלוק. אמאלה.

ספיר אביסרור (צילום: אור גפן)
ספיר אביסרור (צילום: אור גפן)

התאומות נוי והדר קרקו (תסלחו לי שאני עד היום לא יודעת להבחין מי זו מי, הבנתי שיש משהו עם איזו נקודת חן), לשם שינוי לא הגיעו בלבוש תואם. האחת, כיבדה את האירוע בשמלה שחורה קלאסית, בעוד השניה הרשימה בשמלת הדפסים טווסיים, עם מעיל שחור פרווה הורס ונעל עקב עם רצועות דקיקות ומנצנצות. אש עליך.

נוי והדר (צילום: אור גפן)
נוי והדר (צילום: אור גפן)

מתוך: אירוע חגיגי של סוכנות "ITM מודלס", מסעדת MESSA: אור גפן, אירוע הקרנת פרק איחוד השבטים של הישרדות, סינמה סיטי: יח"צ.