בין ההפיכה המשפטית, ההפגנות ברחובות, המצב הביטחוני והכותרות המטרידות – כמעט שכחנו שקיץ, וקיץ פירושו בדרך כלל חופש וחופשות. הלאונג' בהפוגה של אסקיפזם אולטימטיבי, מביא המלצות של מנהלים נבחרים ליעדים המציעים את חופשת הקיץ המושלמת. מגג הטברנה, דרך חופי סיני ועד למקום שבו תצטרכו ספריי נגד דובים.  

ספי פלס, משנה למנכ"ל הייטקזון, ממליץ על שארם א-שייח:

דמיינו: ספינה לבנה, שמפנייה ביד, דולפינים ודגים בכל הצבעים ובאופק אי לבן ששמיים בצבע טורקיז עוטפים אותו – וכל זה במרחק חצי שעת טיסה מכאן. מדובר בשארם א-שייח שלא הכרתם. עם המדבר, הצלילות והשנורקלינג, וריזורטים כמו במלדיביים. זהו יעד שהכרתי בזכות הייטקזון. כבר בשנה שעברה כשנפתחו השמיים לשארם, ראינו כיצד ההייטקיסטים חיבקו את הטרנד החם ויצאו לדגום את חבילות הנופש המפנקות שמציעים שכנינו מדרום. שארם התפתחה דרמטית בשנים האחרונות והיא עומדת בסטנדרט בינלאומי גבוה. הנוף עוצר נשימה, השירות מוקפד, בריכות מכל הסוגים, מסעדות בכל הסגנונות (לא מסעדות גורמה, אבל בהחלט מספק), פינוקים בלי סוף ועוד.

סיני עשויה להיות מתעתעת: זמינה אך רחוקה, ידידותית אך מפחידה, מפנקת אך בירוקרטית. אבל ברגע שמסירים את המחסומים – היא מתמסרת אליכם חזרה. וכן, היא מציעה את הפינוק המושלם בלי לשבור את קופת החסכונות.

ספי פלס (צילום: פרטי)
ספי פלס (צילום: פרטי)

ליאת זוהר, CMO בחברת vcita, ממליצה על הרי הרוקי הקנדיים:

 ביקרתי בהרי הרוקי הקנדיים בחודש מאי בשנה שעברה. מה שנפלא בהם הוא הגיוון הגדול של מסלולים:  מהליכה למיטבי לכת וטראקים קשים, ועד מסלולים רגועים סביב אזורים פסטורליים. באיזה מסלול שלא תבחר, אתה בתוך חלום. במאי, הסיכוי לפגוש דובים  גדול במיוחד (הם מתעוררים משנת החורף ומחפשים מזון). אני פגשתי לא מעט כאלו בצדי הכבישים או במסלול, מכיוון שהשלגים ביערות ובהרים עדיין לא הפשירו, הדובים מרחיקים עד אזורים קרובים לאוכלוסייה ולמטיילים. זו חוויה מיוחדת ומרגשת מאוד, וכמובן שדורשת הבנה של כללי הבטיחות. אני לצורך העניין טיילתי עם ספריי הגנה מדובים שנמצא בהישג יד. מלבד זאת במאי עדיין אגמים שלמים קפואים ואגמים אחרים מתחילים להפשיר, ככה שניתן לחוות סוגי נוף שונים. 

ליאת זוהר (צילום: פרטי)
ליאת זוהר (צילום: פרטי)

אורי שלמון, סמנכ"ל ומנהל תחום ניהול נכסים ב- JLL ישראל ממלעץ על האי קוס שביוון: 

החופשה האחרונה שבילינו באי קוס שביוון זכורה לי במיוחד, בזכות העובדה שדאגנו לשלב בין המנוחה המתבקשת כשאתה על אי יווני, ובין סיורים מיוחדים ברחבי האי, שמציע נופים עוצרי נשימה, ואטרקציות וחוויות מסוגים שונים. החוויה במלון קיפריוטיס פנורמה הייתה נהדרת, שם דאגו לפנק אותנו כיד המלך. המלון מציע פעילויות מבוקר ועד ערב, כאשר גולת הכותרת עבורנו הייתה אפשרות למסאג' שניתן לנו ממש על שפת החוף. קרבת המלון אפשרה לנו לצאת מדי ערב לרכיבה מהנה באופניים ולחקור את מסתורי העיר העתיקה, דרך מרכז העיר ולאורך הטיילת והמרינה, להסתובב בין החנויות הקטנות ולקנח במיץ אפרסקים טבעי בכיכר שבקצה הרחוב. במהלך היום אני ממליץ לקחת רכב שטח ולנסוע לאורך חוף הים עד לחוף טיגאקי, חוף מהמם שנותן תחושה של תאילנד. לארוחת צהריים או ערב מפנקת עולים לגג מסעדת טברנה Zia בכפר זיאה, כפר פופולארי במיוחד בגלל הלוקיישן שלו בהרים והנוף המדהים שנשקף ממנו. האוכל מגוון וטעים  ובצירוף הנוף מהמרפסת נוצרת חוויה מושלמת.

אורי שלמון (צילום: פרטי)
אורי שלמון (צילום: פרטי)

אליאור אסלן- סמנכ״ל שיווק קבוצה ״מאניה גרופ״, ממליץ על מיאמי שבארה"ב:

מיאמי, העיר שאף פעם לא ישנה, היא יעד בלתי נשכח שפונה לצעירים ולצעירים ברוחם. עם חיי הלילה התוססים שלה, החופים שטופי השמש, והקניות ברמה העולמית - למיאמי יש משהו להציע לכל מי שמחפש חוויה בלתי נשכחת. מרגע שקיעת השמש, העיר מתעוררת לחיים עם ברים אופנתיים על הגג, ומציעה סצנת חיי לילה מחשמלת. במהלך היום, אפשר להתרווח על החופים החוליים שטופי השמש, עם מים צלולים ועצי דקל אשר יוצרים גן עדן ציורי.

וכשזה מגיע לשופינג, מיאמי היא חלומו של חובב קניות, עם בוטיקים יוקרתיים, קניונים רחבי ידיים ושווקים שוקקים באוויר הפתוח, המציגים את הטרנדים האחרונים של עולם האופנה.

מיאמי באמת מייצגת את השילוב המושלם של קיץ ונופים המשאירים את המבקרים עם זיכרונות שיימשכו כל החיים. ובואו נדבר רגע על האנשים המדהימים בעיר היוצרים שילוב רב תרבותי, מכל קצוות הגלובוס, עם מגוון רחב ונפלא . כל מה שתארתי גרם לי להתאהב בעיר ולחזור לבקר בה כמעט בכל שנה.

אליאור אסלן (צילום: פרטי)
אליאור אסלן (צילום: פרטי)