בשורה לקרניבורים שבינינו: השבוע נערכה במסעדת "איציק הגדול" שביפו, השקה לפרויקט החדש של מותג הבשר המפורסם, שהחל במסעדה קטנה והפך ברבות השנים לקונצרן בשר שכולל כיום גידולי בקר בישראל, מפעל, קצביה, שווארמייה, וכמובן את המסעדה שהפכה למוסד תל-אביבי. הכירו את ה"מיט סטיישיין" - קצבייה אוטומטית שפועלת 24/7 לקניית מוצרי בשר פרימיום ובשר וואגיו, היישר מהמפעל של "איציק הגדול". היזמים מבטיחים שעד מהרה ייפרשו בעשרות נקודות ברחבי הארץ המכונות האוטומטיות לממכר הבשר ומוצריו. את אירוע חשיפת הפרויקט הובילו השותפים שעמלו עליו בשנתיים האחרונות – איציק לוזון ובן אסולין. השניים אירחו סיור במתקני הקירור והלוגיסטיקה שלהם ושיתפו כיצד הוציאו לדרך את הרעיון המהפכני שיאפשר לחובבי הבשר לרכוש את מוצרי הבשר הנבחרים שלהם , בקלות ובכל שעה ביממה. 

ההתרגשות של ברקת
התרגשות גדולה נרשמה השבוע בבית משפחת אלי ואלונה ברקת. בנם הבכור של בני הזוג – גיא, שלף טבעת והציע נישואין לבת זוגו מאיה, וגם חגג את יום הולדתו ה-30.

אלונה ברקת (צילום: ליאור סוויסה)
אלונה ברקת (צילום: ליאור סוויסה)

השבוע השיקה ריטה את השיר והקליפ 'SO HAPPY'  מתוך האלבום החדש 'DUENDE" – פרויקט בינלאומי שלה ושל  אייל ליאון קצב (Elk). בקליפ ריטה 'עוברת בין עולמות' משתנים. לצורך צילומו השתמשו מעצבי התפאורה בדלתות פנים מעוצבות של חברת 'רב בריח', נותנת החסות לצילומי הקליפ. על סט הצילומים פגשה הזמרת את  שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלי קבוצת "רב בריח". 

שמואל דונרשטיין וריטה  (צילום: איציק בירן)
שמואל דונרשטיין וריטה  (צילום: איציק בירן)

גאונים בבצלאל
הזמר יהורם גאון הגיע השבוע לתערוכת הבוגרים באקדמיה לאמנות ולעיצוב בצלאל שבירושלים. גאון הגיע לקמפוס החדש של בצלאל על תקן דוד גאה על מנת לצפות בעבודת הגמר של ניצן גאון - בתו של אחיינו - משה גאון, ששיתף בפוסט: "אם יש רגעים שאתה מרגיש ששיחקת אותם כאבא, אתמול היה לי רגע כזה. ביקשתי מדוד יהורם לבוא לירושלים לאקדמיית בצלאל, לצפות איתי בעבודת הגמר בתקשורת חזותית של ביתי הבכורה ניצן. הוא כמובן שמח וביקש לא לצפות בסרט קודם, כדי לבוא לראות אותו בפעם הראשונה שם בתערוכת עבודות הגמר של הבוגרים. וכך היה. לאורך כל תקופת העבודה שלה על פרויקט הגמר, ניצן התעקשה על סרט שתהיה לו לא רק משמעות רגעית של קבלת ציון, אלא נצחית - כזו שבו תיקח חלק אימי רחל גאון שתבדל לחיים ארוכים.. הילדה המוכשרת הזו עם הנשמה הענקית, התעקשה דווקא על פרויקט אישי ומשותף עם הסבתא שלה. שעות של עריכת חומרי גלם אותנטיים, שישבו 20 שנה בארון המשפחה, ושיחות אישיות עם סבתא שלה על משמעות החיים והזמן, הניבו לה מוצר שהוא גדול מעריכה של קליפ, גדול מתמונה או עיצוב גרפי. היא יצרה עבור כולנו 'מאסטר-פיס' אישי ועצמתי שישלח חץ ללב של כל מי שיצפה בו". 

