אלון חיימוביץ' - מנכ"ל "מיקרוסופט ישראל", אירח במטה הראשי של חברת מיקרוסופט בהרצליה, יחד עם בכירי החברה, את חתן אות הנשיא הרב יוסי ערבליך המשמש כיו"ר ארגון 'למענכם' - המעניק ייעוץ והכוונה רפואית. ערבליך הגיע עם אנשי "למענכם" במטרה לדון עם בכירי מיקרוסופט כיצד ניתן לשתף פעולה ולרתום את טכנולוגיית ה- AI לטובת עולם הרפואה, בין היתר באמצעות איסוף נתונים רפואיים, ויצירת מאגר מידע שממנו ניתן לקבל המלצות לטיפול, והכל באמצעות בינה מלאכותית.

חיימוביץ' ציין בפני אורחיו כי כיום המטרה של מיקרוסופט היא להטמיע את הבינה המלאכותית בכל הכלים הטכנולוגים שלה, כדוגמת הפיצ'ר החדש Microsoft 365 Copilot,  שנועד לשמש כמנגנון עיבוד ותיאום מתוחכם המספק יכולות פרודוקטיביות מבוססות בינה מלאכותית על-ידי תיאום הרכיבים של תוכן ויישומים המוגדרים ע"י המשתמש.

בבצ'יק והידידים
ידידי תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, חגגו בשני בערב פרמיירה להצגה החדשה "בבצ'יק", מאת יהונתן אינדורסקי, מיוצרי סדרת הטלוויזיה "שטיסל".

ההצגה עוסקת בסיפורו של יודל בבצ'יק המתקרב ליום הולדתו ה-57. הוא, כמו אבותיו, עומד להיכנע לקללה מסתורית שגבתה את חייו של כל בן ממשפחת בבצ'יק באותו הגיל בדיוק. יודל צריך לקבל החלטה מי יירש את מסעדת "בבצ'יק" האהובה שלו: בנו הצעיר והנמרץ יוינה או בנו הבכור והממולח חצק'ל. המאבק בין שני האחים על ירושת המסעדה הופך גם לדו-קרב על ליבה של מרים יאפצ'יק היפה. כשיוינה מבין שהוא עתיד לאבד את המסעדה, הוא מנסה להסיר את הקללה שרובצת מעל המשפחה. הגיעו לצפות: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"רית אגודת הידידים הילה רהב, מיקי ומיכל פדרמן, אסנת ועמי אראל, אורית וחזי בצלאל, יאיר ואילנה המבורגר, גדעון וחנה המבורגר, ציפי ואפרים קונדה, זאב רוטשטיין, עירית ומושיק תאומים, מרים זוהר, לינדה ויצחק סגול , אלקס ואסתי הרטמן, תמי ויהודה רוה ועוד. 

הילה רהב וזאב רוטשטיין (צילום: איציק בירן)
הילה רהב וזאב רוטשטיין (צילום: איציק בירן)

ציפי פינס ומרים זוהר (צילום: איציק בירן)
ציפי פינס ומרים זוהר (צילום: איציק בירן)

וולנס למכבים
מנכ"לית "מכבי שירותי בריאות" - סיגל דדון לוי, ויו"ר מכבי שירותי בריאות - רן סער, השיקו בשני  את אפליקציית "UPAPP"  שמעניקה לחברות וחברי מכבי כניסה בעלות מסובסדת של 25 ₪ למאות פעילויות שונות של כושר, ספורט ו-Wellness ברחבי בארץ. המהלך החדש הוא חלק מיישום אסטרטגיית ה-Wellness שמכבי מובילה לקידום אורח חיים בריא בקרב חברי הקופה. באמצעות השירות החדש מכבי מקווה להנגיש פעילות גופנית לכשני מיליון מבוטחיה בישראל, במטרה להביא לעלייה משמעותית במספר הישראלים שמבצעים ספורט וכושר על בסיס קבוע, ושומרים על אורח חיים בריא.

