מאות אורחים השתתפו בראשון בפסטיבל ההתרמה הגדול "All in" של ארגון וראייטי שהתקיים בהאנגר 11, שבנמל תל אביב. זו השנה החמישית בה עורך ארגון וראייטי את פסטיבל ההתרמה, מהגדולים בישראל, בניצוחם של אנדי רם, סער אשרוף, מיכל סלונים ו"גורילה הפקות". במהלך הפסטיבל הושקה יוזמה חדשה של וראייטי, בשם Variety ARTRaising, במסגרתה התקיימה תערוכת אומנות ישראלית"All in Love", שיזמו קארין אנג'ל, אפרת אמון ואתי מרק, למען ילדים עם צרכים מיוחדים. תערוכת האומנות כללה 30 יצירות אומנות בנושא אהבה, כאשר כל ההכנסות ממכירתן נתרמו לילדי וראייטי. 

כמיטב המסורת, במרכז פסטיבל ההתרמה, התקיים טורניר פוקר שנוהל, על ידי דורון ציוני מ-DTD LIVE וחברת "האוס". האורחים זכו ליהנות מהפקה מוקפדת בסגנון לאס וגאס בסטנדרטים של אירועי פוקר מובילים בעולם, עליה ניצחו "אביבה אירועים" ו"גורילה הפקות". המשקאות האלכוהוליים באירוע הוכנו בברים ונתרמו על ידי "ג'וני ווקר". עוד נהנו האורחים מהופעה של הלהקה "ים אהבה" שחבריה הם ילדים עם צרכים מיוחדים.  התייצבו למען המטרה החשובה בערב שבמסגרתו גויסו כשני מיליון וחצי שקלים למען ילדי וראייטי: נשיא וראייטי אודי אנג'ל, ליאורה עופר, אורי ותמי סלונים, גבי אשכנזי, אבי גבאי - מנכ"ל חברת פרטנר שהיתה בין נותני החסות לערב, יוסי אבו, יואש טרוקמן, אורי אנג'ל, רונה אנג׳ל, משה ארדר, גלעד אלטשולר ורן שחם, גיל רושניק, עידו חג'ג', יוסי אברהמי, זיו ספיר, יונתן אילסהיים ועוד.

יצירות האומנות שהוצגו בתערוכה נתרמו כולן על ידי האומנים: BITI, אורית פוקס, איציק מבורך, אלינור מילצ'ן, גבי זלצמן, גיל גורן, גל קהלון, דויד דאור, טלי (talio) אלימלך, יובל שאול, יונתן גולד, לי ברמפר, קארין אנג'ל, שירה ברזיל (Koketit) , רון אלוני, שמעון וונדה, שרון thales ושרון בלומנפלד.

אנדי רם וגיל רושניק (צילום: נוגה שדמי)
אנדי רם וגיל רושניק (צילום: נוגה שדמי)

אבי גבאי  (צילום: נוגה שדמי)
אבי גבאי (צילום: נוגה שדמי)

תראו אוטו 

בראשון בערב נפתחה בקניון רמת אביב תערוכת יחיד של האמן יהונתן בליק-דיין הנמצא על הספקטרום. ההכנסות מן התערוכה ששמה ״תראו אוטי" יועברו לעמותת ״ איתן כל אחד יכול״ המשלבת דרך הספורט והכושר את האוכלוסיה על הרצף האוטיסטי.  בתערוכה מציג יהונתן לראשונה יצירות צבעוניות המביעות את עולמו הפנימי ותחושותיו. התרגשה עד מאוד: אימו של האמן - הקוסמטיקאית הידועה פולה בליק-דיין. הגיעו לחבק ולהתרשם מקרוב: אלי פפושדו, ליאת ושלום מוליוב שנרתמו והפיקו את האירוע כתרומה עם ליאורה עופר, גדעון מוליוב, יונה ברטל, אורנה אלוביץ', ארנון בר דוד והילה קניסטר בר דוד, לאה שנירר, אופירה אסייג, דוד בן משה, אורן רווח, צחי קומה, איילת לנדאו, גלית שרצקי ועוד ועוד. 

