רקפת רוסק-עמינח, שותפה-מנהלת בקבוצת Team8, מונתה לקונסולית כבוד של נורבגיה בישראל. לכבוד המינוי אירח שגריר נורבגיה בישראל, קורה ריידר-אוס, קבלת פנים מיוחדת, במעונו הרשמי שבהרצליה פיתוח. בתפקידה כקונסולית כבוד, תפעל רוסק-עמינח לקידום היחסים הכלכליים והמסחריים בין נורבגיה וישראל, ותסייע בחיזוק הקשרים התרבותיים והחינוכיים בין שתי המדינות. בין הנוכחים באירוע היו: חנן פרידמן - מנכ"ל בנק לאומי;  הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי; מיכל ברוורמן-בלומנשטיק - מנכ"לית מייקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח; גיל אגמון; הראל לוקר - יו"ר פז; פרופ' אריאל פורת - נשיא אוניברסיטת תל אביב; צביקה בארנבוים; והשותפים מקבוצת Team8 – נדב צפריר, יובל שחר, לירן גרינברג ורועי אדלשטיין; סגנית שגריר נורבגיה - נונה אזימוב-קילשטיין; ראש הטקס במשרד החוץ - גיל השכל, ובכירים נוספים ממשרד החוץ ומשגרירות נורבגיה.

אביב כוכבי (צילום: משה מנגן)
אביב כוכבי (צילום: משה מנגן)

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק ואריאל פורת (צילום: משה מנגן)
מיכל ברוורמן-בלומנשטיק ואריאל פורת (צילום: משה מנגן)

המזח של אדרי 

בראשון בערב נערכה במתחם ה'סינמה סיטי' שבגלילות, הפרמיירה לסרטו של ליאור חפץ -  "המזח", המספר את סיפורם של לוחמי מוצב המזח במלחמת יום הכיפורים. משה אדרי מבעלי חברת ״סרטי יונייטד קינג״, מפיקת ומפיצת הסרט, אירח את הפרמיירה שנערכה בהשתתפות הלוחמים שנלחמו במוצב המזח, שלקחו חלק ביצירת הסרט, בהם מפקד המוצב עו״ד שלמה ארדינסט שאת דמותו מגלם בסרט השחקן הראשי דניאל גד, כשלצידו השחקנים אביב פנקס, מיכאל אלוני, דניאל מורשת, תום אמסלם, אמיר טסלר, אמיר בנאי, שמואל אורי-בלופרב ונוספים. בין מוזמני האירוע: גל הירש, איתן בן אליהו, אביגדור קהלני, הדס שטייף ועוד. ״המזח״ ייצא לבתי הקולנוע בסוף השבוע.

גל הירש, משה אדרי, דניאל גד ושלמה ארדינסט (צילום: רפי דלויה)
גל הירש, משה אדרי, דניאל גד ושלמה ארדינסט (צילום: רפי דלויה)

חברי המועדון בתיאטרון 

רגע לפני ט״ו באב, חברי מועדוני הצרכנות ״שלך״, ״והמעו״ף שלך לגמלאי״ בהובלת המנכ״לית הילה קניסטר בר-דוד, התארחו לצפייה במחזמר הישראלי המצליח ״השנה היפה בחיי״, בתיאטרון הלאומי הבימה. מדובר במחזמר של היוצר אוהד חיטמן בכיכובן של רוני דלומי מיקי קם, אורנה דץ, לי בירן ולירון כרקוקלי. 

רוני דלומי, הילה קניסטר בר-דוד ואורנה דץ  (צילום: אלון נעימי)
רוני דלומי, הילה קניסטר בר-דוד ואורנה דץ (צילום: אלון נעימי)

טועמים את כרמל

נדב ארנס-ארד - מנכ"ל יקבי כרמל, היינן הראשי של היקב יפתח פרץ, ורן אסא - מנהל אגף השיווק התכנסו ביום ראשון, לרגל השקת סדרת היינות החדשנית Xperiment המציגה זנים, שיטות גידול ותהליכי ייצור חדשים. הסדרה מצטרפת למגוון הסדרות והיינות של Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל. ההשקה נערכה במסעדת "מנרה" של השף נמרוד הדס, ובמהלכה נמסרו הסברים על יינות הסדרה והתקיימו טעימות של היינות החדשים.

