שגריר ממלכת בחריין בישראל ח'אלד יוסף אל-ג'אהלמה, נבחר על ידי ממלכת בחריין לכהן כשגריר הממלכה בקפריסין, זאת בנוסף לתפקידו כדיפלומט במדינת ישראל.

השגריר ערך ביקור מיוחד אצל נשיא רפובליקת קפריסין - ניקוס כריסטודולידיס, בארמון הנשיאות בבירה ניקוסיה, שם הגיש את כתב האמנה שלו. השניים דנו בחיזוק היחסים ושיתופי הפעולה בין שתי המדינות.

ניחוחות של פריז במשביר 
רשת בתי הכל-בו "המשביר" השיקה בשלישי בישראל את קולקציית הבשמים היוקרתיים של בית האופנה הפריזאיCourrèges  , וערכה לכבוד העניין אירוע שנערך במלון נורמן בת"א. קולקציית הבישום של Courrèges מונה שבעה בשמים, והיא תימכר בסניפי המשביר ברחבי הארץ, ובאתר האינטרנט של הרשת, באופן בלעדי. באירוע ההשקה אירחו רמי שביט - מנכ"ל קבוצת המשביר; סער שביט - מנהל השיווק והסחר של הרשת; ושפרה פנטנוביץ - מנהלת תחום פיתוח עסקי קוסמטיקה ברשת, את בכירי המותג הצרפתי: מתיו בויסונט - מנכ״ל חטיבת הבישום של Courrèges, ורמי סימהדומו - מנהל הייצוא של בשמי Courrèges אשר הגיעו לישראל במיוחד לרגל ההשקה.

סער שביט, מתיו בויסונט, רמי שביט ורמי סימהדומו (צילום: רפי דלויה)
סער שביט, מתיו בויסונט, רמי שביט ורמי סימהדומו (צילום: רפי דלויה)

מעודדים יזמים חברתיים
בנק הפועלים ורשת מרכזי הצעירים בישראל הכריזו על תשעת המיזמים הזוכים בתחרות "קהילUP" לעידוד יזמות חברתית. המיזמים הנבחרים יקבלו מענקי פיתוח בסך כולל של 375,000 ש"ח.

במסגרת האירוע, שהתקיים במעמד יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, וניסים בן דוד - יו"ר רשת מרכזי הצעירים בישראל, הוכרזו חמישה מיזמים שזכו בתחרות במענקים של 55,000 שקלים כל אחד, וביניהם: טלחרם, הסבתות של בומרנג, מדברות סרטים, טביעת משי ו- RazSchool.

 ניסים בן דוד וראובן קרופיק (צילום: צורי פטל)
 ניסים בן דוד וראובן קרופיק (צילום: צורי פטל)

בלונה פארק עם לארי
עובדי בנק מזרחי-טפחות בראשות משה לארי, ובכללם מתנדבים מסקטור בנקאות ישירה בבנק, חברו  למייסדי עמותת שניר: ניר שמול ויואב פלטו-שרון, ואירחו  מאה נערים ונערות ממשפחות מעוטות יכולת, חלקם בסיכון, על הרצף האוטיסטי, ומהחינוך המיוחד, במסגרת יום כיף שתרם הבנק.

יום הכיף נערך בלונה פארק בגני יהושוע בתל אביב, ואורגן ונוהל על ידי ד"ר יהודית רובינשטיין - מנהלת העמותה, אסף רוזנהק - חבר הועד המנהל של העמותה, והילה חמו סמנכ"לית קשרי החוץ, בליווי מתנדבי עמותת שניר ומתנדבי בנק מזרחי טפחות. במהלכו נהנו הנערים והנערות מהשימוש במתקנים, מארוחות בוקר וצוהריים, ומפעילויות מאתגרות לחופש הגדול.

יואב פלטו שרון, משה לארי וניר שמול (צילום: מייק לוי)
יואב פלטו שרון, משה לארי וניר שמול (צילום: מייק לוי)

זינגבוים למקצועניות 
חוה זינגבוים מייסדת ומנכ״ל תאגיד הקוסמטיקה הנושא את שמה, אירחה כנס מקצועי,
בו חשפה לראשונה ערכת ה-NANO MATRIX המיועדת לטיפול מקצועי בקליניקה. הערכה כוללת ארבעה בוסטרים טיפוליים, מבוססי ביוטכנולוגיה ומזעור, לטיפול קליני מדויק, יעיל וממוקד.
הכנס נערך בתל-אביב בהשתתפות כ- 360 מבכירות וותיקות הקוסמטיקאיות בישראל, שלמדו על המוצר החדש, נהנו מארוחת בוקר ומהרצאות. עוד נכחו: מוטי זינגבוים - מנכ״ל משותף, בת אל זינגבוים-גרוס - מנהלת ההדרכה, שי ריפא סמנכ"ל השיווק, והודיה זינגבוים - מנהלת השיווק והסושיאל.

מוטי וחוה זינגבוים (צילום: עידו איז'ק)
מוטי וחוה זינגבוים (צילום: עידו איז'ק)

ארוחת בוקר קונטיננטלית עם פחות סוכר 
ערן בלצ'ינסקי וגלי ירום - המייסדים השותפים של חברת Better Juice, המובילה טכנולוגיה בתחום הפחתת סוכר במשקאות, הוזמנו לפרלמנט של האיחוד האירופי, לדיון בנושא הזנה בארוחות הבוקר, כשעל הפרק חקיקה להפחתת צריכת הסוכר בקרב האזרחים. בדיון עם קובעי המדיניות, הוצגו פתרונות חדשניים, ביניהם הושם דגש על Better Juice והתהליך האנזימטי הייחודי והבלעדי שפיתחה, ההופך סוכרי פירות טבעיים לסיבים תזונתיים פרה-ביוטיים, ובכך מפחית משמעותית את ריכוז הסוכר במיצים.

ביקור זה עם קובעי המדיניות חיזק את המחויבות של החברה להניע שינוי חיובי בתעשיית המשקאות ולתמיכה באורח חיים בריא ברחבי העולם.

ערן בלצ'ינסקי וגלי ירום  (צילום: אלבום פרטי)
ערן בלצ'ינסקי וגלי ירום  (צילום: אלבום פרטי)