הזמרת נועה קירל פתחה השבוע את סדרת מופעי הקיץ של רשת המלונות "פתאל" בעיר אילת. הבעלים ומייסד הרשת - דוד פתאל, הגיע עם רעייתו ריקי והבנות טליה ואמה, להופעת הבכורה שנערכה במלון "יו קורל ביץ׳". 

חוגגים בהלנה 

בשלישי בערב נערכה בתל-אביב מסיבת השקה לבר היין החדש – "הלנה" של היזם והמסעדן איציק חנגל, השף גיא גמזו, והמסעדן והמיקסולוג מוש בונדיק. בתזמון מושלם עם פתיחת הבר החדש, נערכה במקום גם חגיגה לציון ימי ההולדת של חנגל וגמזו. שם הבר החדש, הנמצא ממש בסמוך לתיאטרון "הבימה" ולהיכל התרבות, ניתן לו כמחווה למייסדת אימפריית התמרוקים הלנה רובינשטיין, שתרומתה אפשרה בשעתו את הקמתו של "ביתן הלנה רובינשטיין" לאמנות בת זמננו עוד בשנת 1959, כשלוחה של מוזיאון תל אביב. מאז שונה שם הביתן והוסב על שמו של אייל עופר.  בר היין החדש ממוקם במבנה לשימור משנות ה-50 והעיצוב והתפריט שואבים השראה מתרבויות ספרד ואיטליה - מהאפרטיבו של סאן סבסטיאן ועד לצ'יקטי של ונציה. בין אלו שכבר הגיעו לטעום ולהרים כוסית באירוע ובערבי ההרצה שקדמו לו: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, שפגש במקרה במקום גם את סגנו לשעבר - אסף זמיר, השף חיים כהן ורעייתו סיגל, מתן שופן, דוד קישקא ועוד ועוד. 

איציק חנגל  (צילום: יח''צ הלנה)
איציק חנגל  (צילום: יח''צ הלנה)

גיא גמזו (צילום: יח''צ הלנה)
גיא גמזו (צילום: יח''צ הלנה)

סיגל וחיים כהן (צילום: יח''צ הלנה)
סיגל וחיים כהן (צילום: יח''צ הלנה)

לבייב חוגג בהולנד

איש העסקים לב לבייב שתאריך הולדתו חל בסוף חודש יולי, חגג השבוע את יום ההולדת בטיול משפחתי עם רעייתו וילדיו בהולנד. למרות מזג האוויר החורפי נהנו בני המשפחה מטיולים, ביקור בבית כנסת בן 400 שנה, וארוחת ערב חגיגית שכללה עוגה גדולה עבור חתן השמחה. 

לב לבייב (צילום: אביב חופי)
לב לבייב (צילום: אביב חופי)

> סמסו מזל טוב לאליטל אריסון שחגגה במוצאי השבת את יום הולדתה ה-40 במסיבה רבת משתתפים שכללה הופעה של הזמר אביב גפן. המסיבה נערכה בבית החמות - שרי אריסון בישוב בני ציון שבשרון. אריסון ובעלה ג'ייסון מכהנים כיו"רים משותפים של אגודת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב. 

ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: גיא יחיאלי)
ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: גיא יחיאלי)

> סמסו מזל טוב גם לשרית חג'ג' שחגגה בשני בערב את יום הולדתה במסיבת ריקודים שנערכה בבית המשפחה החדש בכפר שמריהו. על עמדת הדי.ג'יי הופקד לא אחר מבעלה של כלת השמחה - איש העסקים והנדל"ן - עידו חג'ג'. בין החברים שהגיעו לברך נצפו: שירלי בוגנים, אופק קאירי ושלי גפני, מגי ויקי כביר, אורית ואלירן ברדוגו, הדס מוזס-ליכטנשטיין, לירון לב, שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי, מיכל הקטנה, רוני מאנה ועוד ועוד. 

שרית ועידו חג'ג' (צילום: אביב חופי)
שרית ועידו חג'ג' (צילום: אביב חופי)

שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי (צילום: אור גפן)
שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי (צילום: אור גפן)

הפופ אפ של סודהסטרים

חברת סודהסטרים השיקה לראשונה מתחם פופ אפ בקניון רמת אביב. הגיעו לקניון לחוות את המתחם מקרוב: אייל שוחט - מנכ"ל סודהסטרים אינטרנשיונל, שלומי בכור - מנכ"ל סודהסטרים ישראל, דייוויד כץ - מנכ"ל פעילות סודהסטרים אסיה פסיפיק, המזרח התיכון, אמריקה הלטינית ו-Global DTC .

אייל שוחט, שלומי בכור ודיוויד כץ  (צילום: באדיבות סודהסטרים)
אייל שוחט, שלומי בכור ודיוויד כץ (צילום: באדיבות סודהסטרים)

> שי דואני, מנכ"ל "אורכיד ספורטס קארס", יבואנית מותג הרכב פורשה לישראל, אירח בצהרי יום שישי שעבר לקוחות, אנשי עסקים, יזמים וידוענים, להשקה יוקרתית של דגם חדש בישראל של הפורשה "קאייין". אירוע ההשקה נערך באולם הטראסק שבנמל תל-אביב, בסמוך לחנות הפופ-אפ שהקימה פורשה לציון 75 שנים להקמתה. באירוע הופיעו רן דנקר והדיג׳יי איתי גלו. בהשקה נכחו דמויות בולטות מהמגזר העסקי ובכלל זה: עמוס מימון, אריק שטילמן, עמוס לוזון ובתו אור לוזון, צבי לידר, אבי זיתוני, השפית סבינה ולדמן ועוד. 

אור לוזון, אתי גלו, שי דואני ורן דנקר (צילום: אמיר יעקובי)
אור לוזון, אתי גלו, שי דואני ורן דנקר (צילום: אמיר יעקובי)

עמוס לוזון  (צילום: אמיר יעקובי)
עמוס לוזון (צילום: אמיר יעקובי)

> "החייל הנעלם" - סרטו של דני רוזנברג בהפקת "סרטי יונייטד קינג" ו"אפיקים מאוחדים", מתחרה בתחרות הרשמית בפסטיבל לוקרנו היוקרתי, הנערך בימים בעיר לוקרנו שבשוויץ. הפסטיבל נחשב לאחד מחמשת פסטיבלי הקולנוע החשובים בעולם. בתחרות הרשמית מתחרים 15 סרטים. כוכבי הסרט עידו טאקו ומיקה רייס צעדו על השטיח האדום יחד עם הבמאי דני רוזנברג ומפיקי הסרט, בדרך להקרנת הבכורה העולמית שזכתה לתשואות וביקורות אוהדות. ״החייל הנעלם״ מועמד בארץ ל-11 פרסי ״אופיר״.

מיקה רייס, עידו טאקו ודני רוזנברג (צילום: אליה בינחאי)
מיקה רייס, עידו טאקו ודני רוזנברג (צילום: אליה בינחאי)