נבחרת ישראל בקטרגל 6X6 (חמישה שחקנים ושוער) שמתכוננת לאליפות העולם שתתקיים באיחוד האמירויות, קיבלה חיזוק משמעותי מחברת "מגדל ביטוח" שתהיה נותנת החסות הראשית שלה. לוגו "מגדל ביטוח" אף יופיע על חולצות האימון והמשחק. הנבחרת מורכבת משחקנים חובבים המשחקים במסגרת ארגון "מדינת הכדורגל", האחראי על הכדורגל החובבני בישראל, בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל, מכבי ישראל ומשרד התרבות והספורט. הגיעו להתרשם מאימון הבכורה של נבחרת הקטרגל: רמי קורן - המנהל המקצועי של הנבחרת; יוסי בן ברוך - מנכל קבוצת "מגדל ביטוח ופיננסים", ויאיר שר – מארגון מדינת הכדורגל. נבחרת ישראל תחל את המשחקים באליפות העולם ב-26 לאוקטובר והוגרלה לבית עם צ'כיה, אוקראינה ותאילנד. השחקנים ינסו להעפיל לשלבי הפלייאוף ולשחזר את ההצלחה של נבחרות ישראל הצעירות מהקיץ האחרון.

סמל לשנה טובה

ברטו מוהדב ורעייתו  פרידה, בעלי חברת "מטבחי סמל", אירחו בראשון בערב אירוע  במתחם ה"טראסק" שבנמל תל אביב, לציון השנה העברית החדשה. על התקרובת: קייטרינג "פלפל" של השף טל חובש. באמנותי: הופעה של חנן בן ארי.
הגיעו ליהנות ולברך בשנה טובה: יוסי אברהמי, מיקי דיין ובנו אמיר, איציק דיין, דניאל חסון, טל אלימלך, אורלי דקטר, שלומי לוין, דורית וינברן, גיא בלושינסקי ורעייתו דנה, איילת שבו ועוד ועוד.

גיא בלושינסקי ברטו ופרידה מוהדב (צילום: יהודית סטרובולסקי)
גיא בלושינסקי ברטו ופרידה מוהדב (צילום: יהודית סטרובולסקי)

דניאל חסון (צילום: רפי דלויה)
דניאל חסון (צילום: רפי דלויה)

שלומי לוין ודורית וינברן (צילום: רפי דלויה)
שלומי לוין ודורית וינברן (צילום: רפי דלויה)

מיקי דיין ואמיר דיין  (צילום: רפי דלויה)
מיקי דיין ואמיר דיין (צילום: רפי דלויה)

השראה ימית

ביום שישי האחרון יצא משה לוי, בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, המכהן כנשיא עמותת 'אח גדול למען חיילים בודדים", להפלגה בים עם עוד עשרים חיילות וחיילים בודדים, חלקם משוחררים וחלקם עדיין בחובה. עבור חלק גדול מהם הייתה זאת הפעם הראשונה שבה יצאו אל הים הפתוח, שם זכו לחוויה קיצית מרעננת ומלאת השראה. החיילים זכו לשמוע ישירות ממשה לוי על הדרך המרתקת שעשה מן הפציעה הקשה שעבר, ואבדן החברים הקרובים בקרב, עד לשיקום, תקופת ההשכלה הגבוהה, ואל עולם העסקים הבינלאומי.

משה לוי   (צילום: עמותת אח גדול למען חיילים בודדים)
משה לוי (צילום: עמותת אח גדול למען חיילים בודדים)

חומוס עד 120

השף המוכר ארז קומרובסקי הגיע להעביר סדנת  בישול במקום יוצא דופן - בית הדיור המוגן ״עד 120״ בראשון לציון. הלוקיישן של הסדנא לא נבחר במקרה שכן אביו של השף -מנחם, מתגורר במקום. קומרובסקי העביר לדיירי הבית סדנה על הכנת המאכל הישראלי ביותר - חומוס, ושוחח איתם על הבישול הישראלי. השתתפו במפגש גם אחיותיו של השף: יעל ומיכל.

ארז קומרובסקי, מנחם קומרובסקי , מיכל קומרובסקי- חנן ויעל קומרובסקי  (צילום:  פרסום אברהם)
ארז קומרובסקי, מנחם קומרובסקי , מיכל קומרובסקי- חנן ויעל קומרובסקי  (צילום: פרסום אברהם)

ארץ נהדרת בגליל העליון

רגע לפני הצילומים לעונה החדשה של 'ארץ נהדרת', הגיעו שני כהן, ערן זרחוביץ ויניב ביטון  בסוף השבוע האחרון, יחד עם בני משפחותיהם, לגליל העליון, לחופשה במלון "פסטורל" בכפר בלום. במלון נהנו המשפחות מהמרחבים הירוקים ומתוכנית 'חלום ליל קיץ' שכללה בין היתר תצפית כוכבים, טיול עששיות, קומזיץ של פעם, הופעה, משחקי חשיבה ייחודיות, סדנאות, מסיבה לילית ועוד. על אירוח חבורת הוי אי פי ניצחה מנכ"לית המלון דנית ביטן.

שני כהן ודנית ביטן  (צילום: הראל וייס)
שני כהן ודנית ביטן (צילום: הראל וייס)

החדרים של מטילדה 

מלון Link hotel & hub בתל אביב, מרשת מלונות דן, אירח במשך חודש שלם את כל צוות השחקנים של מטילדה (Matilda) המחזמר המצליח מהווסט אנד בלונדון שהגיע לישראל לסדרת הופעות במהלך הקיץ. המחזמר הגיע לישראל, לסדרת הופעות בהפקה המלאה עם כל השחקנים והמשתתפים המקוריים יחד עם התפאורה והתלבושות ובניצוחו של כריסטופר נייטינג'ייל שניצח על תזמורת מלאה. עבור צוות השחקנים של המחזמר הוזמנו כ-40 חדרים במלון הממוקם בסמוך למשכן לאומנויות הבמה.