צחי הלוי, השחקן והזמר, כוכב "פאודה" ו"השוטרים", התארח באירוע שערכה חברת ההייטק Commit, תחת הכותרת "כיצד נמנע את מתקפת הסייבר הבאה בענן". האירוע שערכה החברה המשמשת כשותפה טכנולוגית בכל שלבי פיתוח המוצר של לקוחותיה, התמקד הפעם בשני תחומים שנמצאים בליבת פעילות החברה: סייבר וענן.  עידן פיינגולד, מנכ"ל Commit, ואריק פיינגולד, נשיא ויו"ר החברה, פתחו את האירוע. דימה טאטור, סמנכ"ל אבטחת סייבר של החברה, סקר באירוע את אתגרי ההגנה על הענן מפני תקיפות סייבר שמתברר שרק הולכים ומתרבים, ואילו הלוי לספר על ילדותו המיוחדת כבן לאיש מוסד וכקצין לשעבר ביחידת דובדבן עם שירה ונגינה על הגיטרה.

בקבוק למען עתיד הנשים 

בתקופה שבה נעשים צעדים אשר פוגעים במעמד האישה, סודהסטרים חברה ל'שדולת הנשים בישראל' להשקת מהדורה מוגבלת של בקבוקים עם המשפט 'ברוך שעשני אישה'. הרווחים מהבקבוקים ייתרמו לשדולת הנשים בישראל. על המהלך ניצחו גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית של סודהסטרים ועו"ד עינת פישר לאלו מנכ"לית שדולת הנשים שדיבורו על כך שמגיע לילדות עתיד שוויוני, שמאפשר להן  לחלום בגדול ולממש את השאיפות שלהן, שמראה להן שהן יכולות להיות כל מה שהן רק רוצות להיות. 

עינת פישר וגלית צוקר (צילום: סודהסטרים)
עינת פישר וגלית צוקר (צילום: סודהסטרים)

מעצימים את הילדים

רשת האופנה פקטורי 54 חברה לשיתוף פעולה עם מרכז שניידר לרפואת ילדים, למען העלאת המודעות להתמודדות של ילדים עם מחלות כרוניות או נכויות כחלק משגרת החיים. במרכז שניידר מטופלים ילדים מכל רחבי הארץ, חלקם ילדים המתמודדים עם מחלות מורכבות או כרוניות ונמצאים במעקב ארוך שנים על ידי צוותי בית החולים. מתוכם נבחרו שמונה ילדים העולים בספטמבר הקרוב לכיתה א', ונרגשים וגאים לספר את הסיפור שלהם וההתמודדות שלהם. זו השנה השנייה בה מתקיים שיתוף הפעולה בין פקטורי 54 למרכז שניידר. לפני כשנה צולם קמפיין שנועד להעלות מודעות לתרומות איברים. הפרויקט הוא יוזמה של יפעת אירני יחד עם פרופ' אפי בילבסקי, מנהל היחידה למחלות זיהומיות בשניידר. 

יפעת אירני ואפי בילבסקי  (צילום: עדן עמית)
יפעת אירני ואפי בילבסקי (צילום: עדן עמית)

מגשימים לגדולים מהחיים

כ- 45 מנהלים ומנהלות במשק השלימו  את אחד מן האתגרים הקשוחים– אתגר ה- Tough Mudder Infinity, אשר נערך ביורקשייר אנגליה הכולל מכשולים "יצירתיים" - מעבר בריכת קרח, מעברי קירות, מעברי מים ובוץ, מעברי נינג'ה, זחילה במים עם חוטי חשמל, גז מדמיע ועוד. 

כל אחד מחברי הנבחרת, מתחייב לגייס בדרכים שונות תרומות למען הקמת 'גני חלומות' – גני ילדים טיפוליים עבור ילדים החולים או מחלימים מסרטן המוקמים ביוזמת עמותת 'גדולים מהחיים'. השנה הצליחו חברי הנבחרת לגייס 2.7 מיליון ₪ ובסה"כ כ-12 מיליון ₪ בכל שמונה שנות קיומה. לאחר שסייעו במימון משמעותי של גן חלומות בב"ש, אוספים חברי הנבחרת כיום כספים נוספים למען הקמת גני חלומות גם בירושלים ובחיפה.

חברי נבחרת Tough Mudder (צילום: גילי חנוך)
חברי נבחרת Tough Mudder (צילום: גילי חנוך)

חיזוקים ותמרים

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור, אירח לביקור מקצועי את גלעד שדמון מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי וצוותו. בישיבה במועצה השתתפו גם נעמי בקר מנכ"לית החברה לפיתוח הערבה ומנכ"לית המועצה רינה פרץ-גל, דנו בנושאים לשיתוף פעולה אזורי, כמו חיזוק תרבות ותיירות חוצי גבולות , כאשר על הפרק כרגע, מעבר גבול להולכי רגל באזור ה בי.טי.אר, בין עין יהב לחצבה, בניית מסלולי טיול רגליים ועוד. בסיום ערך ראש המועצה צור לשדמון סיור בגבול ירדן, הגובל ביישובי ושטחי הערבה, ובמטעי התמרים של חקלאי הערבה לקראת פתיחת עונת גדיד התמרים וזן המג'הול האיכותי, המזוהה עם הערבה התיכונה ומבוקש בכל העולם.

גלעד שדמון ומאיר צור (צילום: אוסי ניר, מועצה אזורית הערבה התיכונה)
גלעד שדמון ומאיר צור (צילום: אוסי ניר, מועצה אזורית הערבה התיכונה)

שלוה ממזרחי טפחות

השבוע התקיים טקס פתיחת קייטנת הקיץ של עמותת שלוה, בנוכחות נציגות יחידת קשרי קהילה של בנק מזרחי-טפחות ובכירי עמותת 'שלוה'. בנק מזרחי טפחות ועובדי הבנק מאמצים את ילדי שלוה ומקיימים עימם פעילויות שונות לאורך כל השנה, למעלה מ-10 שנים ברציפות. השנה, העניק מזרחי טפחות את החסות המרכזית בסכום של 100 אלף שקלים לקייטנת הקיץ של העמותה. לקחו חלק בטקס: משנה למנכ"ל 'שלוה' – עו"ד איתמר שבח, מנהלת קשרי תורמים 'שלוה' - נועה חכימיאן ומנהלת קשרי קהילה בבנק מזרחי טפחות  - פנינה שפרינגר .

נועה חכימיאן,  פנינה שפרינגר ואיתמר שבח (צילום: חנה כהן)
נועה חכימיאן,  פנינה שפרינגר ואיתמר שבח (צילום: חנה כהן)