יבואנית הרכב "כלמוביל" ציינה 35 שנים לתחילת שיווק מותג מיצובישי בישראל, באירוע רב משתתפים, ובמעמד בכירי החברה שהגיעו מיפן. את האירוע שנערך במרכז פרס לשלום ולחדשנות ביפו, אירחו יו״ר ובעלי כלמוביל - ד״ר שמואל חרל״פ, בנו אסף חרל״פ, ויניב שיראזי - מנכ״ל קבוצת כלמוביל. מיפן התייצבו: בכירי קונצרן מיצובישי בינהם טאטסו נאקאמורה אשר משמש כסגן נשיא בכיר וכמספר 2 בחברה, ומסאצוגו קורהאשי - מנהל חטיבת מיצובישי אירופה, מזרח תיכון, אפריקה ודרום אסיה.

כמו כן, השתתף  באירוע טקהאשי סייקהירו - סגן שגריר יפן בישראל, אשר הזכיר כי השנה מלאו, 70 שנים לפתיחת היחסים הדיפלומטים והמסחריים בין ישראל ליפן.

באירוע הוקרנה עבודת וידיאו ארט אשר הציגה את ציר הזמן לפעילות המותג בישראל, בדגש על חלוציות וחדשנות, וכן נערך מופע צבעוני של עשרות רחפנים  אשר יצרו בשמי תל אביב צורות וסמלים, בינהם את המילים: "ישראל", ו-"שותפות", את לוגו מיצובישי, הספרות 35 ועוד. המוזמנים נהנו גם ממופע של שלומי שבן, אסתר ראדה ומאיה בלזיצמן. את ההצגה גנבו האורחים מיפן אשר עלו בסופנטניות לבמה והחלו לתופף במופע של תופי הטאיקו המסורתיים היפנים.

הראשונות של כפר יונה
עיריית כפר יונה אירחה בפארק התעשיות החדש והמתהווה בבית ליד, טקס חגיגי לחנוכת חמשת הרחובות הראשונים בפארק, שיישאו את שמותיהן של חמש נשים פורצות דרך. הרחובות ייקראו על שמן של: יהודית ריכטר, דבורה פישר, רות דיין, לאה גוטליב, ואידה יהודית זיידלר. את היוזמה לקריאת הרחובות על שם הנשים הובילה ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון-כידור, ולטקס הסרת הלוט מעל שמות הרחובות הגיעו עשרות בני משפחה וחברים נרגשים. ד"ר יהודית ריכטר הקימה יחד עם בעלה קובי ושותפים נוספים את חברת "מדינול" לייצור ומכירת תומכנים, את חברת "מדקון", לניהול מידע רפואי, וחברות נוספות; דבורה פישר הקימה יחד עם בעלה את תשלובת מפעלי "ד"ר פישר", השניים אף זכו בפרס התעשייה הישראלית; רות דיין ייסדה את חברת האופנה והטקסטיל "משכית"; לאה גוטליב, תעשיינית ומעצבת אופנה אשר ייסדה עם בעלה את מפעל בגדי הים "גוטקס", שזכה למוניטין עולמי; ואילו אידה-יהודית זיידלר ניהלה את חברת התה "ויסוצקי", לאחר מות בעלה, והזניקה אותה כלפי מעלה.

בין האורחים בטקס שנערך בשבוע שעבר: רה"מ לשעבר - אהוד אולמרט; ד"ר יהודית ריכטר ובעלה קובי; שלום זיידלר, יו"ר ובעלי חברת "ויסוצקי" ובנה של אידה-יהודית;  ד"ר אלי פישר, נשיא ומייסד תשלובת "ד"ר פישר", לצד בנותיו, ד"ר דפנה מוריה, ד"ר נורית הראל וסיגל בר און, ומנכ"ל גוטקס, רון גרונדלנד.

שושי כחלון-כידור ויהודית ריכטר (צילום: מיכל סלע)
שושי כחלון-כידור ויהודית ריכטר (צילום: מיכל סלע)

אלי פישר (צילום: מיכל סלע)
אלי פישר (צילום: מיכל סלע)

שלום זיידלר (צילום: באדיבות יחצ ויסוצקי)
שלום זיידלר (צילום: באדיבות יחצ ויסוצקי)

גנץ ח"י בשביל ישראל
בחמישי האחרון התקיים ביקור של ח"כ בני גנץ, יושב ראש 'המחנה הממלכתי', ביחד עם ח״כ אלון שוסטר בפקולטה למדעי הים שבמרכז האקדמי רופין, וזאת במסגרת פרויקט 'ח"י בשביל ישראל'. גנץ ביקש להגדיל את המודעות לחשיבות הים כמשאב לאומי, כלכלי ואסטרטגי לקיומה של מדינת ישראל ואת חשיבות ההשכלה הגבוהה ככלי להתמודדות עם אתגרי העתיד. את הביקור הוביל פרופ' אביעד קליינברג, נשיא המרכז האקדמי רופין.

בני גנץ ופרופ׳ אביעד קליינברג, נשיא המרכז האקדמי רופין (צילום: בועז נובלמן)
בני גנץ ופרופ׳ אביעד קליינברג, נשיא המרכז האקדמי רופין (צילום: בועז נובלמן)

אוברזון לעמינח
לרגל השקת מיטה מתכווננת של עמינח בעיצובה של האדריכלית דנה אוברזון, אירח מנכ"ל עמינח - רוני שוורץ, את היוצרת עם הצבתה של המיטה המעוצבת בסניף הדגל של עמינח בבני ברק. אוברזון עיצבה חדר שינה יוקרתי במסגרת שיתוף פעולה הלוקח את חווית השינה צעד אחד קדימה ומציע סגנון עיצוב ייחודי ומקורי. 

רוני שוורץ ודנה אוברזון  (צילום: רפי דלויה)
רוני שוורץ ודנה אוברזון  (צילום: רפי דלויה)

אלמביק לקיץ הבא
הגר אלמביק - המעצבת ומבעלות מותג האופנה אלמביקה ALEMBIKA, יחד עם גדי פדלון מנכ"ל ומבעלי מותג האופנה המצליח, הציגה את קולקציית הקיץ הבא של שנת 2024 בפני קניינים מהעולם, המפיצים את האופנה הישראלית שבעיצובה בלמעלה מאלף  נקודות מכירה 

ב 14 מדינות בעולם. עשרות הקניינים הגיעו במיוחד ארצה לראות את הקולקציה שהוצגה בתצוגה במלון רנסנס בתל אביב.

 הגר אלמביק וגדי פדלון (צילום: ירון אשכנזי)
 הגר אלמביק וגדי פדלון (צילום: ירון אשכנזי)

ריטריט עם פול טראנק
מתן לרנר, מנכ"ל דן אכדיה ריזורט הרצליה, אירח בשישי את להקת "פול טראנק" במסגרת פסטיבל "ריטריט" שנערך בריזורט. במהלך פסטיבל ריטריט, המתקיים בשיתוף מנטרה, נהנו האורחים מתרגולי יוגה, אקרו יוגה, מדיטציה אימון פוצ'יוולי/כדורעף בחוף, חתירת סאפ, יוגה סאפ ופילאטיס עם סדנאות, ארוחות מפנקות ומופע שקיעה של להקת פול טראנק.

מתן לרנר ( במרכז)  ולהקת פול טראנק (צילום: באדיבות מלונות דן)
מתן לרנר ( במרכז)  ולהקת פול טראנק (צילום: באדיבות מלונות דן)