בשלישי נערכה בסינמה סיטי גלילות הפרמיירה החגיגית של "הדרך לאילת" סרטו של יונה רוזנקיאר בו משחקים גם שני אחיו יואל ומיכה. השחקן הראשי שמואל וילוז'ני שזכה על תפקידו בסרט בפרס "אופיר" לשחקן המשנה הטוב ביותר, מגלם קיבוצניק מזדקן הלום קרב ממלחמת יום כיפור, שיוצא למסע לא צפוי עם בנו, מקיבוצם שבצפון ועד לאילת כשהם נוסעים על טרקטור ישן. הגיעו לצפות עם כוכבי הסרט: מפיק הסרט משה אדרי, לירון אדרי מנהלת ההפצה של סרטי יונייטד קינג, גליה מאור, ונועה רגב מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי. 

משה אדרי וגליה מאור (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי וגליה מאור (צילום: רפי דלויה)

ג'קומטי בביתן איל עופר

חברי חבר הנאמנים של מוזיאון תל אביב לאמנות, וידידי המוזיאון מרחבי העולם, התייצבו בשני בערב באירוע הפתיחה של "ביתן איל עופר" החדש שנחנך עם תערוכת רטרוספקטיבה ראשונה בישראל, של האמן אלברטו ג'קומטי - מגדולי האמנים במאה העשרים. הערב נפתח בקוקטייל באירוח של מסעדת "פאסטל", וברכות מפיה של טניה כהן-עוזיאלי – מנכ"לית מוזיאון תל אביב. בהמשך נערכו סיורים ראשונים בתערוכה החדשה בהובלת האוצרים רונילי לוסטיג-שטינמץ, והוגו דניאל.

בין האורחים הרבים שגדשו את הביתן: האדריכל אמנון רכטר, ממשרד "רכטר אדריכלים" שהוביל את  עבודות חידוש הביתן; עירית רפפורט - נשיאת ארגון ידידי המוזיאון;  ג'נה שניידר - מנהלת אגודת הידידים בארה"ב; ז'קלין פרידמן - מידידי המוזיאון בצרפת; יוסף (ג'וזף) וולף - מנכ"ל קרדיט סוויס בישראל, רחל ינאי - יו"רית אגודת הידידים ובעלה משה ינאי, מתיו ומלאני ברונפמן,  חנינא ברנדס ובתו שירלי ברנדס, אהוד ועליזה אולמרט, שירה ועמוס אפל, תמי ואייל חומסקי, נתן ברנשטיין, שרון הראל, גילה וצביקה לימון, סמי וטובה סגול, דורית סגל, יצחק ולינדה סגול, אורנה שסטוביץ',  יעל ובני ברץ, אסנת ויורם טיץ, חנוך ברקת, תמי ויהודה רוה, חנה ובני פרי-זן, ורבים נוספים. 

שירלי ברנדס וחנינא ברנדס (צילום: גיא יחיאלי)
שירלי ברנדס וחנינא ברנדס (צילום: גיא יחיאלי)

מתיו ומלאני ברונפמן (צילום: גיא יחיאלי)
מתיו ומלאני ברונפמן (צילום: גיא יחיאלי)

אמנון רכטר וטניה כהן-עוזיאלי  (צילום: גיא יחיאלי)
אמנון רכטר וטניה כהן-עוזיאלי  (צילום: גיא יחיאלי)

שרון הראל (צילום: גיא יחיאלי)
שרון הראל (צילום: גיא יחיאלי)

סמי וטובה סגול (צילום: גיא יחיאלי)
סמי וטובה סגול (צילום: גיא יחיאלי)

