משה פדלון - ראש עיריית הרצליה, התייצב בשטח פרויקט הנדל"ן של "מבטח שמיר" וחברת "יוניון ליב" ברחוב המנופים 3-5 בהרצליה, על מנת להגיש אישית את היתר ההריסה למבנים הישנים במקום, ליזמים: מאיר שמיר - מנכ"ל מבטח שמיר, וג'ורג' חורש - בעלי יוניון ליב. את היזמים של הפרוייקט החדש ליוו לימור אבידור - המשנה למנכ"ל מבטח שמיר, ואמיר שוהם - מנכ"ל יוניון ליב. לאחר הריסת המבנים הישנים במקום תחל הקמתו של פרויקט חדש שיכלול שטחי מגורים לשכירות ארוכת טווח, מסחר, משרדים, וחניה. עם סיום הברכות הרשמיות, קיבלה חברת "אשטרום קבלנות", מנהלת הפרויקט, לידיה, את היתר ההריסה וניתנה ההוראה ל D-9 שהוצב בשטח להתחיל במלאכת ההריסה. 

הפופ אפ של האירנים 
רשת האופנה "פקטורי 54" השיקה בחמישי בבוקר את  FACTORY 54 ARCHIVE חנות פופ-אפ עצומה בגודלה, בהאנגר החדש של נמל יפו. חנות הפופ-אפ תפעל לתקופה מוגבלת - עד חגי תשרי – ותציע עד 80% הנחה על שלל פריטים של מותגים בינלאומיים נחשקים לנשים, גברים וילדים, הנמכרים בעשרות חנויות הרשת. לכבוד אירוע ההשקה של החנות היא עוצבה בהשראת עולם התערוכות, עם מיצגים שהוכנו על ידי המותגים הבינלאומיים בחו"ל, וכן הופעל בה בית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי 54. האירוע התקיים בנוכחות בעלי הרשת: רוני ויפעת אירני, ויוי אירני, יוסי אירני, תומר אירני ודור אירני.
הגיעו להתחדש: משה רוזנבלום, אמיר פושינסקי ובתו, דנה רוזנבליט, אנחל בונני ודושי לייטרסדורף, ציפי לנדאו, מיכל אנסקי ועוד.

אנחל בונני ורוני אירני (צילום: רפי דלויה)
אנחל בונני ורוני אירני (צילום: רפי דלויה)

משה רוזנבלום  (צילום: רפי דלויה)
משה רוזנבלום  (צילום: רפי דלויה)

ציפי לנדאו (צילום: רפי דלויה)
ציפי לנדאו (צילום: רפי דלויה)

דושי לייטרסדורף (צילום: רפי דלויה)
דושי לייטרסדורף (צילום: רפי דלויה)

דיל מוקיר
ממלאת מקום שגריר ארה"ב בישראל - סטפני האלט, אירחה בביתה בהרצליה פיתוח, אירוע הוקרה לציון 75 שנים לחברת אל-על. האירוע התקיים בשיתוף ובחסות חברת "בואינג" - יצרנית המטוסים האמריקאית שמספקת את מטוסי אל-על. באירוע החגיגי השתתפו סטן דיל - מנכ"ל ונשיא בואינג העולמית, עידו נחושתן - נשיא בואינג ישראל, דינה בן-טל גננסיה - מנכ"לית אל על, קני רוזנברג בעל השליטה בחברת התעופה, ובכירים נוספים.

