בחצר ביתו של המיליארדר טדי שגיא בהרצליה פיתוח, נערכה בשני בערב מסיבה לרגל יום הולדתה ה-18 של יולי שגיא - בתו מבת זוגו לשעבר לימור בהט סימנוביץ'. על הפקת המסיבה המושקעת הופקדה חברת ההפקה המובילה של האלפיון העליון - "סקיי פרודקשן". על עמדת הדיג'יי ניצח איתי גלו, ועל החלק האמנותי הופקדה הזמרת עדן בן זקן. כלת השמחה עדכנה מראש את המוזמנים כי כל המתנות יועברו כתרומה לאגודה למען החייל, שכן אביה תרם בשנים האחרונות מלגות רבות לחיילי צה"ל והיא בחרה להמשיך את המסורת. בין החוגגים: אחותה של יולי, הדוגמנית קורל סימנוביץ', נטע אלחמיסטר ונועה בני, ששגיא הצעירה עובדת אצלן בחברת "בננהוט" עד לגיוסה לצה"ל.

משיקים את פורום ההייטק היפני
עו״ד גילעד מאירוביץ, יו״ר לשכת המסחר ישראל יפן ושותף וראש תחום יפן במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס ונאמן, אירח במשרדי החברה את אירוע השקת פורום ההייטק ישראל-יפן של לשכת המסחר. אורח הכבוד שהגיע מיפן לרגל האירוע והיה הדובר המרכזי הוא ד"ר קטושיקו קאזווה, סגן נשיא בכיר וה – CTO של NTT, התאגיד היפני הענק בו מעל 300,000 עובדים ברחבי העולם ומכירות של יותר מ – 100 מיליארד דולר בשנה. נועה אשר מנכ"לית  NTT Israel , גיא מורדוך מנכ"ל   Cust2Mate , יניב פוגל מייסד משותף בסנדיגו, ובן ראובני, מנהל שותפויות אסטרטגיות ב - Honda Innovation, חלקו עם הקהל את הסודות והטיפים הכי חשובים לעבודה בשוק היפני.

גילעד מאירוביץ, נועה אשר וקטושיקו קאזווה (צילום: NTT Israel)
גילעד מאירוביץ, נועה אשר וקטושיקו קאזווה (צילום: NTT Israel)

נארס של עיר הבירה
חברת "לילית קוסמטיקה" השיקה את החנות הרביעית של מותג האיפור הנחשק NARS בקניון "עזריאלי ירושלים", בה הושקעו כ-1.8 מיליון שקלים. החנות משתרעת על שטח של 60 מ"ר, וניתן יהיה להנות בה ממגוון מוצרי המותג ומהקולקציות המתעדכנות.

באירוע גזירת הסרט של החנות החדשה נכחו: ניצה בילט - יו"רית קבוצת לילית קוסמטיקה, אורי בילט - מנכ"ל הקבוצה, יעל בילט - מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות, עדי קדם מנכ"לית NARS ישראל, וצביקה רוזנטל מנכ"ל עזריאלי ירושלים.

יעל בילט, עדי קדם וצביקה רוזנטל (צילום: גלינה טולצינסקי)
יעל בילט, עדי קדם וצביקה רוזנטל (צילום: גלינה טולצינסקי)

על הסט עם זוגלובק
משה אשכנזי השחקן והסטנדאפיסט חתם שנה שנייה כפרזנטור של חברת זוגלובק. אל  סט צילומי הפרסומת החדשה הגיעו לביקור: יו״ר זוגלובק - אלי זוגלובק, רונית דוידוביץ-זוגלובק - סמנכ״לית פיתוח וחדשנות, רן אקרמן - מנכ״ל זוגלובק, וסמנכ״לית השיווק ליאת גילר. 

רונית דוידוביץ-זוגלובק, אלי זוגלובק ומשה אשכנזי (צילום: באדיבות זוגלובק)
רונית דוידוביץ-זוגלובק, אלי זוגלובק ומשה אשכנזי (צילום: באדיבות זוגלובק)

רפאלי מאריכה
מזה שנתיים שהדוגמנית בר רפאלי משמשת כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה  FEMINA ובמהלכן הובילה כבר ארבעה קמפיינים בולטים למותג. לאחר שנתיים שבהן המותג רשם צמיחה והובלה בקטגוריה, החליטו המנהלים להאריך את החוזה עם רפאלי לשנתיים נוספות, בהן תשמש  כפרזנטורית הבלעדית של המותג. 

בר רפאלי  (צילום: אייל נבו)
בר רפאלי  (צילום: אייל נבו)

תרומה לשנה חדשה
דורון הלפרן, הבעלים של חברת "הל-דור", מיבואניות ומשווקות הפלדה הגדולות בישראל, קיים את המפגש השנתי שלו עם הרב אלימלך פירר.

במהלך המפגש שנערך במשרדי "עזרה למרפא" בבני ברק, עדכן הלפרן על העברת תרומה של 180 אלף שקל למפעלות הרב פירר (עשרת אלפים ח"י) לרגל השנה החדשה.

אלימלך פירר ודורון הלפרן (צילום: קלמן שריבר)
אלימלך פירר ודורון הלפרן (צילום: קלמן שריבר)

דיסקונט נותנים כנפיים לקרמבו


זמן קצר לאחר שבנק דיסקונט התגייס להצלת מפעל מחנות הקיץ של 'כנפיים של קרמבו' באמצעות תרומה כספית משמעותית, הגיעה יוזמה נוספת מטעם עובדי הבנק לקחת חלק באחד מימי המחנה ולחוות באופן אישי מעט מהעשייה המרגשת של תנועת הנוער, המשלבת ילדים ובני נוער מהחינוך הכללי ומהחינוך המיוחד. עשרות מעובדי הבנק הגיעו מכל רחבי הארץ למדרשת הגולן שביער חיספין" שם שמעו הרצאה תחת הכותרת: "מצמיחים כנפיים", מפי של טליה הראל-בז׳רנו מנכ"לית העמותה; נחשפו לפעילים ולילדי התנועה; ולקחו חלק בהפנינג ובהפעלות המיוחדות שהתקיימו במחנה. לסיום העניקו עובדי הבנק תיק קיץ לכל אחד מחניכי המחנה ואיחלו להם בהצלחה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

טליה הראל-בז'רנו (צילום: אמיליה בראל)
טליה הראל-בז'רנו (צילום: אמיליה בראל)