בחמישי האחרון התייצב המיליארדר טדי שגיא במסיבת הסיום של מחזור פ"ו של תיכון חדש בתל אביב. שגיא יחד עם בת זוגו לשעבר לימור סימנוביץ', הגיעו ביחד ללוות את בתם המשותפת יולי, ברגע המרגש של סיום התיכון. 

יפו-לוד עם קלגסבלד
ביום שישי האחרון התקיימה ביפו העתיקה, בגלריית "מזל דגים 5," פתיחה של תערוכת יחיד חדשה של האומנית נועה קלגסבלד. התערוכה תחת השם "יפו-לוד", מתמקדת בקבוצת הכדורגל המעורבת הפועל בני לוד, כאשר העבודות המנציחות את הקבוצה, נוצרו בתקופה המתוחה של אירועי מאי 2021 ומבצע "שומר החומות". קלגסבלד עקבה עם מצלמתה אחר השחקנים הן במגרש והן מחוצה לו, ובהשראת רגעים אינטימיים ויומיומיים יצרה איתם גוף עבודות המהווה דיוקן של מיקרוקוסמוס אפשרי. חלקו הראשון של הפרויקט המוצג בתערוכה, GOAL, עקב אחר הפסיפס האנושי בקבוצה, הלכידות של החברים בה, וחתירתם למטרה אחת משותפת. באו לפתיחה: אלפרד אקירוב ובתו שרון אקירוב, עירית ומושיק תאומים, אבי ויהודית טיומקין, פרופ' גבי ברבש וד"ר נורית ארליך, מודי כידון, יפעת ורוני אירני, רני והילה רהב, רועי ורמוס, אלי אילדיס, ובני משפחתה הגאים של האמנית: ההורים דורי ויעל, והאח עמרי קלגסבלד. 

אבי ויהודית טיומקין (צילום: רפי דלויה)
אבי ויהודית טיומקין (צילום: רפי דלויה)

שרון אקירוב ואלפרד אקירוב (צילום: רפי דלויה)
שרון אקירוב ואלפרד אקירוב (צילום: רפי דלויה)

עמרי, דורי, יעל ונועה קלגסבלד (צילום: רפי דלויה)
עמרי, דורי, יעל ונועה קלגסבלד (צילום: רפי דלויה)

עירית ומושיק תאומים (צילום: רפי דלויה)
עירית ומושיק תאומים (צילום: רפי דלויה)

ה"חבר" של עזריאלי
דנה עזריאלי - יו"רית קבוצת עזריאלי; אל"ם אייל יוסיפסקו - יו"ר מועדון "חבר"; אייל חנקין - מנכ"ל קבוצת עזריאלי; אדוה פישר - מנכ"לית מועדון "חבר"; ותומר כהן, מנכ"ל חברת buyme, נפגשו להרמת כוסית לכבוד השקת מתכונת חדשה ליריד ״חבר״ המסורתי. לראשונה, מתקיים היריד בשיתוף עם קניוני עזריאלי, בפריסה ארצית, בשש ערים שונות ולמשך 12 ימים. 

לכל עמית או עמיתה שיבקרו בקניונים המשתתפים ביריד תינתן תשורה: כרטיס מתנה AZRIELI TIME ייעודי למועדון "חבר" על סך 300 שקלים, למימוש בכל קניוני עזריאלי למשך חמש שנים, בחנויות המשתתפות.

תומר כהן, אייל חנקין, אדוה פישר, דנה עזריאלי ואייל יוסיפסקו (צילום: דנה קופל)
תומר כהן, אייל חנקין, אדוה פישר, דנה עזריאלי ואייל יוסיפסקו (צילום: דנה קופל)

סוף שבוע צפתי עם נינט ואלפי
שמעון קיפניס - מנכ"ל מלון "רות צפת", מרשת מלונות דן, אירח את הזמרת נינט והבדרן גורי אלפי במלון, במסגרת סוף שבוע מיוחד של מוסיקה, תרבות ויין. אורחי המלון נהנו ממפגש "אחת על אחד" של גורי אלפי ונינט טייב בשיחה אינטימית על מוסיקה, קומדיה, קריירה ואיך כל זה מסתדר עם החיים עצמם. נינט גם שרה מספר שירים מהרפרטואר שלה. 

סוף השבוע כלל עוד מספר אירועים ובכלל זה: הרצאה על ההיסטוריה של היין בליווי טעימות יין מיקבי הגליל והגולן המוגשים באופן קבוע בבר היין של המלון -"מוזה";  ארוחת ערב שבת בניצוחו של שף המלון גדי אולשנסקי; מופע מוזיקלי "חלון לים התיכון"; סיור מודרך על תולדות המלון והמבנים העתיקים בו; וסיור בעיר העתיקה של צפת. 

נינט, שמעון קיפניס וגורי אלפי (צילום: באדיבות מלון רות צפת)
נינט, שמעון קיפניס וגורי אלפי (צילום: באדיבות מלון רות צפת)

הולמס פלייס בבורה בורה|קרן שתוי - מנכ"לית הולמס פלייס, אירחה את אנשי הצוות של הקבוצה באירוע לציון 25 שנות פעילות הולמס פלייס בישראל. האירוע, התקיים במועדון ה-BORA BORA בבת ים, וכלל מסיבת שקיעה שבה ניגנו שלושה די ג'יים מובילים: אשר סויסה (סקאזי), דלית רצ'סטר ומור אברהמי.

קרן שתוי וסקאזי (צילום: שי שבירו)
קרן שתוי וסקאזי (צילום: שי שבירו)

חידושים בניהול מיופיה
לאחרונה נערכה ועידה  בנושא חדשנות בניהול מיופיה (קוצר ראייה). בועידה  נערכה  באקספו תל אביב, לקחו חלק בכירים בתחום האופתלמולוגיה והאופטומטריה אשר הציגו נתונים, מחקרים ופיתוחים חדשים בתחום ניהול ומניעת קוצר הראייה.  במהלך הועידה נערך פאנל בהנחייתו של דרור גלוברמן, אשר בחן את חשיבות העלאת המודעות למגפת קוצר הראייה ולדרכי הטיפול החדשניות, והציע דרכי פעולה אפשרויות. בין משתתפי הפאנל : אורטל סבג מנהלת מקצועית Coopervision ישראל, ד"ר יונינה רון ראש חוג רופאי עיניים ילדים ופזילה ורופאה בכירה בבי"ח רמב"ם, ד"ר ישי פאליק רופא ראשי אגף ראייה שמיעה וטכנולוגיה משרד הרווחה, נדין הולנדר מנכ"לית עמותת לראות ואורית הדרי אופטומטריסטית ריינד אופטיקס.