> מאות אורחים השתתפו בראשון בפסטיבל ההתרמה הגדול "All in" של ארגון וראייטי, שהתקיים בהאנגר 11, שבנמל תל אביב. זו השנה החמישית בה עורך ארגון וראייטי את פסטיבל ההתרמה, מהגדולים בישראל, בניצוחם של אנדי רם, סער אשרוף, מיכל סלונים ו"גורילה הפקות". במהלך הפסטיבל הושקה יוזמה חדשה של וראייטי, בשם Variety ARTRaising, במסגרתה התקיימה תערוכת אומנות ישראלית"All in Love",, שיזמו קארין אנג'ל, אפרת אמון ואתי מרק, למען ילדים עם צרכים מיוחדים. תערוכת האומנות כללה שלושים יצירות אומנות בנושא אהבה, כאשר כל ההכנסות ממכירתן נתרמו לילדי וראייטי. התייצבו למען המטרה החשובה בערב שבמסגרתו גויסו כשני מיליון וחצי שקלים למען ילדי וראייטי: נשיא וראייטי - אודי אנג'ל ורעייתו ענת , ליאורה עופר, דוד פתאל, אורי ותמי סלונים, גבי אשכנזי, אבי גבאי, יוסי אבו, יואש טרוקמן, אורי אנג'ל, רונה אנג׳ל, משה ארדר, גלעד אלטשולר ורן שחם, גיל רושניק, עידו חג'ג', יוסי אברהמי, זיו ספיר, יונתן אילסהיים ועוד.

קארין אנג'ל, רונה אנג'ל, אודי אנג'ל ואורי אנג'ל (צילום: נגה שדמי)
קארין אנג'ל, רונה אנג'ל, אודי אנג'ל ואורי אנג'ל (צילום: נגה שדמי)

אנדי רם ויוסי אבו (צילום: נוגה שדמי)
אנדי רם ויוסי אבו (צילום: נוגה שדמי)

> רכבת אווירית של משקיעים הגיעה השבוע ארצה לכנס של "בית ההשקעות קוקירמן" ו"קרן קטליסט". אדי קוקירמן - יו"ר קוקירמן בית השקעות ושותף מנהל בקרן קטליסט, יחד עם אביו - רוג'ה קוקירמן – לשעבר מנכ"ל בנק רוטשילד וראש הקהילות היהודיות בצרפת, אירחו קוקטיל מקדים לאורחים במשרדי הקרן בתל אביב. 

רוג'ה קוקירמן ואדי קוקירמן  (צילום: דרור סיתהכול)
רוג'ה קוקירמן ואדי קוקירמן (צילום: דרור סיתהכול)

חן עם הפנים לעתיד

מעצב האופנה רונן חן אירח השבוע פאשניסטות להשקת קולקציית קיץ חדשה שעיצב. במסגרת הערב שנערך תחת הכותרת "המציאות עולה על כל דמיון", האזינו המוזמנות להרצאה העוסקת בעולם האופנה, ומשפיענים בעידן הבינה המלאכותית.  

רונן חן (צילום: דנה כספי לביא)
רונן חן (צילום: דנה כספי לביא)

> בראשון בערב נפתחה בקניון רמת אביב תערוכת יחיד של האמן יהונתן בליק-דיין הנמצא על הספקטרום. ההכנסות מן התערוכה ששמה ״תראו אוטי" יועברו לעמותת ״ איתן כל אחד יכול״. העמותה שמה לה למטרה לשלב באמצעות פעילות ספורט וכושר את האוכלוסייה על הרצף האוטיסטי. בתערוכה מציג יהונתן לראשונה יצירות צבעוניות המביעות את עולמו הפנימי ותחושותיו. התרגשה עד מאוד: אימו של האמן - הקוסמטיקאית הידועה פולה בליק-דיין. הגיעו לחבק ולהתרשם מקרוב: אלי פפושדו, ליאת ושלום מוליוב שנרתמו והפיקו את האירוע כתרומה עם ליאורה עופר, גדעון מוליוב, אורנה אלוביץ', ארנון בר-דוד והילה קניסטר-בר-דוד, לאה שנירר, ועוד ועוד. 

פולה בליק וגדעון מוליוב (צילום: אור גפן)
פולה בליק וגדעון מוליוב (צילום: אור גפן)

אורנה אלוביץ'  (צילום: אור גפן)
אורנה אלוביץ' (צילום: אור גפן)

> רומי עפרון שתעמוד תחת החופה עם נדב פתאל בקרוב מאוד, חגגה מסיבת רווקות עם החברות הקרובות בדובאי.