ענת בוגנר, מנכ"לית "דלתא ישראל מותגים"; מיכאל כרסנטי - מנכ"ל החברה לפיתוח ולנכסי קיסריה; ומנהלים בכירים משתי החברות, הניחו בחמישי האחרון את אבן הפינה, למרכז לוגיסטי היברידי חדשני שתקים דלתא, בפארק העסקים החכם קיסריה, בהשקעה של מעל ל-220 מיליון שקלים.

במהלך הטקס ציינה בוגנר כי החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, במותגי הליבה, לצד גידול משמעותי בהיקף הפעילות עם הבאתם לישראל של מותגים מובילים בעולם כגון Victoria's Secret, Panta Rei, ועד ההשקה הצפויה של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works.

המרלו"ג החדש של דלתא, ישתרע על שטח של כ-17,000 מ"ר, יאפשר אחסנה של כ-10 מיליון פריטים, ויספק מענה לצמיחה העתידית של החברה.

חינוך לפסגות במרכז רבין
בחמישי האחרון התקיים האירוע השנתי של עמותת "חינוך לפסגות", בראשותה של ד"ר שולה רקנאטי.  העמותה פועלת לצמצום פערים, קידום מוביליות חברתית וטיפוח מצוינות, באמצעות הענקת הזדמנות שווה לילדים, בני נוער וצעירים מוכשרים מרקע סוציו-אקונומי נמוך, הבאים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל. לאירוע, שנערך במרכז מורשת רבין בתל-אביב, הגיעו מאות מבוגרי העמותה לאורך השנים. כמו כן התייצבו חברים בוועד המנהל של העמותה ואורחים נכבדים ובכללם: נמרוד דותן מנכ"ל העמותה, מורי ארקין, דניאל ודניאלה שרייבר, מנכ״ל בית הנשיא - אייל שוויקי, אהרון אהרון, שרונה תמיר, תא״ל (מיל') גיורא ענבר, פרופ׳ דפנה שורץ, חגי בדש ופרופ׳ מיכל בלר. 

נמרוד דותן, שולה רקנאטי וגיורא ענבר (צילום: חן גלילי)
נמרוד דותן, שולה רקנאטי וגיורא ענבר (צילום: חן גלילי)

אהרון אהרון ואייל שוויקי (צילום: חן גלילי)
אהרון אהרון ואייל שוויקי (צילום: חן גלילי)

על הבר עם אלף
ברביעי האחרון הושקה בת"א יוזמת "סדרה על הבר" של yes. מדובר בסדרת מפגשים בברים ובמוקדי בילוי ברחבי הארץ, עם האנשים שעומדים מלפני ומאחורי הקלעים של הפקות המקור של yes.

המפגש הראשון נערך ב"בר 64" בתל-אביב עם הרצאתה המרתקת של אודליה כרמון, מחברת הספר "אשת הסוד", ואחת מיוצרי הסדרה החשובה והמטלטלת - "אלף". 

אילן סיגל, מנכ"ל yes נשא דברים לפני הרצאתה של כרמון ודיבר על החשיבות של הסדרה ועל ההחלטה להשיק את היוזמה ולהיפגש עם הקהל.

באו לשמוע: אורי עיני - מנכ"ל אדלר- חומסקי; כוכבות הסדרה: דנה מיינרט, עירית בנדק, לנה פרייפלד ונלי מירה-רובין; והיוצרים הנוספים: אברהם שלום-לוי, ומויש גולדברג.

אודליה כרמון ואילן סיגל  (צילום: יוני ספיר)
אודליה כרמון ואילן סיגל  (צילום: יוני ספיר)

אורי עיני  (צילום: יוני ספיר)
אורי עיני  (צילום: יוני ספיר)

ביוטי חדש באילת
בכירי חברת סופר-פארם - המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר דני לוזון והרצליה אשכנזי מנהלת שיווק סחר וקוסמטיקה בחברה, אירחו באילת את השקת חנות קונספט תחת השם  GALLERY. החנות הושקה בקניון "מול הים" בעיר הדרומית ומציעה בתוכה מתחם ביוטי וקוסמטיקה הכולל עמדות של מותגי ביוטי מובילים בסגנון SHOP IN SHOP, דוגמת: ,Giorgio Armani beauty Yves Saint Laurent, CHANEL, DIOR, GIVENCHY, ANASTASIA BEVERLY HILLS, MAKEUP REVOLUTION ועוד. כמו כן ישנם בחנות מחלקת בישום רחבה, מתחם דרמו-קומסטיקה, מוצרי טבע, ומתחם אופטיקה.

דני לוזון והרצליה אשכנזי  (צילום: יח''צ סופרפארם)
דני לוזון והרצליה אשכנזי  (צילום: יח''צ סופרפארם)

20 לויקיפדיה העברית
עמותת ויקימדיה ישראל חגגה  בסוף השבוע 20 שנים לויקיפדיה העברית, באירוע מרתק אליו הגיעו 150 הכותבים והכותבות של הערכים בישראל. לאירוע שהתקיים במתחם ה"סוק" שבתל אביב, הגיעו גם נציגים מקרן ויקימדיה העולמית ובכללם: אסף ברטוב - נציג הקרן העולמית; ונטליה טימקיב - יו״ר חבר הנאמנים של קרן ויקימדיה העולמית. אירחו: יו"ר ויקימדיה ישראל - איציק אדרי, והמנכ"לית מיכל ונדר-שוורץ. האורחים נהנו ממעגלי שיח, חידון על האתר, והרצאות. במהלך האירוע הוכרז על הלוגו הזוכה שנבחר להוביל את ציון אירועי יום ההולדת ה-20 לויקיפדיה ישראל. מדובר בפיקסאר שנבחר מתוך שבע הצעות שעוצבו בהתנדבות. 

אסף ברטוב, נטליה טימקיב ומיכל ונדר שוורץ (צילום: ויקיפדיה)
אסף ברטוב, נטליה טימקיב ומיכל ונדר שוורץ (צילום: ויקיפדיה)

שמים אדומים בברלין
יוצרי וכוכבי הסדרה ״שמים אדומים״, קיבלו בשבוע שעבר את פרס ״סדרת הדרמה הטובה ביותר״ בפסטיבל ברלין. היוצרים רון לשם, דניאל שנער, אלון זינגמן, יואב גרוס והשחקנים: מאור שוויצר, אמיר חורי ואנני שפירו, השתתפו בטקס הענקת הפרס, שכלל גם הקרנה חגיגית. כיבד בנוכחותו: שגריר ישראל בגרמניה רון פרושאור.

אמיר חורי, אנני שפירו, רון פרושאור ומאור שוויצר (צילום: רותי צונץ)
אמיר חורי, אנני שפירו, רון פרושאור ומאור שוויצר (צילום: רותי צונץ)