בראשון האחרון התקיים האירוע השנתי של קבוצת Team8, תחת הכותרת:  "Rethink: Optimism". הנואם המרכזי באירוע היה ד״ר טל בן שחר - מומחה עולמי לאופטימיות ומעביר סדנאות להנהלות של חברות גלובליות. לדבריו, אופטימיות נדרשת למנהיגים עסקיים במיוחד בתקופה של אי-ודאות. באירוע דיברו גם איש הקולנוע הבינלאומי ג׳פרי קצנברג - שותף-מייסד בקרן WndrCo ולשעבר יו״ר וולט דיסני ומייסד אולפני DreamWorks. ששיתף במסע שלו מהוליווד לעמק הסיליקון; וסוג'אי ג'אסווה - שותף מייסד ב-WndrCO.

את האירוע אירחו השותפים המנהלים בקבוצת Team8 – נדב צפריר, רקפת רוסק-עמינח, שרית פירון, יובל שחר, לירן גרינברג, ופרופ׳ ורדה שלו, והשתתפו בו: חאלד אל ג׳לאמה - שגריר בחריין בישראל; פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים איכילוב; ד"ר סאמר חאג' יחיא, יו"ר בנק לאומי; שאול קוברינסקי, יו"ר בנק דיסקונט; מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקורוספט ישראל מחקר ופיתוח; דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים; לילך אשר-טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי; עמית הראל, שותף ומוביל Deloitte Catalyst; רונן אגסי, מנכ"ל מגדל; יהודה בן אסיג, יו"ר מנורה; מישל סיבוני, יו"ר הראל ועוד. 

רקפת רוסק עמינח, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק ונדב צפריר (צילום: פאביאן קולדורף)
רקפת רוסק עמינח, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק ונדב צפריר (צילום: פאביאן קולדורף)

קשרים ומים

קבוצת שטראוס מארחת השבוע בישראל את בכירי HSW (Haier Strauss Water), המובילים את המיזם המשותף של שטראוס עם חברת Haier בסין. המנהלים מסין נפגשו עם בכירי שטראוס כחלק מביסוס וחיזוק השותפות ארוכת השנים של הקבוצה עם חברת Haier. במפגש הפתיחה השתתפו יו"רית קבוצת שטראוס-עופרה שטראוס, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס - שי באב"ד, משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס ויו"ר חברת HSW - רונן זהר, מנכ"לית שטראוס מים-אסתי כרמלי, ומנכ"ל חברת HSW- גו צ'אנגפנג. 

אסתי כרמלי, רונן זוהר, שי באב''ד, עופרה שטראוס גו צ'אנגפנג (צילום: פלג אלקלעי)
אסתי כרמלי, רונן זוהר, שי באב''ד, עופרה שטראוס גו צ'אנגפנג (צילום: פלג אלקלעי)

שיק לפורלה 

בשני האחרון נערך בתל אביב  אירוע  במסגרתו הושקה קולקציית פרה סתיו-חורף של מותג תיקי היד הבינלאומי "פורלה". את השקת הקולקציה ילווה קמפיין של המותג תחת הכותרת: "הצבעים של פורלה", אותו תוביל הדוגמנית הבינלאומית אירינה שייק.

שייק, נבחרה לייצג את ערכי המותג שמיובא ארצה על ידי קבוצת "סיטי טיים". את הקמפיין צילמו הצלמים המובילים קוטו בולפו ופאולו זמבאלדי. 

אירינה שייק (צילום: Koto Bolofo and Paolo Zambaldi)
אירינה שייק (צילום: Koto Bolofo and Paolo Zambaldi)

בינה מלאכותית בפקולטה 

מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ערך  בראשית השבוע  כנס בנושא "בינה מלאכותית – הטכנולוגיה שמשנה את העולם העסקי". בפתיחת הכנס נשאו דברי ברכה פרופ' משה צבירן – העומד בראש מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי ומנהל מערך היזמות והחדשנות באוניברסיטת תל אביב; וחיים הורביץ – בנו של אלי הורוביץ ז"ל, וכיום מנכ"ל CH helth  .

