ניק ג'ונס, מייסד מועדון החברים הבינלאומי "סוהו האוס", לא נרתע מהמצב הבטחוני בארץ בשל מבצע "מגן וחץ", והגיע ארצה לביקור עבודה קצר ב"סוהו האוס תל-אביב" הפועל ביפו מאז תקופת הקורונה. ג'ונס עלה על טיסת "בריטיש איירוויז" שהופנתה לנחות בקפריסין בשל ירי רקטות, אך לא ויתר על הביקור, והמתין עד שניתנה הרשאה להמשיך ולנחות בשדה התעופה בן גוריון. "סוהו האוס" הוא מותג אירוח בינלאומי שבבסיסו מועדון חברים יוקרתי. המותג הוקם בשנת 1995 על ידי ג'ונס, ונועד לאפשר לאנשים יצירתיים להיפגש ולהתחבר. מאז, התפתח המותג והתפשט בכל רחבי העולם וכיום ניתן למצוא בתים רבים של "סוהו האוס" בערים מרכזיות על פני הגלובוס. הבתים מהווים מקום מפגש לחברי המועדון, ומתקיימים בהם אירועים אקסקלוסיביים. מלבד חללי עבודה, מסעדות, ומקומות מפגש, כולל כל אחד מהם גם עשרות חדרי מלון מושקעים ומעוצבים בהתאם לרוח המותג. בסוף השבוע המשיך ג'ונס לביקור בסניפי סוהו האוס נוספים באזור המזרח התיכון ובכלל זה באיסטנבול ובאי היווני מיקונוס - שם נפתחת העונה. 

נייס אנד דה סיטי

נייס - ענקית הטכנולוגיה הישראלית, תקיים בחודש הבא את הכנס השנתי שלה, שנחשב לאחד הגדולים בעולם בתחום שירות הלקוחות. בכנס, שיתקיים השנה בניו יורק, וצפוי למשוך אליו אלפי מוזמנים, תתארח השחקנית עטורת הפרסים והמפיקה המזוהה יותר מכל עם "התפוח הגדול" - שרה ג'סיקה פארקר. פארקר מצטרפת לשמות נוצצים רבים שהופיעו בכנסי נייס בעבר בהם: השחקן והיזם אשטון קוצ'ר, השף גורדון רמזי, כוהנת הלייפסטייל, מרתה סטיוארט, הקומיקאי ג'יימס קורדן - מנחה הלייט לייט שואו ברשת CBS, ושחקן הפוטבול הטוב בכל הזמנים - טום בריידי. ברק עילם, מנכ"ל נייס, יפתח את הכנס ובכירי החברה ישתפו מניסיונם ויחשפו את הפתרונות החדשים ושיטות עבודה מתקדמות בתחום ניהול חכם ומתקדם של שירות לקוחות. כמו כן יתקיימו במהלך ימי הכנס הרצאות של בכירים מחברות מובילות.

ברק עילם (צילום: CRC Media)
ברק עילם (צילום: CRC Media)

שרה ג'סיקה פארקר (צילום: צילום מסך)
שרה ג'סיקה פארקר (צילום: צילום מסך)

מתייצבים לגדולים מהחיים

עמותת "גדולים מהחיים" ציינה בסוף השבוע שעבר 23 שנות פעילות ותמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, וזאת במסגרת ערב הגאלה השנתי של העמותה. האירוע נערך באודיטוריום ע"ש סמולרש שבאוניברסיטת ת"א, ובמהלכו נאספו תרומות בסך כולל של כמיליון שקלים וחצי, עבור קרן הבריאות של העמותה. הכספים משמשים את הקרן למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. את האירוע הנחה צביקה הדר. באמנותי: חנן בן ארי עם מיטב שיריו כשאל השירה הצטרפו ילדי העמותה. נכחו: אריה בכר - יו"ר חבר הנאמנים של גדולים מהחיים ונשיא קבוצת תדהר; יו"ר קבוצת תדהר - גיל גבע; ראם מגן - מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים; מנכ"ל ניו מד אנרג'י - יוסי אבו; איש העסקים וחבר בחבר הנאמנים של גדולים מהחיים - יוסי מולדבסקי; המפיק וחבר בחבר הנאמנים - אלירן ברדוגו שגם מפיק מדי שנה את אירועי הגאלה של העמותה; ורבים נוספים. 

צביקה הדר, חנן בן ארי, ראם מגן ואריה בכר (צילום: יוסי מסה)
צביקה הדר, חנן בן ארי, ראם מגן ואריה בכר (צילום: יוסי מסה)

ברכת הרב וגלידה

 האחים עדי וניר אביטל - בעלי קבוצת ANITA ורשת הגלידריות הישראלית 'גולדה', אירחו ברביעי האחרון את הרב יאשיהו יוסף פינטו. הרב שנמצא בביקור בישראל, הגיע למפעל הגלידות של הקבוצה בכפר ויתקין, נתן את ברכתו להתרחבות הרשת בעולם, וגם סעד עם בני המשפחה בארוחה חגיגית שכללה המון גלידה. 

יאשיהו יוסף פינטו, עדי אביטל וניר אביטל (צילום: אבי גואטה)
יאשיהו יוסף פינטו, עדי אביטל וניר אביטל (צילום: אבי גואטה)

עופר מעדכן מהממ"ד

מייסד ומנכ"ל חברת 'סימילרווב' - אור עופר, עדכן את חבריו בפייסבוק על סיטואציה שיכולה לקרות רק בישראל - שעה שנאלץ להעביר דיווח רבעוני לשוק ההון מתוך ממ"ד כדי שלא יצטרך לעצור במידה ותחל אזעקה ברקע. אגב, הממ"ד היה תפוס עם שולחן סנוקר שהפך לצורך השיחה לשולחן עבודה.

אור עופר (צילום: באדיבות סבן ונצ'רס)
אור עופר (צילום: באדיבות סבן ונצ'רס)

נפלאות סופהשבוע

> בני ורויטל גנץ השיאו את בתם נגה, לבחיר ליבה שחר. אבי הכלה המאושר שיתף ברשת את ברכתו לזוג. 

בני ורויטל גנץ (צילום: אביב חופי)
בני ורויטל גנץ (צילום: אביב חופי)

> המעצבת נילי לוטן שעושה חיל מעבר לים, פתחה חנות ראשונה בלוס אנג'לס, ואירחה אירוע שיקי ומושקע לרגל הפתיחה.