בחמישי האחרון התקיים במשרדי סטרטאפ-ניישן סנטרל בתל אביב אירוע בהשתתפות מנכ"לית אורקל העולמית - צפרא כץ. בכירים רבים הגיעו למפגש במסגרתו דנו בהזדמנויות עבור חברות ועסקים ובהטמעת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). בנוסף, התקיימה שיחה של כץ יחד עם מנכ"ל סטראטפ ניישן - אבי חסון, בנושא צמיחת האקוסיסטם של הסטארטאפים וחדי הקרן בישראל, בדגש על בינה מלאכותית. נכחו: מנכ"ל בנק לאומי – חנן פרידמן, שותפה מנהלת Team8Fintech – רקפת רוסק עמינח, מנכלי"ת ומייסדת שותפה פאפאיה גלובל – עינת גז, מנכ"ל פרטנר – אבי גבאי, מנכ"לית הוט – טל גרנות – גולדשטיין, מנכ"ל אורקל ישראל – ערן פייגנבאום, משנה למנכ"ל אורקל ישראל – יעל הר אבן, סמנכ"לית מערכות מידע כללית שירותי בריאות – ליאורה שכטר, סמנכ"ל החטיבה הבינלאומית ברשות החדשנות – שלומי קופמן, מייסדת Diagnostic Robotics – קירה רדינסקי, מנכ"ל Tomorrow.io – שמעון אלקבץ, מייסד A121 Labs – אורי גושן ומייסד Weka.io – עומרי פלמון.

עיצוב חדשני לידידים
גליה הראל-דור יו"רית אגודת ידידי מוזיאון העיצוב בחולון, אירחה בביתה את האירוע השנתי של חוג הידידים. במסגרת האירוע נהנו הבאים מהרצאה על חדשנות בעיצוב, מפיהן של מורן רוזנבאום ונטלי זוהר, המובילות את הפודקאסט pas normal.

באירוע היו: דני וייס - מנכ"ל המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון, מיה דבש - האוצרת הראשית של המוזיאון, דנה כספי - מנהלת חוג הידידים, כרמל אילן, דפנה אגסי, שירה מרגלית, איריס ריבקינד -בן צור, הבימאית והיוצרת קרן חכמה, רותם ליברזון, לימור אלאלוף, יוכי שטן ועוד.

נטלי זוהר, גליה הראל-דור ומורן רוזנבאום (צילום: רפי דלויה)
נטלי זוהר, גליה הראל-דור ומורן רוזנבאום (צילום: רפי דלויה)

מאיה דבש וכרמל אילן  (צילום: רפי דלויה)
מאיה דבש וכרמל אילן (צילום: רפי דלויה)

יוכי שטן  (צילום: רפי דלויה)
יוכי שטן  (צילום: רפי דלויה)

בבקסטייג' עם Polo & Pan
בחמישי האחרון, קיים מותג משקאות האנרגיה XL זו הפעם השנייה, את פסטיבל המוזיקה האלקטרונית XL ELEMENTS בהפקת חברת G group. במרכז האירוע הופעה של צמד הדיג'ייז הצרפתי שכבש את העולם - Polo & Pan; והופעות של  זוכה הגראמי, הדיג'יי והמפיק - Purple Disco Machine, והישראלים המצליחים Red Axes, Mita Gami ו-NOYA.

