שי דואני, מנכ"ל "אורכיד ספורטס קארס", יבואנית מותג הרכב פורשה לישראל, אירח בצהרי יום שישי מאות לקוחות, אנשי עסקים, יזמים וידוענים, להשקה יוקרתית של דגם חדש בישראל של הפורשה "קאייין". מדובר באחד הדגמים הנמכרים ביותר של המותג, הכולל חדשנות טכנולוגית מתקדמת, עיצוב ייחודי, ומורשת היסטורית ארוכת שנים. אירוע ההשקה נערך באולם הטראסק שבנמל תל-אביב, בסמוך לחנות הפופ-אפ שהקימה פורשה לציון 75 שנים להקמתה. באירוע הופיעו רן דנקר והדיג׳יי איתי גלו. האורחים נהנו מחשיפה ראשונה של הרכבים החדשים, יחד עם דגמים נוספים שאותם מציעה החברה בימים אלו. בהשקה נכחו דמויות בולטות מהמגזר העסקי: עמוס מימון, אריק שטילמן, עמוס לוזון ובתו אור לוזון, צבי לידר, אבי זיתוני, השפית סבינה ולדמן ועוד. 

איתי גלו ורן דנקר (צילום: אמיר יעקובי)
איתי גלו ורן דנקר (צילום: אמיר יעקובי)

אריסון חוגגת עם גפן

סמסו מזל טוב לאליטל אריסון שחגגה במוצאי השבת את יום הולדתה ה-40 במסיבה רבת משתתפים שכללה הופעה של הזמר אביב גפן. אריסון ובעלה ג'ייסון מכהנים כיו"רים משותפים של אגודת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב. 

אליטל וג'ייסון אריסון (צילום: רפי דלויה)
אליטל וג'ייסון אריסון (צילום: רפי דלויה)

בוטניפלצת בירושלים

בגן הבוטני בירושלים הושק אירוע  הקיץ הגדול הנקרא "בוטניפלצת". האירוע כולל פעילות ייחודית וראשונה מסוגה בארץ, במסגרתה נפרשו לאורך הגן עשרות דמויות מפלצות ענק, חיות וצמחים, בגובה של 3-16  מטרים, מעוצבות בעיצוב עכשווי עם תאורה וסאונד ייחודים המוסיפים אפקטים מרהיבים, במיוחד בשעות הערב.

לאירוע הפתיחה שאירחו תום עמית - מנכ"ל הגן הבוטני, ואלן ברקלי - יו"ר הגן הבוטני, הגיעו כ-700 אורחים עם משפחותיהם שנהנו ממשחקים, פעילויות, מזג אויר נהדר והרבה טבע. בין האורחים נצפו: ראש העיר ירושלים משה ליאון, מומי דהאן - הבעלים של חברת אלדן עם בני משפחתו, דניאל וואיצ'ק - מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל עם שתי בנותיו, יגאל עמדי - יו"ר דירקטוריון נתיבי ישראל; וכן אסף גיל - משנה למנכ"ל בנק יהב, ואוהד רייך - סמנכ"ל השיווק של בנק יהב - נותני החסות.

תום עמית, משה ליאון ואלן ברקלי  (צילום: רפי דלויה)
תום עמית, משה ליאון ואלן ברקלי (צילום: רפי דלויה)

לפלר אסטרטגי

אנשי תקשורת מישראל ונציגי התקשורת הזרה, דוברים, יועצים אסטרטגים, אנשי עסקים, פרסומאים, בכירי עולם התעופה ובכירים לשעבר במערכת הביטחון הגיעו לאירוע ההשקה של עופר לפלר שפתח משרד ליעוץ וניהול משברים. לפלר סיים את תפקידו כסמנכ"ל יחסים בינלאומיים ודובר רשות שדות התעופה אחרי למעלה מעשור ולאחר שלושה עשורים בתפקידים בכירים במגזר הציבורי כדובר ויועץ אסטרטגי. בין באי האירוע שנערך ב"יורדי הסירה" בנמל תל אביב נצפו מברכים: יעקב גנות נציב שב"ס בדימוס ומנכ"ל רש"ת לשעבר, אליעזר צ'ייני מרום, משה קראדי המפכ"ל בדימוס, ח"כ לשעבר ניצב דוד צור, ח"כ בדימוס צביקה האוזר,  יו"ר מועצת הרשות יצחק ג'רי גרשון,  מנכ"ל רש"ת אמנון כהן, ורבים נוספים. 