מי שסיכם את הכנס היה איש העסקים יאיר סרוסי – המשמש כיו"ר מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי, בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב. הנחתה: ד"ר רוית כהן מיתר, מנהלת המכון. 

חיים הורביץ, משה צבירן ויאיר סרוסי  (צילום: עומר לוי )
חיים הורביץ, משה צבירן ויאיר סרוסי (צילום: עומר לוי )

קושמרו לעסקים

כנס העסקים השנתי של "דן אנד ברדסטריט", התקיים השבוע במתחם האירועים ״גבריאל״ שבנס ציונה. באירוע דנו על השפעת הבינה המלאכותית על הסביבה העסקית, שדרוגים פיננסיים, אשראי במשק, דירוג אשראי ועוד. את הבאים קיבל  אריאל שרייבר - סמנכ״ל שיווק ומכירות בדן אנד ברדסטריט. את הכנס הנחה דני קושמרו. במהלך האירוע האזינו  המשתתפים להרצאות שנשאו בין היתר: עמית סגל - הפרשן הפוליטי של חדשות 12; ואלון אולמן - יזם ומנטור. את האירוע סגר מופע סטנד אפ של אדיר מילר.

אריאל שרייבר ודני קושמרו  (צילום: ניב קנטו)
אריאל שרייבר ודני קושמרו (צילום: ניב קנטו)

ממרוד מארח 

פירמת הייעוץ Tefen בראשות המנכ"לית מלי ביצור פרנס קיימה בשני אירוע חגיגי לקראת ועידת ישראל העשירית לתעשייה ותשתיות. המוזמנים הגיעו למשרדי חברת תדיראן גרופ בעיר פתח-תקווה שם אירח משה ממרוד מנכ"ל ובעלי תדיראן, את המפגש, שכלל הרצאה של העיתונאי דרור גלוברמן. נכחו: עדינה בר שלום - כלת פרס ישראל; אורנה הוזמן-בכור, חנה רדו - יו"רית קבוצת 19, אמנון מרחב - מנכ"ל משרד הכלכלה, רון תומר - נשיא התאחדות התעשיינים, עמיר פרץ - יו"ר התעשייה האווירית, ניסים פרץ - מנכ"ל נתיבי ישראל, משה שמעוני - יו"ר רכבת ישראל, ליעד הר-לב - מנכ"לית אמרז, חיים גליק - מנכ"ל נת"ע, אופיר קרני - מנכ"ל דן תחבורה, רונן אגסי - מנכ"ל מגדל, שינו זוארץ - יו"ר ההתאחדות לכדורגל, ועוד. 

משה ממרוד, מלי ביצור פרנס ורונן אגסי  (צילום: ניר שמיר)
משה ממרוד, מלי ביצור פרנס ורונן אגסי (צילום: ניר שמיר)

שרים ומתאפרים 

יונתן ארן, מנכ"ל IL MAKIAGE ישראל, אירח בשלישי בבוקר אירוע לרגל פתיחת חנות הקונספט של המותג ברחובות. בחנות יינתנו שירותי איפור כגון הדרכות איפור אישיות או קבוצתיות, איפורי אירוע, 'קוויז' און ליין עם תוצאות התאמת איפור מיידי, לצד מכירת מוצרי איפור ומרצ'נדייז ייחודיים של המותג. החנות נפתחה בקניון עופר רחובות. התייצבו באירוע הפתיחה: שירן הולצמן- אראל סמנכ"לית מוצר  IL MAKIAGE , נורית הירש - סמנכ"לית השיווק של החברה בישראל, והפרזנטורים עדן פינס, ומרגי שגם עלה לשיר. 

מרגי, יונתן ארן ועדן פינס   (צילום: רפי דלויה)
מרגי, יונתן ארן ועדן פינס (צילום: רפי דלויה)