יהונתן דיין, פולה בליק דיין ואלי פפושדו (צילום: אור גפן)
יהונתן דיין, פולה בליק דיין ואלי פפושדו (צילום: אור גפן)

ארנון בר דוד והילה קניסטר בר דוד (צילום: אור גפן)
ארנון בר דוד והילה קניסטר בר דוד (צילום: אור גפן)

ליאת ושלום מוליוב (צילום: אור גפן)
ליאת ושלום מוליוב (צילום: אור גפן)

קופלר מתחדש

ארבעה חודשים לאחר השלמת רכישת מותג "אירוקה", השיקה השבוע חברת סופר-פארם רשמית את רשת האופטיקה החדשה ERROCA BY SUPER-PHARM. הסניף הראשון של הרשת, תחת הקונספט החדש, נפתח בימים אלה בקניון עזריאלי בשטח של 90 מ"ר ובהשקעה של שני מיליון שקל. הגיעו לחנוך: ליאון קופלר - יו"ר ובעלי סופר-פארם; המנכ"ל ניצן לביא והמשנה שלו דני לוזון. סניפי הרשת בקונספט החדש יציעו חדרי בדיקה עם אופטומטריסטים מקצועיים, מנוסים ומוסמכים שיבצעו בדיקות ראייה במקום.  גם מחלקות האופטיקה בסניפי סופר-פארם ימותגו מחדש תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM.

ניצן לביא, ליאון קופלר ודני לוזון  (צילום:  רפי דלויה)
ניצן לביא, ליאון קופלר ודני לוזון  (צילום: רפי דלויה)

פרשקובסקי בבני דן 

הנהלת חברת הבניה פרשקובסקי הובילה את אירוע הריסת מתחם הבניינים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב והוציאה לדרך את תחילת עבודות הבנייה של הפרויקט הראשון של החברה בעיר – HaGaDa , הנמצא בקו ראשון לפארק הירקון.

באירוע  השתתפו כ-300 איש ביניהם יועצי הפרויקט, רוכשי הדירות בפרויקט, בעלי הדירות, עובדי החברה  וכמובן חברי הנהלת חברת פרשקובסקי. נצפו: נשיא החברה ארנון פרשקובסקי, המעצבת הראשית של החברה עדנה פרשקובסקי, יוסי פרשקובסקי - יו"ר דירקטוריון החברה, שרון פרשקובסקי - מנכ"ל פרשקובסקי השקעות וחברת הבת א.ש.י פרשקובסקי, חיים קראדי מנכ"ל פרשקובסקי מניבים, מאיה קראדי היועצת המשפטית של החברה, סוזי פרשקובסקי סמנכ"לית שיווק ומכירות של החברה ועוד רבים. 

שרון, ארנון, עדנה ויוסי פרשקובסקי (צילום: Tso)
שרון, ארנון, עדנה ויוסי פרשקובסקי (צילום: Tso)

משלבים כוחות ביזמות

אסותא הודיעה כי Start-Up Nation Central מצטרפת  לפעילות הגלובלית של Rise   - זרוע החדשנות של אסותא, באמצעות תוכנית Rise With Us. יחד יפעלו שתי שחקניות בולטות אלה, למען חיזוק היזמות הישראלית אל מול הזדמנויות גלובליות וחברות רב לאומיות. באירוע השקה חגיגי משותף לשני הגופים, שנערך לרגל המחזור השני של היזמות בתחומי בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית, חישוביות וביג דאטה,  אמרו גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, ומנכ"ל Start-Up Nation Central, אבי חסון, כי השותפות  מחזקת את החיבור לחברות רב לאומיות והזדמנויות עסקיות רלוונטיות.

אבי חסון וגידי לשץ  (צילום: שמוליק חזן)
אבי חסון וגידי לשץ  (צילום: שמוליק חזן)