יניב קסטרו – סמנכ"ל 'סאקוני ישראל', גראנד קניון ארה"ב:

הלוקיישן שאני לא יכול להוציא מהראש והולך לבקר שוב בעתיד הוא הגראנד קניון בארה"ב הממוקם בצפון מדינת אריזונה. אורכו של הגראנד קניון הוא 446 ק"מ של טבע פראי ועוצמתי.  כמנהל מותג בינלאומי אני נוסע לעיתים תכופות להיחשף לקולקציות חדשות ומבקר בערים ברחבי ארצות הברית, אבל הגראנד קניון השאיר אותי ללא אויר. משהו בטבע הפראי, ההרים, החול, והנהר שחוצה את ההרים - הכל יחד מייצר חוויה רב חושית. כאדם שעוסק בתחום הריצה אני יודע שהסביבה והדרך מאוד חשובות לחווית הריצה. אין לתאר את מה שחשתי כאשר רצתי שם בנוף הזה - החיבור בין הגוף והנפש, המחשבות לגמוע עוד קילומטר ועוד קילומטר, והטבע המושלם שמסביב. האזור עצמו נראה כמו לקוח מבריאת העולם ויד האדם טרם נגעה בו. מומלץ בחום לכל מי שמבקר בארה"ב.

יניב קסטרו (צילום: פרטי)
יניב קסטרו (צילום: פרטי)

שירן וינטר-סיבוני, סמנכ"לית השיווק של JD ספורט ישראל:

"עבורי החופשה הכי כיפית ומומלצת היא באי פאפוס שבקפריסין. זאת חופשה שמאפשרת להתאוורר מהעומס של החיים והעבודה, יש בה המון אפשרויות של פעילויות וכמובן פינוקים לימים של מנוחה נהדרת.

יש באי המון ריזורטים משגעים במבחר רחב של מחירים: אם זה לחופשה עם הילדים, ואם לחופשה שקטה ואינטימית יותר, ואפילו לחופשה כיפית עם כמה חברות טובות. האי מוקף חופי ים לבנים עם מים תכלכלים, והאוכל מעולה וטרי. אני הכי אוהבת לנסוע עם חברות לריזורט מפנק שאין בו ילדים, להנות מהים, שיזוף, בטן גב, באווירת אוזו, מזטים טריים ומוסיקה צ'יל שעוטפת את היום באווירה נהדרת. למי שרוצה קצת לצאת מהריזורט

יש באי בתי קפה נחמדים, ושדרות חנויות לקניות בעיר העתיקה, ואם ממש מרגישים צורך לחלץ עצמות ולמטיבי לכת - יש גם טיולי טבע  עוצרי נשימה על רקע הרים ולמרגלות הים התיכון. וכל זה במרחק טיסה של פחות משעה".

שירן וינטר-סיבוני (צילום: פרטי)
שירן וינטר-סיבוני (צילום: פרטי)


עוז טרזי, סמנכ"ל הכספים של חברת ההיי-טק "פירמיד אנליטיקס":

"לאשתי תמיד היה חלום לצפות באורורה (הזוהר הצפוני). ממש במקרה, לפני כשנה וחצי, חבר שהוא רופא, סיפר על מספר יעדים שהוצעו לו במסגרת בית החולים, לנסיעה לצוות המקצועי - ולפלנד ביניהם. בו במקום הוחלט שאנחנו יוצאים לטיול.

טסנו בחודש ינואר, הזמן בו רוב פעילויות החורף מתקיימות והסיכוי לצפות באורורה גבוה יחסי. יש גם אפליקציה שעוקבת אחרי הזוהר ומתריעה מתי לצאת לצפות שזה בדרך כלל באמצע הלילה. החופשה הייתה מושלמת. חוויות למבוגרים ולילדים שספק אם נחווה שוב, ומאפיינות את המקומות הצפוניים בפלנטה, כגון: רכיבה במזחלות איילים, גלישה במזחלות כלבים, אופנועי שלג, קארטינג על הקרח, ארמונות קרח, שיט במרסקת קרח, ציפה בים הבאלטי ואפילו משחק כדורגל במקום בו הים קפוא. בנוסף, היה ביקור ופגישה בבית של סנטה – אליו מגיעים אלפי מכתבים של ילדים מרחבי העולם ואף נענים, וכמובן הדובדבן שבקצפת - הזוהר הצפוני שבמזל התגלה במופע מרשים בלילה האחרון של הטיול. זה היה טיול שלא יישכח. הילדים שלנו נולדו וגדלו בארה"ב וראו עולם – אך הטיול הזה היה משהו אחר מכל מה שראו עד היום. ממליץ על הקור בחום!"

עוז טרזי (צילום: פרטי)
עוז טרזי (צילום: פרטי)

אלון גולדמן מנהל שיווק BMW ו-MINI בדלק מוטורס:

את החופשה האחרונה שלי עשיתי לראשונה בהפלגה של עשרה ימים על קאטמארן מסוג לאגון 42, לאיים הסרונים שביוון. החופשה נערכה במסגרת חגיגות גיל 40 והצטרפו אליה חמישה חברי ילדות. התחלנו באתונה ומשם הפלגנו לאיים שונים: פורוס, אידרה, אגיסטרי ועוד. ההפלגה היא של ארבע שעות בממוצע ליום, בתנאי ים נוחים מאד, כך שאין מה לחשוש במיוחד. זאת חווייה בלתי נשכחת, שכוללת את כל המרכיבים לחופשה מנצחת מבחינתי: שמש, ים, נופים מרהיבים, אוכל טוב וחברים טובים. בניגוד אולי למה שנהוג לחשוב - זה גם לא כל כך יקר. 

אלון גולדמן (צילום: פרטי)
אלון גולדמן (צילום: פרטי)