הגלריה התל-אביבית הטרייה "Sheetrit & Wolf", בבעלות אשת העסקים רות שטרית ואיש העסקים ואספן האמנות יונתן וולף-אברמציק, אירחה בשבוע שעבר את האמן הבינלאומי יוסף בובקר, אשר הגיע ארצה במיוחד מצרפת, כדי להציג בפני אספני אמנות מקומיים את התערוכה שהוא מציג בגלריה תחת השם "Protect the Strong".
ברביעי בערב התקיימה לכבוד האמן האורח ארוחת שף בביתו של אברמציק בשכונת נווה צדק שבתל-אביב, ולאחריה, התקיים סיור בתערוכה בגלריה הנמצאת בסמוך, ושיחה עם האמן שאף הדגים בפני הנוכחים את אופן עבודתו. נהנו מערב של קולטורה: השרים לשעבר:  מאיר כהן, אורנה ברביבאי, ויוסי ביילין; השחקן ליאור רז, אירמה ואבי מיכאלי, עופרה וישראל רייף, נתי ולימור אלאלוף, שיראל אמוזיג, נורית יגלום, סאלי רידמן, אייל אדרי ורעייתו אוצרת התערוכה כרמית שיין-אדרי, תמר למדן, משה שושן, משה שוסטר ועוד רבים.

נתי ולימור אלאלוף (צילום: ענת מוסברג)
נתי ולימור אלאלוף (צילום: ענת מוסברג)

עופרה רייף (צילום: ענת מוסברג)
עופרה רייף (צילום: ענת מוסברג)

מתכבדים בתארים באוניברסיטת תל אביב

מוריס קהאן, תמיר גילת, אולגה טוקרצ'וק - כלת פרס נובל לספרות ב-2018, ובני הזוג ולאד וסנה שמוניס, זכו לקבל בסוף השבוע האחרון תואר דוקטור של כבוד מאוניברסיטת תל אביב, וזאת במסגרת אירוע חבר הנאמנים של האוניברסיטה.
הענקת התארים נערכה במהלך אירוע חגיגי שהתקיים במעמד נשיא האוניברסיטה - פרופ' אריאל פורת; יו"ר חבר הנאמנים - עו"ד דפנה מיתר-נחמד; הרקטור פרופ' מרק שטייף ומכובדים רבים נוספים. כמו כן, זכה שר מממשלת סינגפור - טרמאן שנמוגרטנאם, לקבל באותו מעמד, מטעם האוניברסיטה, את מדליית ג'ורג' ס' וויז היוקרתית.

מרק שטייף ותמיר גילת  (צילום: חן גלילי)
מרק שטייף ותמיר גילת  (צילום: חן גלילי)

מוריס קהאן ואריאל פורת (צילום: חן גלילי)
מוריס קהאן ואריאל פורת (צילום: חן גלילי)

דפנה מיתר-נחמד וטרמאן שנמוגרטנאם (צילום: חן גלילי)
דפנה מיתר-נחמד וטרמאן שנמוגרטנאם (צילום: חן גלילי)

פתאל מתמסד

בחמישי בערב נערכה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב חתונתם של נדב פתאל, ובחירת ליבו רומי עפרון. הורי החתן - המלונאי דוד פתאל והדסה פתאל, ליוו את בנם בהתרגשות לחופה. הכלה הנרגשת החליפה שלוש שמלות שנבחרו בעזרתה של חברתה הטובה - הסטיילסטית אור לוזון. אורחי האירוע נהנו מהופעה של סטטיק וממסיבת ריקודים שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. 

נדב פתאל, רומי עפרון (צילום: אור גפן)
נדב פתאל, רומי עפרון (צילום: אור גפן)

שוובל מכפיל ברמת אביב

ג'ואי שוובל – מבעלי "זארה ישראל", וליאורה עופר - יו"רית קבוצת מליסרון, מלווה בבכירי הקבוצה, חגגו בחמישי בבוקר, בקניון רמת אביב, את פתיחתה מחדש של חנות  הדגל של  "זארה" בישראל, לאחר  ששופצה במשך כשישה חודשים. שטחה של  החנות הוכפל והוא עומד כעת על כ- 3,000 מ"ר המתפרשים על פני שתי קומות. בחנות המחודשת מוצגת קולקציה של פריטים, חלקם ייחודיים מפני שהם מגיעים רק ל-50 חנויות הפרימיום של  הרשת בעולם. החנות מכילה עשרות תאי הלבשה מאובזרים  בטכנולוגיה מתקדמת. בין הפאשניסטות שהוזמנו לפתיחה בלטה אתי קובו בעלת מותג התכשיטים המצליח Coconut Love. 

ג'ואי שוובל וליאורה עופר (צילום: אור גפן)
ג'ואי שוובל וליאורה עופר (צילום: אור גפן)

אתי קובו  (צילום: אור גפן)
אתי קובו  (צילום: אור גפן)

שיעור עם פינטו בדובאי

איש העסקים עו״ד זיו אגמון, המתגורר באמירויות, אירח בשבוע שעבר את הרב ישעיהו פינטו בעיר דובאי. במהלך האירוח העניק הרב שיעור לאורחים. בין האורחים באירוע נכחו אנשי העסקים איל וולדמן ובני משפחת בן שימול; אמיר חייק - שגריר ישראל באמירויות, ואנשי עסקים מקומיים.

נפלאות סופהשבוע 

> עובדי חברת הפינטק "פאגאיה" יצאו לפעילות התנדבותית שמובילה עמותת שער שוויון, הפועלת לשימוש בספורט ככלי לחינוך ולצמצום פערים, עם תלמידי בית ספר "דרכא" בבת ים. במפגש דיברו על הערכים הנדרשים להצלחה בעולם הספורט ובעולם העסקי  - עבודת צוות, השקעה, משחק הוגן, כבוד הדדי מנהיגות ועוד. בסוף המפגש התקיים משחק כדורגל משותף. התלמידים קיבלו מעובדי פאגאיה סט מדים חדש וכדורגל. יהב יולזרי, מנהל ההכנסות הראשי של פאגאיה, שהוביל את המפגש, היה בעברו שוער קבוצת הכדורגל של בני יהודה.  

> ברופטופ של מלון "בוטניקה" בחיפה נערכה השקה לאלבום תמונות שצולם על ידי הצלם מיכה בריקמן מהמסע של מכבי חיפה לליגת האלופות של אירופה. נכחו: יענק'לה שחר, אביה מגן - מנכ"לית רשת מלונות פתאל, ושחקני הקבוצה עם בני משפחותיהם. 

> מותג טיפוח הפנים ELEMIS הגיע היישר מלונדון לישראל והושק באירוע שנערך בתל -אביב בהשתתפות: המדריכה הבינלאומית של המותג נטלי סמית, כוהנת הביוטי מימי לוזון ונציגי הנהלת אלפא קוסמטיקה משווקת המותג בארץ.

מימי לוזון  (צילום: דנה לביא)
מימי לוזון  (צילום: דנה לביא)