נדב ארנס ויפתח פרץ (צילום: לימור סימצקין)
נדב ארנס ויפתח פרץ (צילום: לימור סימצקין)

תפוזינה לפרימו

מותג המשקאות "תפוזינה", של חברת יפאורה, יהיה לראשונה נותן החסות לג'ודאיות האולימפיות גפן וכרם פרימו. על פי הסכם החסות תתמוך חברת יפאורה עם המותג תפוזינה בג'ודאיות המקוות להשיג מדליות באליפות העולם לג'וניור 2023 ובאולימפיאדת פריס 2024. יניב פרנקו מנהל שיווק חברת יפאורה יחד עם פרזנטורית מותג תפוזינה השחקנית ליהי קורנובסקי, התייצבו להעניק רשמית את החסות לאחיות פרימו. 

גפן פרימו, ליהי קורנובסקי, יניב פרנקו וכרם פרימו (צילום: רפי דלויה)
גפן פרימו, ליהי קורנובסקי, יניב פרנקו וכרם פרימו (צילום: רפי דלויה)

מחבקים את הניצולים

עובדי נוטניקס ישראל, המתמחה בפתרונות לסביבת ענן, ומציעה לארגונים פלטפורמה אחודה להפעלת אפליקציות ונתונים על פני עננים שונים, השתתפו במפגש תמיכה בקהילת ניצולי השואה במסגרת פעילות של עמותת 'עמך' נתניה. צוות העובדים של נוטניקס הכין לכ- 40 שורדי שואה ארוחת בוקר מפנקת, שכללה שיחה ובילוי זמן משותף. עמותת 'עמך' נתניה, פועלת למתן תמיכה בניצולי שואה ובצאצאיהם ומקנה מענה ייחודי לצרכים הנפשיים והחברתיים של כ-20 אלף ניצולי שואה ובני משפחותיהם, ומקיימת רשת של מועדונים חברתיים-שיקומיים ב-12 מרכזים ברחבי הארץ. 

 חפשו אותי בחופשה

בין ההפיכה המשפטית, ההפגנות ברחובות, המצב הביטחוני והכותרות המטרידות – כמעט שכחנו שקיץ, וקיץ פירושו בדרך כלל חופש וחופשות. הלאונג' בהפוגה של אסקיפזם אולטימטיבי, מביא המלצות של מנהלים נבחרים ליעדים המציעים את חופשת הקיץ המושלמת. 

נגה פלוטניק סמנכ"ל השיווק של קסטרו.

חופשה בלתי נשכחת – בחצי האי פיליון ביוון:
"כן כן. אני אשמע כמו קלישאה אבל בהחלט אפשר לומר שהייתי בגן עדן. במרחק טיסה קצרצרה מפה נמצאת חלקת אלוהים יוונית וקסומה הידועה בשם – חצי האי פיליון. שילוב בין חופי טורקיז עם חול לבן, צמחייה פראית ואקלים מושלם יחד עם הקולינריה היוונית המנצחת וכמובן הכנסת הפנים הנעימה, והאנרגיות הנינוחות והרגועות של העם היווני, הפכו את החופשה המשפחתית שלנו למושלמת.

ארץ זבת חלב ודבש כבר אמרנו? למשך עשרה ימים שכחנו שפירות קונים בסופרמרקט או בשוק...אכלנו וקטפנו פירות רק מהעצים שבצידי הכבישים: תאנים, פטל, תפוחים ואגסים. והשכנים החביבים שהבחינו בנו? הם רק הגישו לנו שקיות כדי שיהיה לנו נוח יותר לאסוף את השלל.

אז לא צריך להרחיק לתאילנד כי היא ממש פה במרחק שעתיים טיסה לסלוניקי. בחרו לכם באיזה צד של חצי האי אתם רוצים לשהות – במערבי או במזרחי, או בשניהם, ותתמסרו לטבע היווני המהפנט".

נגה פלוטניק ובעלה אוהד חמו (צילום: פרטי)
נגה פלוטניק ובעלה אוהד חמו (צילום: פרטי)