יהורם גאון (צילום: אריאל בשור)
יהורם גאון (צילום: אריאל בשור)

הרחק בתפוח הגדול, פורסם השבוע כי ג'יימס סניידר שכיהן כעשרים שנים כמנכ"ל מוזיאון ישראל, נבחר לתפקיד מנהל המוזיאון היהודי של ניו יורק. 

מרטין וייס וג'יימס סניידר, הלאונג' (צילום: עופרית רוזנברג)
מרטין וייס וג'יימס סניידר, הלאונג' (צילום: עופרית רוזנברג)

מיקי אריסון המשמש כיושב ראש קבוצת הקרוזים קרניבל, אשר מהווה את תאגיד שיט התענוגות הגדול בעולם, ומי שמחזיק בבעלות על קבוצת הכדורסל מיאמי היט - העלה לאינסטגרם תמונה ברכה לרגל יום הולדתו ה- 64 של חברו, אגדת הכדורסל מג'יק ג'ונסון. 

מג'יק ג'ונסון (צילום: AFP)
מג'יק ג'ונסון (צילום: AFP)

הפלגת יום ההולדת של ג'ודי
סמסו מזל טוב לג'ודי ניר-מוזס שחגגה את יום הולדתה ה-65 בשייט באלסקה. ניר-מוזס סיפרה לעוקביה ברשת כי קרוז באלסקה היה חלום שנשבעה להגשימו עוד לפני שני עשורים, והשנה, כשהיא מתגוררת בניו יורק, מרחק שש שעות טיסה מסיאטל משם יצא הקרוז, היא הגשימה את חלומה. 

ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)

השף רז רהב והשף ישראל אהרוני הספיקו לבקר השבוע במסעדה החדשה "תריסר" של השף ענר בן-רפאל פורמן. המסעדה ממוקמת בקומה השנייה של שוק האיכרים, אל מול הים, בנמל תל אביב. התפריט במסעדה ישתנה בהתאם לתוצרת הייחודית לחודשי השנה השונים. השף ענר בן-רפאל פורמן הוא גם המנחה של הסדרה "ארוחה של החיים" בערוץ כאן 11, בה הוא מארח בכל פרק ידוען לשיחת עומק, ומבשל להם מנות בהשראת רגעים משמעותיים בחייהם.

ענר בן רפאל פורמן (צילום: חיים יוסף)
ענר בן רפאל פורמן (צילום: חיים יוסף)

חברי קבוצת הרכישה של מוזיאון תל אביב לאמנות - "בוחרים אמנות", שאותה מובילה היו"רית יעל בראון, רכשו 21 עבודות של 11 אמניות ואמנים ישראלים עכשוויים עבור אוספי האמנות של המוזיאון. העבודות נרכשו בסכום כולל של כחצי מיליון שקלים. בין האמנים שעבודותיהם נרכשו ע"י הקבוצה בשנת 2023: מאיה אטון (סדרה של 33 רישומים), אלי שמיר, דור גז, רונן זן, נטעלי שלוסר, משה רואס, סעיד אבו שקרה, אלונה רודה, כרמל בן אור, ילנה רוטנברג ונורית ירדן.

האמנית סיגלית לנדאו נפשה לאחרונה במלון "אלמא" שבזכרון-יעקב, שם גם מוצג מבחר מעבודותיה. המלון המיוחד המשלב בין תיירות ואומנות, הוא פרי חזונה של הנדבנית לילי אלשטיין. במלון הממוקם במבנה ארכיטקטוני יוצא דופן, המשקיף ממרומי זכרון, אל הים התיכון, מוצג גם אוסף האמנות האישי של אלשטיין, הכולל עבודות של מיטב האמנים הישראלים. 

סיגלית לנדאו (צילום: עדי בראון)
סיגלית לנדאו (צילום: עדי בראון)

שחר שמש - מנכ"ל "דלק מוטורס", אירח בשישי שעבר אירוע של מותג הרכב  BMW שיועד לנשים. כזכור, מותג הרכב היוקרתי שאותו מייבאת לישראל "דלק מוטורס", בחר באשה חזקה - השחקנית ההוליוודית איילת זורר, להוביל את קמפיין BMW בישראל בשלוש השנים האחרונות.

שחר שמש ואיילת זורר (צילום: ויקטוריה בזרסקי)
שחר שמש ואיילת זורר (צילום: ויקטוריה בזרסקי)