מעצבת התכשיטים קרן וולף, שעיצוביה כבר מוכרים בזירה הבינלאומית, התבקשה לעצב תכשיט ייחודי, בהשראה אפריקאית, לסיבוב ההופעות החדש של הזמרת אלישיה קיז.

 וולף קיבלה פניה מהסטייליסטית של  קיז, ובתוך שבוע, ממש לפני תחילת סיבוב ההופעות, הספיקה להכין תכשיטים בהשראת מצריים ואפריקה, עם נוכחות של זהב. בעבר יצרה וולף תכשיטים למסעות ההופעות של מדונה, ניקי מינאג׳, וסולאנג׳. 

אלישיה קיז (צילום: גיל חיון)
אלישיה קיז (צילום: גיל חיון)

צוקרברג מפרגן למוסרי בת'רדס
אדם מוסרי, יהודי מבית טוב ומנכ"ל פלטפורמת המדיה המובילה אינסטגרם, פרסם פוסט ברשת החברתית החדשה ת'רדס" -  המתחרה של טוויטר שנפתחה בשבוע שעבר, וזכתה למספר שיא של משתמשים חדשים. מוסרי ציין 15 שנים מאז הצטרף ל-Meta, שאז עוד היתה פייסבוק. הבוס הגאה מארק צוקרברג ברך בתגובות והודה למוסרי על תרומתו לחברה.

אדם מוסרי (צילום: רויטרס)
אדם מוסרי (צילום: רויטרס)

מארק צוקרברג (צילום: רויטרס)
מארק צוקרברג (צילום: רויטרס)

וייט תר את הארץ
השחקן ההוליוודי ג'ון וויט שהוא גם אביה של השחקנית אנג'לינה ג'ולי, הגיע לביקור בארץ הקודש. בשישי תר וייט את הארץ לאורכה, כאשר עבר באמצעות מסוק מן הנוף המדברי שבדרום  לצפון המוריק. ליוו אותו צמוד צמוד: איש העסקים רון צוקרמן והשחקן אורי פפר. 

רון צוקרמן (צילום: אביב חופי)
רון צוקרמן (צילום: אביב חופי)

קולר שופט מלונדון
אירוע תחרות קולר השנתית, השביעית במספר, של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, המיועדת לסטארט אפים בתחילת דרכם, התקיימה בשבוע שעבר בקמפוס הפקולטה.

התחרות השנתית נערכת ביוזמת ג'רמי קולר, המייסד והמנכ"ל של קולר קפיטל, אשר ברך את המשתתפים בפתיחת התחרות, ואף שפט בה באמצעות זום, ממקום מושבו בלונדון. את התחרות עצמה הובילה הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, בראשות הדקאן פרופ' דן עמירם שנשא דברי ברכה. פרופ' משה צבירן, ראש מכון קולר ליזמות ומנהל מערך היזמות והחדשנות של האוניברסיטה, סיכם את התחרות והעניק פרסים לזוכים יחד עם ד"ר אייל בנימין, מנהל מכון קולר ליזמות, ומנהל התחרות.

מערך השופטים בתחרות חולק למסלולים. אילנית קבסה כהן - שותפה מנהלת ב URIKA Partners עמדה בראש מסלול הפודטק; רן בר סלע עמד בראש מסלול הדיפטק; ואייל בר צבי , שותף בקרן PALSAR עמד בראש מסלול האון ליין. אליהם הצטרפו 60 שופטים ובכלל זה אנשים מובילים בתעשיית ההייטק הישראלי, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים, נציגים מהאקדמיה, יזמים וכן יועצים מתחומי המשפט והפיננסים העוסקים בתחום ההייטק.

משה צבירן, דן עמירם ואייל בנימין (צילום: דוד פרתי)
משה צבירן, דן עמירם ואייל בנימין (צילום: דוד פרתי)

שוילי, הנסיך וסינדרלה
בסינמה סיטי שבגלילות, נערכה בשישי בצהריים השקה חגיגית לסרט הקולנוע החדש ״הנסיך וסינדרלה״ . הסרט יופץ על ידי סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג, ויוקרן בבתי הקולנוע החל מה-20 ביולי. בין הנוכחים בפרמיירה: משה אדרי - בעלי ״סרטי יונייטד קינג״, בני ואלכס שוילי - בעלי ״סרטי שובל״, רמי ירון - סמנכ״ל nmc יונייטד, השחקנית אליאנה תדהר שמדבבת את סינדרלה, חברי הכנסת לשעבר: נאוה בוקר, ואורן חזן, ועוד. 

אלכס שוילי, אליאנה תדהר ובני שוילי (צילום: אסף לב)
אלכס שוילי, אליאנה תדהר ובני שוילי (צילום: אסף לב)

מחשבה טובה והתנדבות
לאחרונה נערך בסינמטק ירושלים אירוע לצעירים וצעירות מקהילת הבוגרים של עמותת מחשבה טובה בראשות המנכ"לית אורנית בן- ישר.  העמותה הוקמה על ידי אנשי חינוך והייטק  במטרה לצמצם את הפער החברתי בישראל על ידי חיבור לטכנולוגיה והעצמה אישית. באומנותי: השחקן- קומיקאי אוראל צברי שהלהיב את הקהל ושיתף בסיפור חייו בצורה משעשעת. באירוע  הושקה אפליקציה ייעודית עבור הבוגרים, שמטרתה לעודד התנדבות ותרומה. כל התנדבות תעניק למתנדבים מגוון הטבות כגון קורסי סייבר, העשרה, שוברי הנחה ועוד. 

אורנית בן ישר ואוראל צברי (צילום: עמרי סגן)
אורנית בן ישר ואוראל צברי (צילום: עמרי סגן)

צילום עמרי סגן