אשת העסקים והפילנטרופית שרי אריסון עדכנה השבוע את חבריה ברשתות על ההישג החדש שלה: "הגעתי למיליון עוקבים, איזה מרגש… אז אני רוצה לאחל לכם בריאות טובה, משפחתיות טובה, שמחה בלב, הגשמה ושפע ובואו ביחד נצמיח, נעצים ונהדהד הלאה לכל המעגלים של כולנו את כל הטוב שאנחנו רואים כאן בדף הפייסבוק שלי: את הפרגון, את הכבוד, את השיח המרומם. זה בידיים של כולנו".

דוקו על הסנטר בסנטר 
שני האחרון. קולנוע לב שבדיזינגוף סנטר. קהל המוזמנים נכנס לצפות בפרמיירה לדוקו החדש "סרט בסנטר", של קובי פרג' ומוריס בן מיור. הדוקו, שיוקרן בקולנוע, וישודר בחודשים הקרובים גם בערוץ הטלוויזיה – HOT8  עוסק בדיזינגוף סנטר, ומציג את סיפורו המורכב של המקום שנמצא בלב תל אביב, אך גם בליבה של ההוויה הישראלית. נכחו בהקרנה וברכו את יוצרים: אמנון דיק, גיא שני - בעלי ומנכ"ל רשת בתי הקולנוע לב, אביבה בנאי - אלמנתו של יוסי בנאי, ועוד.

אביבה בנאי ומוריס בן מיור (צילום: רפי דלויה)
אביבה בנאי ומוריס בן מיור (צילום: רפי דלויה)

אמנון דיק וגיא שני (צילום: רפי דלויה)
אמנון דיק וגיא שני (צילום: רפי דלויה)

שאלתיאל מחליף קידומת
סמסו מזל טוב לעמיר שאלתיאל - יו"ר קבוצת הנדל"ן אלדר, מבעלי חברת ההתחדשות העירונית 'מטרופוליס', ויו"ר מועדון הידידים הצעירים של מכון וייצמן, שהחליף קידומת השבוע וחגג יום הולדת 50. טרם עלה על מטוס כדי לחגוג בסיציליה, ערכו לו חבריו מחברת 'מטרופוליס' חגיגה במשרד, והשקיעו בעוגה מעוצבת, שכללה אלמנטים המשקפים את אהבותיו ועיסוקיו של חתן השמחה. 

עמיר שאלתיאל  (צילום: פרטי)
עמיר שאלתיאל  (צילום: פרטי)

אדם מוסרי, יהודי מבית טוב, ומנכ"ל פלטפורמת המדיה המובילה אינסטגרם, פרסם פוסט ברשת החברתית החדשה "ת'רדס" -  המתחרה של טוויטר שנפתחה בשבוע שעבר, וזכתה למספר שיא של משתמשים חדשים. מוסרי ציין בפוסט 15 שנים מאז הצטרף ל-Meta, שאז עוד היתה פייסבוק. הבוס הגאה מארק צוקרברג שלח בתגובה ברכה והודה למוסרי על תרומתו לחברה.

אדם מוסרי (צילום: רויטרס)
אדם מוסרי (צילום: רויטרס)

מארק צוקרברג (צילום: רויטרס)
מארק צוקרברג (צילום: רויטרס)

וייט תר את הארץ
השחקן ההוליוודי ג'ון וויט שהוא גם אביה של השחקנית אנג'לינה ג'ולי, הגיע לביקור בארץ הקודש. בשישי שעבר תר וייט את הארץ לאורכה, כאשר עבר באמצעות מסוק מן הנוף המדברי שבדרום  לצפון המוריק. ליוו אותו צמוד צמוד: איש העסקים רון צוקרמן והשחקן אורי פפר. 

רון צוקרמן (צילום: אביב חופי)
רון צוקרמן (צילום: אביב חופי)

מעצבת התכשיטים קרן וולף, שעיצוביה כבר מוכרים בזירה הבינלאומית, התבקשה לעצב תכשיט ייחודי, בהשראה אפריקאית, לסיבוב ההופעות החדש של הזמרת אלישיה קיז.

 וולף קיבלה פניה מהסטייליסטית של  קיז, ובתוך שבוע, ממש לפני תחילת סיבוב ההופעות, הספיקה להכין תכשיטים בהשראת מצריים ואפריקה, עם נוכחות של זהב. בעבר יצרה וולף תכשיטים למסעות ההופעות של מדונה, ניקי מינאג׳, וסולאנג׳. 

אלישיה קיז (צילום: גיל חיון)
אלישיה קיז (צילום: גיל חיון)

קרן וולף (צילום: גיל חיון)
קרן וולף (צילום: גיל חיון)

בשישי שעבר התאספו תורמים וידידים של קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית לבוקר פרידה מרגש ממנכ"לית הקרן ב-26 השנים האחרונות, טלי ברש-גוטליב. במהלך כהונתה, הובילה ברש-גוטליב, בין השאר, את קמפיין הגיוס לשיפוץ היכל התרבות בתל-אביב, הצליחה לשמר את התמיכה בקרן, יזמה פעילויות חברתיות וקהילתיות ותמכה בפעילותה החינוכית של התזמורת. באירוע, שעליו ניצחה התורמת שרה סלע, נכחו: מאסטרו להב שני, אילנה ויאיר המבורגר, חנה וגדעון המבורגר, רות שטרית, ג'ניס ודני גילרמן, מיכל ומיקי צלרמאיר, רבקה סקר ועוזי צוקר, יהודית וקובי ריכטר, יו"ר הקרן הנכנס - אבי אורטל, מייק פלידרבאום, ועוד.
האירוע כלל סרט שהפיקה רות שטרית, שבו היו שזורות ברכות של אנשי וידידי התזמורת מהארץ ומהעולם, והופעה של מאיה בלזיצמן ונגני הפילהרמונית הישראלית. 

שרה סלע (צילום: עודד אנטמן)
שרה סלע (צילום: עודד אנטמן)

להב שני וטלי ברש- גוטליב (צילום: עודד אנטמן)
להב שני וטלי ברש- גוטליב (צילום: עודד אנטמן)

רות שטרית ומייק פלידרבאום (צילום: עודד אנטמן)
רות שטרית ומייק פלידרבאום (צילום: עודד אנטמן)

ריזורט היוקרה Six Senses איביזה, השוכן בחלק הצפוני של האי הספרדי, יחל בקרוב שיתוף פעולה עם מסעדת HIBA התל-אביבית, רבת השבחים, של השף הסלבריטאי יוסי שטרית. האורחים והמבקרים במלון הספרדי יזכו לחוות פופ-אפ קולינרי ייחודי, שישלב בין התוצרת המקומית הטרייה שמגיעה הישר מהחווה האורגנית של אתר הנופש, לחוויית האוכל הרב-חושית שמציעה HIBA. כל הטוב הזה יתרחש  מאמצע חודש יולי ועד לסוף חודש אוגוסט,  במערות החוף של הריזורט, הנמצאות מול הים. לפי התכנית כל סבב ישיבה במסעדה ייועד לעד 12 אורחים בלבד, מה שיספק חווית אוכל אקסקלוסיבית ואינטימית, במחיר של 300 אירו לאדם.

יוסי שטרית  (צילום: אסף קרלה)
יוסי שטרית  (צילום: אסף קרלה)