סמסו מזל טוב לשרית חג'ג' שחגגה את יום הולדתה במסיבת ריקודים שנערכה בבית המשפחה החדש בכפר שמריהו. על עמדת הדי.ג'יי הופקד לא אחר מבעלה של כלת השמחה איש העסקים והנדל"ן - עידו חג'ג'. בין החברים שהגיעו לברך נצפו: שירלי בוגנים, אופק קאירי ושלי גפני, מגי ויקי כביר, אורית ואלירן ברדוגו, הדס מוזס-ליכטנשטיין, לירון לב, שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי, מיכל הקטנה, רוני מאנה ועוד ועוד. 

אופק קאירי ושלי גפני (צילום: אביב חופי)
אופק קאירי ושלי גפני (צילום: אביב חופי)

ממרוד בציפורית
משה ממרוד - מנכ"ל ובעל השליטה בחברת תדיראן, אירח אירוע לציון השקת מפעל אלומיניום חדשני של החברה באזור התעשייה ציפורית. המפעל החדש הוקם בהשקעה של כ-27 מיליון שקלים, וייצר פרופילי אלומיניום, שישמשו בין היתר, כקונסטרוקציה לפאנלים סולאריים. הוא נועד לתת מענה להרחבת הפעילות של תדיראן בתחומי האנרגיה המתחדשת, ובכלל זאת כוונת הקבוצה להרחיב את פעילותה גם לתחום ה- BIPV (פאנלים סולאריים המשולבים על קירות מבנים).

במקביל, כחלק מחזונה של תדיראן לספק מעטפת כוללת ורחבה של פתרונות בתחום האנרגיה, הודיעה החברה על עסקה לרכישת 70% ממניות חברת 'ערבה פתרונות חיפוי בע"מ' בראשות המנכ"ל  עמיחי ערבה (בדרך של הקצאת מניות). החברה הנרכשת עוסקת בתכנון וביצוע של פרויקטים בתחום חיפוי מבנים.

משה ממרוד ועמיחי ערבה  (צילום: באדיבות תדיראן)
משה ממרוד ועמיחי ערבה  (צילום: באדיבות תדיראן)

יחזקאל מנציח
איש העסקים והנדל"ן הישראלי חיים יחזקאל, המתגורר במיאמי,  הפיק ומימן את  סרט הדרמה אקשן הישראלי-אמריקאי "אסקובנק" שייצא לאקרנים בחודש דצמבר הקרוב. בעצם הפקת הסרט ביקש יחזקאל להנציח את בנו דויד יחזקאל ז"ל, שנפטר לפני כשנתיים בנסיבות טראגיות, כשהוא בן 20. אחת מהדמויות בסרט אף נקראת על שם בנו – דויד. את הדמות משחק השחקן אור בן מלך. יחזקאל ובן מלך נפגשו השבוע במלון נורמן בתל-אביב. 

חיים יחזקאל ואור בן מלך (צילום: שירלי בלילה)
חיים יחזקאל ואור בן מלך (צילום: שירלי בלילה)

לנדאו מעניקה לנשיא
יו"ר Vibe Israel, ג'ואנה לנדאו, ביקרה במעונו הפרטי של נשיא המדינה יצחק הרצוג

בשכונת צהלה בתל אביב. בביקור העניקה לנדאו לנשיא עותק מספרה החדש Ethical Tribing, אותו כתבה יחד עם מייקל גולדן. הספר עוסק בחיבור דור ה-Z בתפוצות, למדינת ישראל, בעידן הרשתות החברתיות. את Vibe Israel הקימה לנדאו לפני כעשור, והובילה מאז ללמעלה ממיליארד אזכורים חיוביים על ישראל ברשתות החברתיות.

יצחק הרצוג וג'ואנה לנדאו  (צילום: Vibe Israel יחצ)
יצחק הרצוג וג'ואנה לנדאו  (צילום: Vibe Israel יחצ)

מינה טומיי מגיעה ליהוד
בעיר יהוד הושק השבוע סניף חדש של מסעדת "מינה טומי"  בבעלות קבוצת La Table  הקבוצה פעילה בענף המסעדנות כבר למעלה מ-20 שנים. הסניף החדש של הרשת האסייתית נפתח בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, כאשר על המטבח בו  מנצח שף  הרשת טרי פוגואנה, שעבד במסעדות בצרפת, גרמניה ורוסיה, ובנוסף למד באקדמיית סושי בטוקיו.  אירחו את ההשקה: מנכ"ל קבוצת La Table גדי גרנות, רון רומנוב ומתן סלו זכייני הסניף, ואריאל אברבוך, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה.  

טרי פוגואנה, גדי גרנות, רון רומנוב ומתן סלו  (צילום: הדר גבאי)
טרי פוגואנה, גדי גרנות, רון רומנוב ומתן סלו  (צילום: הדר גבאי)

נירה רוטשילד (55) סמנכ"לית השיווק והסחר בחברת אמורפיקל
"זה היה בגיל 12 וחצי, בחופש הגדול שבין כיתה ז' ל-ח'. התקבלתי לעבודה במפעל לייצור קרמבו. התפקיד שלי היה לעטוף את הקרמבואים והעבודה הייתה בכל יום מהשעה 16:00 אחה"צ ועד 20:00 בערב. היינו קבוצה של נערות ונערים שעבדו יחד סביב פס הייצור. חלק הרכיבו את הקרטונים, אחרים הכניסו את הקרמבואים לקרטונים, ואני הייתי מאלה שעטפו את הקרמבואים בניירות הכסף המרשרשים העדינים.

זו היתה עבודה מהנה ומצחיקה ביותר. היינו צריכים לשמור על קצב עבודה מהיר, לעמוד בקצב של פס הייצור ולהספיק לעטוף כל קרמבו בנייר הדק, מבלי שייפגם ושיגיע בשלמותו לקרטון. את הקרמבואים שנמעכו יכולנו לאכול ושנים אחר כך לא יכולתי לראות קרמבו.

הרווחתי אז שכר מצחיק של שקלים בודדים לשעה, אבל זה היה החלק המשני בעבודה. הרעיון היה לצאת לעבודה ולהרוויח כסף משלי, זו גם היתה הרוח בבית - חריצות עצמאות ועבודה.

בסוף התקופה, לקראת תחילת שנת הלימודים קניתי לעצמי בפעם הראשונה מכספי שלי, זוג נעלי סניקרס מסוג KEDS. זו הייתה תחושת סיפוק גדולה.

נירה רוטשילד (צילום: גילי כהן)
נירה רוטשילד (צילום: גילי כהן)