מתחם הפופ-אפ יפעל במהלך ששת החודשים הקרובים ובמקביל להפעלתו מושק בישראל הדגם החדש של פורשה - ה-דקאר 911 . מנכ"ל אורכיד ספורטס קארס, שי דואני אירח את אריאל לוי אלוף המזרח התיכון במרוצי פורשה ואלי אילדיס. 

חנות הפופ של פורשה בתל-אביב, או בשמה המקצועי Porsche Now, נפתחה לרגל ציון חגיגות 75 שנים למותג, במקביל לחגיגות המתקיימות במדינות נוספות ברחבי העולם. בחנות יוצג מדי חודש דגם אחר של המכונית, וכן ניתן יהיה לרכוש במקום ספרי מורשת של המותג; ומוצרי לייף סטייל של פורשה בדומה לאלו הנמכרים בחנויות Porsche design בעולם.  כאמור, במקביל לפתיחת החנות הושק גם דגם ה – Porsche 911 Dakar החדש. מדובר בדגם אקסקלוסיבי, שיוצר כמות מוגבלת של 2500 יחידות, ונועד להנציח את הניצחון הראשון של Porsche בראלי פריז-דקאר בשנת 1984, שבישר את הולדתה של ה-Porsche 911 עם הנעה לכל הגלגלים.  

הסנדקית סופיה לורן
חברת הספנות  MSC Cruises השיקה את אוניית  MSC Euribia - הראשונה בעולם שביצעה הפלגה עם אפס פליטות גזי חממה.  אירוע ההשקה נערך בנמל קופנהגן בנוכחות בכירי החברה מרחבי העולם, ובכללם אייל אטיאס, מנכ"ל  השלוחה הישראלית. אורחת הכבוד שהשיקה את האונייה החדשה הייתה השחקנית האגדית סופיה לורן שידועה כסנדקית צי האוניות של החברה,  שהגיעה לבירת דנמרק, כדי לתת לאונייה את שמה הרשמי.

סופיה לורן  (צילום: Ivan Sarfatti)
סופיה לורן  (צילום: Ivan Sarfatti)

חוויות עם מאסטרקארד
חברת מאסטרקארד קיימה בשני  אירוע לרגל השקת פלטפורמת החוויות priceless בישראל. מדובר בפלטפורמה גלובלית אשר מציעה למחזיקי כרטיס מאסטרקארד חוויות ייחודיות ובלעדיות בלמעלה מ-40 מדינות בעולם ומעתה גם בארץ.

באירוע אשר התקיים במלון "לורנס" שביפו, השתתפו מוזמנים מתעשיות: התיירות, ההייטק, התעופה והמערכת הבנקאית. אורח הכבוד היה ראג'ה ראג'מאנר - סמנכ"ל השיווק של מאסטרקארד העולמית, אשר הגיע לארץ במיוחד לרגל השקה. את פני הבאים קיבל עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד בישראל.

ראג'ה ראג'מאנר ועומר אונגר  (צילום: פביאן קולדורף)
ראג'ה ראג'מאנר ועומר אונגר  (צילום: פביאן קולדורף)

הראשונה של נאס בתל אביב
בשני התקיימה לראשונה בישראל  Nas Summit . מדובר בוועידה שהתכנסה במלון הילטון שבתל-אביב, בנוכחות יוצרי התוכן של נאס דיילי - כוכב הרשת הישראלי-ערבי. האירוע שסוחף אנשים מכל העולם, מתקיים בעשר מדינות שונות, והגיע לארץ הקודש ביוזמתו של רגב גור, מנכ״ל ומייסד חברת המשפיענים "נארטיב" הישראלית, שמשרדיה בניו יורק. בכנס נכחו כאלף יוצרי תוכן, יזמים, ובכירים באקו-סיסטם, שנהנו מהרצאות טד של כוכבי רשת מקומיים כמו ליאל אלי, המנטליסט ליאור סושרד, ובעיקר אורחים בינלאומיים כמו הצלם והיוטיובר ג'ורדן מאטר (Jordan Matter) שהתחרה על הבמה עם ChatGPT על מי יוצר תוכן איכותי יותר, והקוסם הבריטי-יהודי ג'וליוס דיין (Julius Dein),  הנהנה מקהל עוקבים עצום של 72 מיליון איש ואישה.

רגב גור, נאס דיילי וליאור סושרד (צילום: תומר פולטין)
רגב גור, נאס דיילי וליאור סושרד (צילום: תומר פולטין)

משקיעים בנדל"ן באירופה 
המשרד הישראלי של פירמת עו"ד הבינלאומית GT (גרינברג טראוריג) אירח כנס השקעות נדל"ן באירופה. לכנס, בהובלת השותף וראש מחלקת הנדל"ן הבינ"ל במשרד, לורנס שטרנטל, הצטרפו שותפים רבים ממשרדי הפירמה באירופה: בהם דניאל מרטין שותפה גרינברג טראוריג לונדון ו-16 חברות נדל"ן מובילות באירופה. לאירוע הגיעו נציגי המשקיעים הישראליים בנדל"ן, גופים מוסדיים, בנקי השקעות ומשרדי Wealth management. הנוכחים דנו במגמות בשוק הנדל"ן האירופי פוסט קורונה ובסביבת הריבית הגבוהה, בהזדמנויות להשקעות ישראלים, במגמות והטרנדים החדשים ובתחזיות לשוק ההשקעות בנדל"ן באירופה בעתיד הקרוב והרחוק.

 לורנס שטרנטל (צילום: אפי יוספי)
 לורנס שטרנטל (צילום: אפי יוספי)
    

מרימים כוס ויסקי למצליחנים
מותג הוויסקי האיקוני, Chivas Regal, משיק קמפיין שנועד לחגוג הצלחות ולתמוך בדור הבא של פורצי דרך במגוון תחומים. הקמפיין מבוסס על פלטפורמת תוכן, במסגרתה תומך המותג, המזוהה עם הצלחה ומצליחנות לאורך שנים, בפורצי דרך שבנו את ההצלחה שלהם במו ידיהם ובדרכם הייחודית, ומאפשר לקהל לקבל השראה מסיפור ההצלחה שלהם. כחלק מבניית הקמפיין בישראל, ערכו נציגי Chivas Regal בארץ, יחד עם צוות מאנשי המותג בחו"ל, תהליך חיפוש ומיון, שבסופו נבחרו ללוות את הקמפיין בישראל למשך שנה: מארינה מקסימיליאן ו-אקו, איתי לוי וענבל ביבי, השפים תומר טל ותום לוי, והאמנים פילפלד ושרה קורי.

תומר טל ושרה קורי (צילום: שוקה כהן)
תומר טל ושרה קורי (צילום: שוקה כהן)

ג'ייד מחדשים
סיבל בן ריטן, מנכ״לית מותג הקוסמטיקה ג׳ייד, וירון בן ריטן משנה למנכ״ל, קיימו השבוע אירוע השקה לסדרת הטיפוח החדשה VITALAGE במסעדת "רביבה וסיליה הקומה השניה". במסגרת האירוע הוצגה תכנית השקת המוצרים השנתית של המותג. באירוע נכחו: ורדה שחף, מדריכה ראשית של המותג, גליה תורן חן, יועצת אסטרטגית, שרית ברוטמן, מנהלת המותג  ואושיות ביוטי שנהנו מארוחת בראנצ׳ מפנקת. 

סיבל בן ריטן וירון בן ריטן (צילום: אור גפן)
סיבל בן ריטן וירון בן ריטן (צילום: אור גפן)