רן סער וסיגל דדון לוי (צילום: שוקה כהן)
רן סער וסיגל דדון לוי (צילום: שוקה כהן)

התמקצעות פיננסית
כ-120 סוכנים נבחרים של חברת GMT הגיעו לבית הירוק בתל אביב לקחת חלק בועידת הסוכנים השנתית של חברת הפינטק הישראלית. את פני הבאים קיבל ערן סרוק מנכ"ל GMT.  במסגרת הוועידה עברו הסוכנים הדרכות מקצועיות בתחום הרגולציה על ידי נציגי מחלקת הציות וניהול הסיכונים של GMT ומומחים נוספים בתחום וביניהם עו"ד עודד אופק, ממשרד עו"ד פירון ושות' ובכירי הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור שהעבירו הרצאה בנושאי הזווית הרגולטורית של הרשות הלאומית למודיעין פיננסי. לסיום, נהנו הסוכנים מארוחת צהרים שבמהלכה הוכרזו הסוכנים המצטיינים של השנה.

ערן סרוק ועודד אופק  (צילום: ישראל הדרי)
ערן סרוק ועודד אופק  (צילום: ישראל הדרי)

הילולה בסינמה סיטי
בשני  נערכה במתחם ה'סינמה-סיטי' שבגלילות, הפרמיירה של הסרט ״ההילולה״ - סרטם של אריאל בנבג׳י ושלום אסייג, שגם מככב בו בתפקיד הראשי, כשלצידו אוולין הגואל, דניאל אסייג, עפר שכטר, לינור אברג׳יל, שלומי קוריאט, צחי נוי, אוראל צברי, גרא סנדלר, מוריס כהן ועוד. במרכז עלילת הסרט, המבוסס על סדרת הטלוויזיה  המצליחה ״שנות ה-90״, יוצאים כל בני המשפחה והשכנים להילולה אצל ה״באבא סאלי״ בנתיבות. העלילה מסתבכת כשהם טועים בדרך ומגיעים לעזה. הגיעו לצפות בסרט, שייצא לאקרנים בשבוע הבא: משה ופנינה אדרי, יואב ועדי גרוס, אריה סבן, אייל אדרי, יוסי דהן , גיורא עיני ונוספים.

לינור אברג'יל ויואב גרוס (צילום: רפי דלויה)
לינור אברג'יל ויואב גרוס (צילום: רפי דלויה)

משה אדרי, גיורא עיני ויוסי דהן (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי, גיורא עיני ויוסי דהן (צילום: רפי דלויה)

מוזיקה לנפש
אירוע סיום מרגש של פרויקט "מוזיקה לנפש" התקיים השבוע במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, ובמהלכו ביצעו המטופלים ואנשי צוות יחד עם סטודנטים למוזיקה, את השירים שכתבו והלחינו יחד במסגרת הפרויקט. את הפרויקט מוביל ביה"ס למוסיקה רימון, בשיתוף עם חטיבת בתי החולים הממשלתיים במשרד הבריאות. באירוע לקחו חלק: פרופ' יובל מלמד - מנהל המרכז לבריאות הנפש אברבנאל, המוזיקאי ארי גורלי - מרצה בביה"ס רימון למוסיקה ומנחה סדנת הכתיבה "פזמון הלב", ענבל ירקוני - מנהלת הסיעוד ואחות ראשית בחטיבת בתי החולים הממשלתיים במשרד הבריאות, לימור נפתלי - מנהלת חווית השירות למטופל באברבנאל, תהל קליין - מנהלת תחום המוסיקה והמעורבות בקהילה ברימון, וזאביק אלישע נוימן מנהל הפרויקט מטעם משרד הבריאות.

 יובל מלמד וארי גורלי (צילום: המרכז לבריאות הנפש אברבנאל)
 יובל מלמד וארי גורלי (צילום: המרכז לבריאות הנפש אברבנאל)