היזם, איש עסקים, ומשקיע ההיי-טק ליעד אגמון, שיתף את חבריו ברשת X (טוויטר לשעבר) במקרה לא שגרתי שעבר במסעדה בצרפת: "פעם ראשונה שקרה לי: היינו אתמול במסעדה לא זולה בצרפת. הגברים קיבלו תפריטים עם מחירים והנשים קיבלו תפריט דומה, רק בלי המחירים. היינו בשוק, והמלצר היה מופתע שאנחנו מופתעים. קרה לכם?".

גרציג דואגת על הסט

מישל גרציג, הדוגמנית הבינ"ל והפרזנטורית של GIGI Laboratories  לקחה פסק זמן  מטיפול בבעלה הפצוע, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, והתייצבה להצטלם לקמפיין חדש עבור המותג, בכיכובה. שלושה חודשים אחרי חתונתם של בני הזוג, וממש לפני פתיחת עונת הכדורגל בספרד, קרע קורטואה את הרצועות בברכו ונשלח לחודשים ארוכים של טיפול ושיקום. גרציג שהגיעה לצילומי הקמפיין עבור חברת הקוסמטיקה, לא הסתירה את געגועיה ודאגתה לבעלה הטרי הנמצא בימים אלה בהתאוששות בביתם המשותף במדריד. מי שעוד הגיע לסט ודרש בשלומו של השוער היה שון לנדאו - סמנכ"ל  GIGI Laboratories ישראל. 

מישל גרציג ושון לנדאו  (צילום: רפי דלויה)
מישל גרציג ושון לנדאו (צילום: רפי דלויה)

חוגגים עם נחום

חברת סלברייט (Cellebrite) חגגה את סוף החופש הגדול במסגרת אירוע המשפחות השנתי שלה. באירוע שהתקיים בפארק המים שונית השתתפו מאות עובדי ומנהלי החברה בארץ עם בני או בנות הזוג וכמובן הילדים. המשתתפים נהנו מפעילויות לכל המשפחה, הפתעות ופינוקים. בשיא האירוע התקיימה הופעה של הזמר אליעד נחום שעצר לתמונה למזכרת עם  זהר תדמור-אילת – סמנכ"לית אנשים   (CPO) בחברה. סלברייט הישראלית שנסחרת בנאסדק, דיווחה החודש על ביצועים טובים ברבעון השני של 2023 ועקפה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון. הטכנולוגיה של סלברייט משרתת אלפי גופי אכיפת חוק ומעורבת במליוני חקירות של תיקי פשע ברחבי העולם, זאת באמצעות פתרונות המסייעים לחוקרים בדיגיטציה מקצה לקצה של תהליך החקירה, משלב איסוף הראיות, דרך ניתוח, ניהול והגשת הראיות לבימ"ש.  

אליעד נחום וזהר תדמור-אילת (צילום: יח''צ סלברייט)
אליעד נחום וזהר תדמור-אילת (צילום: יח''צ סלברייט)

קולטים בגרעין

גרעין הצופים "צבר" של תנועת הצופים, קיים טקס חגיגי לציון עלייתם לארץ של 250 עולים חדשים מ-30 מדינות שיתגייסו לצה"ל בשבועות הקרובים. הטקס התקיים במעמד שר הקליטה, אופיר סופר, והשתתפו בו מנכ"ל משרד הקליטה, אביחי כהנא, יו"ר תנועת הצופים, רז פרל, מנכ"ל גרעין צופים צבר העולמית היוצא, אלעד סנדרוביץ', מנכ"ל צופים צבר העולמית הנכנס, דניאל עמירה, סגן יו"ר הסוכנות היהודית, ירון שביט, מזכיר התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, מזכירת תנועת הקיבוץ הדתי, שרה עברון, וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. .

אלעד סנדרוביץ', רז פרל, אביחי כהנא ודניאל עמירה (צילום: עדי פוזנר)
אלעד סנדרוביץ', רז פרל, אביחי כהנא ודניאל עמירה (צילום: עדי פוזנר)

מלכת היופי של פוזיילוב

נועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של יהלומי פוזיילוב. הקמפיין נערך לכבוד שיווק קולקציה חדשה הנמכרת ברשת התכשיטים והיהלומים הוותיקה שנוסדה לפני כחמישים שנה. בקולקציה תכשיטים משובצי יהלומים קלאסיים, ותכשיטי זהב מעוצבים, בשילוב יהלומים עגולים עם בגטים, היוצרים יחדיו פריטים ייחודים הנמכרים בחנות המותג בקניון רמת אביב שבתל-אביב.  

נועה כוכבא (צילום: איתן טל)
נועה כוכבא (צילום: איתן טל)

העבודה הראשונה שלי 

חזרנו יחד עם מנהלים בכירים כיום, אל עבודות הקיץ הראשונות שלהם, לשמוע כיצד החוויות מאז השפיעו על הקריירה המקצועית שלהם שנים לאחר מכן

אברהם (לולו) אסף, יו"ר קבוצת אמנת:

בקיץ, בחופש הגדול, ראיתי הזדמנות לעבוד ולאסוף מעט כספים שיאפשרו רווחיות מסוימת בשנת הלימודים הבאה. הכוונה למשרה מלאה לחופשה; במהלך שנות הלימודים עצמן פעלתי, כפי שנדרש לאור המצב של משפחות עולים חדשים של שנות ה 50 ו – 60, בעבודות שונות (שליח אופנים בין תל אביב ליפו, שעורים פרטיים בחשבון, בייבי סיטר וכיוצ"ב). בקיץ, שכנה שאימצה אותי בחודשים הראשונים שלי בארץ והקלה קליטתי, גם הפעם הביאה פתרון - משרת עוזר לקיץ בחנות ספרים ברחוב נחלת בנימין; באותן שנים התלמידים נדרשו לקנות ספרי לימוד והנוהג היה למכור את אלה של השנה הקודמת ולרכוש את אלה של השנה הבאה.

כך מצאתי את עצמי קונה ספרים משומשים מתלמידים, דואג לשפצם ולמכור אותם ברווח לחנות וכמו כן לקנות ספרים חדשים, על פי רשימות מעודכנות של בתי הספר. כיום אני יודע שנדרשו ממני פעולות שווק ומשיכת תלמידים עם ספרים למכירה, קניה של ספרים משומשים ושל ספרים חדשים; בקיצור – מיקרו-קוסמוס של חיי.

המהלך היה ליזום לפעול, לאתר מקורות ולגבש תנאים נוחים, למכור ללקוחות ספרים ולדאוג שלא יחסר דבר במלאי, להפיץ מידע על אטרקטיביות החנות וכיו"ב. מסתבר שגישה זו במהלך נעורי תרמה להתנהגותי בהמשך, כאשר קידמתי מערך שירותים רב מקצועיים בתחומי הניהול, ההנדסה, הטכנולוגיה, מיקור חוץ ולוגיסטיקה.

אברהם (לולו) אסף (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון)
אברהם (לולו) אסף (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון)