ערב האוסקר שנערך בראשון אמנם סבב סביב התקרית האלימה של וויל סמית' עם כריס רוק, אבל אי אפשר שלא להתעכב רגע על הלוק המנצץ של האחת והיחידה ביונסה, שהייתה מועמדת לראשונה על פרס שיר הנושא של הסרט "משפחה מנצחת". הסרט, בו מככב סמית' שאף קיבל את פסלון האוסקר הראשון שלו על תפקידו, עוסק בסיפור חיי אביהן של אגדות הטניס סרינה וונוס וויליאמס והלוק של קווין בי בהחלט תאם לנושא.  

ביונסה הציגה שני לוקים מהפנטים בהשראת עולם הטניס שנטפו 400 קארט של יהלומים. הזמרת פתחה את ההופעה עם ביצוע מוקלט מראש של "Be Alive", השיר שלה המועמד לאוסקר בו לבשה שמלה מותאמת אישית של דיוויד קומה בגוון כדור טניס. את השמלה השקופה מכוסה בנוצות, עיטרו כפפות תואמות ונעליים בגוון סיד. את הלוק הירקרק עיטרה בצמידי יהלומים בשווי 150 קראט ושתי טבעות יהלומים - תכשיט בחיתוך אמרלד 50 קראט ונוצץ בחיתוך כרית של 20 קראט - כולם מלוריין שוורץ, התכשיטנית הוותיקה המועדפת עליה. את האוזניים היא לא קיפחה, וענדה עגילי ענק מאבן חן ירוקה, גם הם מבית שוורץ.

ביונסה (צילום: Handout.GettyImages)
ביונסה (צילום: Handout.GettyImages)

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

בערב הטקס עצמו, החליטה ללבוש הזמרת גם לוק באווירת מגרש הטניס, שמלת ולנטינו הוט קוטור ושכמיה תואמת בצהוב ניאון נועז, טבעת 35 קארט על הכפפות הצהובות, תיק יד גם הוא בהשראת הנושא - תיק של ג'ודית ליבר בשווי 3,995 דולר בצורת כדור טניס שכבר סולד אווט ממזמן,  אבל הכוכבים האמיתיים של התוכנית היו העגילים שלה שהגיעו לה כמעט עד הכתפיים, גם הם מבית לוריין שוורץ, במשקל עצום של 150 קראט! 

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

קלטתם את התיק? ביונסה (צילום: מתוך האינסטגרם)
קלטתם את התיק? ביונסה (צילום: מתוך האינסטגרם)