עופר לפלר (צילום: סאן פרג')
עופר לפלר (צילום: סאן פרג')

מליו לעסקים קטנים

מליו (Melio) - פלטפורמה מובילה לתשלומים עסקיים (B2B) לעסקים קטנים בארה״ב, הכריזה על השקת שירות בשם  Pay Over Time. זהו מוצר המאפשר לעסקים קטנים לשלם חשבונות עסקיים בתשלומים חודשיים, בשעה שהספקים שלהם מקבלים את התשלום במלואו בזמן. המוצר החדש נועד להעניק לעסקים קטנים שעומדים בתנאים, גישה מיידית למימון של עד $50,000 ישירות מהחשבון שלהם במליו. 

מתן בר - מנכ״ל מליו ואחד ממייסדיה, אילן אטיאס - סמנכ״ל הטכנולוגיה (CTO) , תיזמנו את ההכרזה על השירות החדש לאחר השקת אפליקציית המובייל של מליו, ובעקבות הודעת החברה  על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם ענקית המסחר האלקטרוני האמריקאית שופיפיי (Shopify). - שמאפשר לסוחרים המשתמשים בפלטפורמה לשלם ולנהל חשבונות עסקיים מחשבון השופיפיי שלהם. 

מתן בר ואילן אטיאס (צילום: דנה תמרי)
מתן בר ואילן אטיאס (צילום: דנה תמרי)

העבודה הראשונה שלי 

חזרנו יחד עם מנהלים בכירים כיום, אל עבודות הקיץ הראשונות שלהם, לשמוע כיצד החוויות מאז השפיעו על הקריירה המקצועית שלהם שנים לאחר מכן

עדי ארז אביטל, סמנכ"לית השיווק של גולדה:

"העבודה הראשונה שלי בחופש הגדול, התחילה ביוזמת אימי, בהיותי בת 14. אחי הקטן יונתן היה אז בן 7, ואמי הציעה רעיון שאהיה המפעילה ביום ההולדת שלו. התקשרתי לחברתי הטובה שירלי, שמיד זרמה עם הרעיון. קנינו תחפושות והתחלנו לחשוב על פעילות שלמה לילדים. יום ההולדת היה הצלחה מסחררת. מאז ולמשך 4 שנים עד הגיוס לצה"ל, אותה יוזמה הפכה להיות ממש עסק קטן. קניתי ציוד מקצועי, רמקול ומגבר, למדתי להכין צורות מבלונים, קסמים, ויצרתי משחקים מצחיקים. הפעלתי בעודי מחופשת לליצנית כ-4 אירועי יום הולדת בשבוע. אני זוכרת שגביתי 100 ₪ ליום הולדת, סכום שהיה בשבילי גדול מאוד לדמי כיס בזמנו.

שיטות השיווק אז היו שונות ופשוטות. הדפסנו דפים בשחור לבן עם מספרי טלפון לגזירה בתחתית הדף, קישטנו בכיתה בעזרת החברות עם טושים צבעוניים את המודעה, ותלינו על עצים בשכונה. חילקתי כרטיסי ביקור בסוף ימי ההולדת, וכך זה עבר מפה לאוזן. מתגעגעת לאותם ימים, כמהה ליופי שבפשטות. הזיכרונות שחרוטים בליבי לעד, הם אלה שהפכו אותי למי שאני היום".

עדי ארז אביטל (צילום: באדיבות גולדה)
עדי ארז אביטל (צילום: באדיבות גולדה)