אחרי שנהנתה מאוד בבכורה של הפסטיבל בשנה שעברה, הגיעה לישראל גם השנה, היישר מפולין, קטרזינה מוז'ינסקה - מנהלת השיווק הבינלאומי של XL, כדי לחגוג עם המוני הצעירים שגדשו את הפסטיבל. היא פגשה במקום את מנכ"ל חברת "טמפו" המשווקת את XL בישראל - דניאל בר, ואת המשנה למנכ"ל יואש בן-אליעזר, ויחד עשו השלושה סיור ברחבה שבה בילו כ-7,000 חובבי מוסיקה אלקטרונית, ובמתחם הבקסטייג'. מלבדם נכחו גם נטע טובים - מנהלת שיווק אנרגיה בטמפו; סתיו אנגלרד-ליפקין וגילי שושני, מנהלות המותג, ואור לובושיץ מנכ"ל G group שעמל על הפקת האירוע משך חודשים רבים. הפסטיבל משך גם לא מעט סלבס שהגיעו לפזז ברחבת הריקודים האקסקלוסיבית שהוצבה על במה מאחורי עמדת הדיג'ייז, וביניהם  שי-לי שינדלר, פיטר פלצ'יק, עופר אמיר ומרינה קבישר, אבי ביטון, שרי גבעתי, ירדן ג'רבי, ועוד רבים. 

נטע טובים, דניאל בר קטרזינה מוז'ינסקה (צילום: שוקה כהן)
נטע טובים, דניאל בר קטרזינה מוז'ינסקה (צילום: שוקה כהן)

יואש בן אליעזר (צילום: שוקה כהן)
יואש בן אליעזר (צילום: שוקה כהן)

Polo & Pan (צילום: שוקה כהן)
Polo & Pan (צילום: שוקה כהן)

שרי גבעתי ואור לובושיץ  (צילום: שוקה כהן)
שרי גבעתי ואור לובושיץ  (צילום: שוקה כהן)

מרינה קבישר ועופר אמיר  (צילום: שוקה כהן)
מרינה קבישר ועופר אמיר (צילום: שוקה כהן)

סאן דיי בלולי
מותג המשקפיים Ray-Ban וסוכנות רוברטו, ציינו בשבוע שעבר את ה Sun-Day. מדובר בתאריך ה-21 ביוני הנחשב ליום הראשון של הקיץ, והיום הכי ארוך בשנה. האירוע נערך בביץ׳-בר לולי, שבתל-אביב וכלל מסיבה שיקית, שנערכה במקביל לשורת מסיבות דומות בערים כמו לונדון, פריז וניו-יורק. על העמדה בישראל: דיג׳יי איתי גאלו. אירחה את האיוונט: אלינור בור-בן צבי סמנכ״לית לוקסאוטיקה ישראל, החברה שמשווקת את רייבאן. הגיעו להנות מקרני השמש: מנכ״ל מלונות אפריקה ישראל - שרון אלון ויערה אלון, צחי קומה, השף שאול בן אדרת ואשתו אורית, ריף נאמן, מושיק גלאמין, מיכל הניג, ציפי רפאלי, דורון מדלי, נועם בוהדנה ועוד. 

שרון אלון ואלינור בור בן-צבי (צילום: אור גפן)
שרון אלון ואלינור בור בן-צבי (צילום: אור גפן)

ניידת עלם בבירה
בנק יהב ועלם - העמותה לנוער במצבי סיכון, השיקו את ניידת הרחוב של עלם בירושלים. אירוע השקת "ניידת עלם ירושלים" התקיים בבניין ההנהלה הראשית של בנק יהב בבירה, בהשתתפות המנכ"ל היוצא של הבנק - שאול גלברד; המנכ"ל הנכנס - אבשלום בוסקילה; נאוה ברק - נשיאת עמותת עלם; טלי ארז - מנכ"לית עמותת עלם; ועובדים נוספים מהבנק ומהעמותה.

בנק יהב מקיים מזה למעלה מעשור שיתוף פעולה עם עמותת עלם, ובמסגרת זאת מאמץ את ניידת הרחוב של העמותה הפועלת בירושלים ומסייעת לבני נוער במצבי סיכון. 

אבשלום בוסקילה, שאול גלברד, נאוה ברק וטלי ארז  (צילום: ליאור מזרחי)
אבשלום בוסקילה, שאול גלברד, נאוה ברק וטלי ארז  (צילום: ליאור מזרחי)