דינה בן-טל גננסיה, קני רוזנברג, סטן דיל וסטפני האלט (צילום: David Azagury, U.S. Embassy Jerusalem)
דינה בן-טל גננסיה, קני רוזנברג, סטן דיל וסטפני האלט (צילום: David Azagury, U.S. Embassy Jerusalem)

ירוקים ויצירתיים 
צחי ודינה עוזיאל, יבואני מותג הטיפוח ל'אוקסיטן לישראל, ובתם ליאל עוזיאל - מנהלת המיתוג של החברה בישראל, אירחו אירוע השקה לסרום מהפכני שנועד למנוע נשירת שיער. המוצר מתווסף לסדרת טיפוח השיער Aromachologie של ל'אוקסיטן - חברת מוצרי טיפוח לפנים ולגוף ובישום, מדרום צרפת. הסרום מופק משמנים אתריים של צמחים ופרחים בלבד. במרכז אירוע ההשקה בישראל עמד אומן הגרפיטי בנצי ברופמן הפועל בלונדון, אשר יצייר יצירת גרפיטי על קיר באורך 15 מ"ר, המצדיעה למרחב הירוק ולשמירה על הטבע ואוצרותיו. ביצירה תופענה דמויות של שתי נשים: הראשונה -בתיה עוזיאל ז"ל, אימו של צחי, מי שנודעה ככוהנת מלאכת היד ואומנות המיחזור של ישראל, והשנייה של השחקנית שלי בן יוסף – שגרירת ל'אוקסיטן.

דינה עוזיאל, ליאל עוזיאל, שלי בן יוסף ובנצי ברופמן (צילום: רועי רוזנקרט)
דינה עוזיאל, ליאל עוזיאל, שלי בן יוסף ובנצי ברופמן (צילום: רועי רוזנקרט)

מתכנסים בחממה
במתחם "החממה" בעיר לוד, התכנסו למעלה ממאה נציגים של משרדי הממשלה, השלטון המקומי וקרנות פילנטרופיות, ליום עיון ושולחנות עגולים מטעם קרנות הביטוח הלאומי.
הקרנות הובילו השנה פרויקטים חברתיים בקרב: האוכלוסייה הוותיקה, נכים, צעירים, ובני נוער. את הכנס פתחה יו"רית הקרנות -  נורית דאבוש, והשתתפו בו טל אוחנה - ראשת העיר ירוחם, ירונה שלום - מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי, ומורן מזרחי - מנהלת הקרנות

העבודה הראשונה שלי 
חזרנו יחד עם מנהלים בכירים כיום, אל עבודות הקיץ הראשונות שלהם, לשמוע כיצד החוויות מאז השפיעו על הקריירה המקצועית שלהם שנים לאחר מכן

ניר קול, סגן נשיא לניהול מוצר ב-SAP 
בחופשת הקיץ בין כיתה י׳ לכיתה יא׳ עבדתי כגנן בחברה לעיצוב גנים לבתים פרטיים. בגלל החום (מסוג הדברים שלא השתנו במדינה שלנו ב-30 השנים שעברו מאז) היינו מתחילים לעבוד כבר בשש בבוקר - מוקדם משמעותית מהשעות שבהן הייתי קם ללימודים. בכל בוקר הייתי מכין ולוקח איתי אוכל מהבית – סנדוויצ’ים , פרי, מים ויוצא לדרך. התמונות מהעבודה הזו חקוקות לי עד היום בזיכרון, שתילת העצים והצמחים, החפירות והתוצאות הסופיות המרהיבות. בין לבין, כשלא היו פרויקטים בגינון, הלכתי לעבוד בקטיף תפוזים עם חברים בפרדס ברעננה, כאשר את התשלום היינו מקבלים לפי כמות הארגזים שהצלחנו למלא. אפשר להגיד שחוץ מעבודה פיזית, למדתי בעבודה הראשונה שלי לא מעט על חברות, על עבודת צוות ובכלל על החיים. היום, אני לגמרי רואה את ההיסטוריה חוזרת על עצמה, כשהילדים שלי עובדים קשה בחופשות הקיץ שלהם, אמנם לא בקטיף תפוזים, אבל בעבודות קשות לא פחות.

ניר קול, סגן נשיא לניהול מוצר ב-SAP  (צילום: שי יחזקאל)
ניר קול, סגן נשיא לניהול מוצר ב-SAP (צילום: שי יחזקאל)