שחר שמש - מנכ"ל "דלק מוטורס", אירח בשישי האחרון אירוע של מותג הרכב  BMW שיועד לנשים. כזכור, מותג הרכב היוקרתי שאותו מייבאת לישראל "דלק מוטורס", בחר באשה חזקה - השחקנית ההוליוודית איילת זורר, להוביל את קמפיין BMW בישראל בשלוש השנים האחרונות. כעת גם נערך באולם התצוגה של המותג בתל אביב, האירוע שפנה לקהל הנשי.  זורר שהגיעה לישראל בין היתר לצילומי סדרה טלוויזיונית חדשה בכיכובה, הגיעה לאירוע יחד עם נשים רבות. במרכז האירוע: שיחה עם נורית גפן על התבגרות בתעשייה, על פריחה אחרי גיל 50, ועל המקום של נשים על המסך ומחוצה לו

נורית גפן (צילום: ויקטוריה בזרסקי)
נורית גפן (צילום: ויקטוריה בזרסקי)

לנדאו נופשת באלמא
האמנית סיגלית לנדאו נפשה לאחרונה במלון "אלמא" שבזכרון-יעקב, שם גם מוצג מבחר מעבודותיה. המלון המיוחד המשלב בין תיירות ואומנות, הוא פרי חזונה של הנדבנית לילי אלשטיין. במלון הממוקם במבנה ארכיטקטוני יוצא דופן, המשקיף ממרומי זכרון, אל הים התיכון, מוצג גם אוסף האמנות האישי של אלשטיין, הכולל עבודות של מיטב האמנים הישראלים. מלבד עבודותיה של לנדאו כולל האוסף המוצג כיום ב"אלמא" עבודות של האמניות עילית אזולאי, ויהודית סספורטס, וכן עבודות מן התערוכה "הליכה בקו ישר" מתוך אוסף גלריית גבעון, ובכלל זה עבודות רבות מן המודרניזם הישראלי המוקדם והעכשווי. 

סיגלית לנדאו (צילום: עדי בראון)
סיגלית לנדאו (צילום: עדי בראון)

יופי של דורות 
הדוגמנית והמגישה גלית גוטמן הצטלמה לקמפיין עבור רשת 'רונית רפאל- מדע היופי' וסטודיו C. גוטמן הצטלמה לקמפיין עם אימה - זהבית גוטמן, ועם בתה - שירה קורן-גוטמן, תחת הסלוגן 'יופי שעובר מדור לדור'. הצילומים נערכו בסניף צמרות בהרצליה של סטודיו C, ובנות גוטמן גויסו אליו על מנת להציג שלושה דורות של יופי. בנוסף הצטלמו לקמפיין בני דור ההמשך של מייסדת הרשת רונית רפאל, כאשר שני ילדיה - שרה וג'וליאיין רפאל-לייטרסדורף, בני 16 ו-18 הצטלמו יחד עם אמם. 

שירה, גלית וזהבית גוטמן (צילום: עדו לביא)
שירה, גלית וזהבית גוטמן (צילום: עדו לביא)

חוגגים את קיילי
בחמישי האחרון הוצבה בקניון רמת אביב שבתל-אביב עמדת צילום של מותג הקוסמטיקה "קיילי קוסמטיקס" בשיתוף עם רשת "סופר-פארם". הדוכן הוצב לציון חגיגת יום הולדתה ה- 26 של קיילי ג'נר - הכוכבת בעלת המותג, ובמלאת שנה להשקת המותג בישראל. התייצבו בווייב וורוד: דני לוזון - משנה למנכ"ל סופר-פארם, איציק לוי - מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ', מיכל מגן - סמנכ"לית חטיבת הקוסמטיקה של חברת שסטוביץ', אלינור קופלר, שירה ואמה גוטמן, לי מנחם ועוד.

 דני לוזון, מיכל מגן ואיציק לוי (צילום: ניר פקין)
 דני לוזון, מיכל מגן ואיציק לוי (צילום: ניר פקין)

גלידה מפרשקובסקי
חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים ורמי דבש, מנהל המכירות הארצי של החברה הצטרפו לאוטו גלידה ממותג Prashkovsky Sweet Ice Cream Pop Up . הרכב נוסע  בערים ברחבי הארץ בהם יש לחברה פרויקטים ומחלק גלידות לדיירי הפרויקטים וילדיהם

חיים קראדי (צילום: טל גבעוני)
חיים קראדי (צילום: טל גבעוני)

העבודה הראשונה שלי
חזרנו יחד עם מנהלים בכירים כיום, אל עבודות הקיץ הראשונות שלהם, לשמוע כיצד החוויות מאז השפיעו על הקריירה המקצועית שלהם שנים לאחר מכן

מיכל לוצקי, סמנכ"לית שיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברת הביטוח AIG :

מיכל לוצקי (צילום: מיכה לובטון)
מיכל לוצקי (צילום: מיכה לובטון)

בגיל 17 עבדתי כקופאית בחברת הכרטיסים 'לאן'. זו למעשה הייתה העבודה הראשונה שלי. זו עבודה שאופיינה בהרבה לחץ מול הרבה לקוחות. הייתי מסיימת את יום העבודה עם הרבה אדרנלין. גם עם הרבה תחושה של סיפוק. הרגשתי טובה במה שאני עושה.

אחרי תקופה קצרה המנהלים שלי החליטו לקדם אותי למחלקת השיווק ורצו שאטפל בוועדי העובדים. זה כמובן החמיא לי ונהניתי מתחושת האחריות שהתלוותה לתפקיד אבל גם היה חסר לי משהו. היה חסר לי הקצב הגבוה, הממשק הישיר מול הלקוח, האדרנלין, עד כדי כך ששבוע אחרי המעבר ביקשתי לחזור לעבודה בקופה.

מאז היו לי לא מעט תחנות תעסוקתיות. כולן תרמו את החלק שלהן בעיצוב האישיות שלי. מכל אחת מהן לקחתי לא מעט, מכל אחת למדתי שיעור לחיים (אגב, מאי ההצלחות לא פחות מאשר מההצלחות). הרבה השתנה מאז התפקיד ההוא בחברת הכרטיסים. המדהים הוא שקיים גרעין שאני יכולה לזהות אז והוא קיים גם היום. מה שהבנתי אז בחושים אינטואיטיביים של נערה בת 17, מנחה אותי גם היום כמנהלת.