בשישי האחרון נערכה בסינמטק תל אביב, הקרנת בכורה לשני פרקים מן הסדרה "האחת" בבימויו של גלעד טוקטלי שתעלה בקרוב בכאן 11. מדובר בסדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים, אשר מביאה את סיפורה של טייסת 201 של חיל-האוויר בזמן מלחמת יום הכיפורים.  טייסת הפנטומים 201 ("האחת"), הייתה טייסת הקרב שספגה את האבדות הכבדות ביותר באותה מלחמה – שבעה מטייסיה ונווטיה נהרגו, 14 טייסים ונווטים נפלו בשבי, ו-15 ממטוסי הטייסת נפגעו, התרסקו וננטשו. רבים מיוצאי הטייסת הפכו, לימים, לדמויות מפתח במערכת הביטחונית, הציבורית והפוליטית בישראל ובהם – דן חלוץ, איתן בן-אליהו, רון חולדאי וגיל רגב . הגיעו לצפות: היזם החברתי ואיש העסקים רוני דואק, עופר נמרודי, נורית גלרון ורפי רשף, אמנון אברמוביץ' ורבים נוספים. 

עופר נמרודי (צילום: רמי זרנגר)
עופר נמרודי (צילום: רמי זרנגר)

נורית גלרון ורפי רשף (צילום: רמי זרנגר)
נורית גלרון ורפי רשף (צילום: רמי זרנגר)

מטעינים על ענן ברשת דן
רשת מלונות דן קיימה אירוע Kickoff לכבוד הטמעת מערכת ERP חדשה שתשרת את מלונות הרשת. המערכת מבוססת על טכנולוגיה של חברת SAP בגרסה החדשה S4\HANA CLOUD ונמצאת על תשתית הענן של אמזון באזורי הזמינות החדשים שהוקמו זה עתה בישראל. החברה שנבחרה ליישם את הטמעת המערכת היא "מלם-תים". שני השלבים הראשונים בהטמעת מערכת ה-ERP החדשה ייארכו כשנתיים ולאחר מכן יתווספו מודולים נוספים. את הפרויקט יוביל יוסי גבאי, סמנכ"ל מערכות מידע במלונות דן. באירוע היציאה לדרך השתתפו כל חברי הנהלת מלונות דן בראשות גידי פדרמן - יו"ר הדירקטוריון, שלומי טחן - מנכ"ל הרשת, וכן השותפים המבצעים את הפרויקט המורכב, וביניהם: שי בסון - מנכ"ל מלם תים, אור רוזן - סמנכ"ל מכירות אמזון ישראל, ליעד גוטנטג - סמנכ"ל לקוחות SAP ועינת זרמי - סמנכ"לית חטיבת היישומים במלם תים. בסיום האירוע, המשתתפים נהנו מהרצאה של העיתונאי דרור גלוברמן בנושא AI. 

יוסי גבאי, שי בסון ושלומי טחן (צילום: רותם להב)
יוסי גבאי, שי בסון ושלומי טחן (צילום: רותם להב)

תיסלם לסוף הקיץ
ארגון נכי צה"ל אירח מסיבה לכבוד סיום הקיץ, ובמרכזה הופעה של להקת תיסלם שבה חברים יאיר ניצני, יזהר אשדות, דני בסן וצוף פילוסוף, שאירחה את משה פרץ. את הערב הנחה מיקי גבע. הערב כלל גם הופעה מרגשת של שלישיית וירטואוזים בינלאומית במוסיקת עולם - חבורת הזמר הייצוגית של ארגון נכי צה"ל. לאירוע הגיעו: יו"ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל - עדי שטראוס;  עו"ד עידן קלימן - יו"ר ארגון נכי צה"ל, יוסי מתתיהו - מנכ"ל הארגון, וכ-3,500 נכות ונכי צה"ל עם בני משפחותיהם.

עדי שטראוס, יוסי מתתיהו, עידן קלימן, צוף פילוסוף ויאיר ניצני (צילום: ארגון נכי צה''ל)
עדי שטראוס, יוסי מתתיהו, עידן קלימן, צוף פילוסוף ויאיר ניצני (צילום: ארגון נכי צה''ל)

קשרי התעופה של גירנקו לאולימפיאדה 
חברת התיירות "קשרי תעופה" תעניק חסות לשחיינית הפארלימפית ורוניקה גירנקו לקראת אולימפיאדת פריז 2024. גירנקו השתתפה בעבר באולימפיאדת ריו ב2016 ובטוקיו ב2021 וזוהי האולימפיאדה השלישית שלה. ניר מזור, סמנכ"ל שיווק קשרי תעופה, בירך על מתן החסות לשחיינית, במסגרת האסטרטגיה של החברה להמשיך להקצות משאבים לקידום פיתוח הספורט הישראלי, ולחיבור לקהילה.

ניר מזור ו-ורוניקה גירנקו (צילום: קשרי תעופה)
ניר מזור ו-ורוניקה גירנקו (צילום: קשרי תעופה)

אלקיים מארח
עופר אלקיים - נציג בעלי מלון "קאזה בוטיק" בנהריה, אירח אירוע לזכרו של יוסף אביב ז״ל מקים המלון ובעליו, שהלך לעולמו השנה. אלקיים ליווה את אביב בתהליך הקמת המלון ופתיחתו ערב מגפת הקורונה, בשנת 2019. במסגרת האירוע חשפו נציגי ענף התיירות באזור ונציגי עיריית נהריה, את תוכניותיהם וחזונם לגבי עתיד התיירות לנהריה ולגליל המערבי, בשנים הקרובות. עוד נשאו דברים: אושרת זהבי - מנכ״לית עמותת התיירות גליל מערבי, ונדב ארבל - מנהל מיזם "רוח הגליל" מיסודה של רעיה שטראוס. 

פביו בשטח
לקוחות סניף דקטלון בראשון לציון, לא ידעו שהמוכר האדיב ששירת אותם בשבוע החולף היה מנכ"ל החברה, יאן פביו. 70 עובדי המטה של החברה, יצאו במהלך החודש  האחרון לשטח והתייצבו בסניפי הרשת במטרה לפגוש את הלקוחות, להבין יותר טוב את ההתנהלות ולחיות את חיי הסניפים במשך שבוע.

 יאן פביו (צילום: אנטון צ'ציקשב)
 יאן פביו (צילום: אנטון צ'ציקשב)

פלייטיקה מנציחים ותורמים 
חברת "פלייטיקה" התומכת בהעלאת המודעות למאבק במחלת הסרטן, הקדישה את קומת ה wellness במשרדי החברה לזכר עובדת החברה שנפטרה מן המחלה, ובנוסף תרמה להקמת מרפאה לצעירים חולי סרטן בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. לדברי אנשי החברה זכרה ואישיותה הקורנת של העובדת דינה דיזנגוף-למברגר, ממשיכים ללוות את עובדי פלייטיקה, מאז נפטרה, כשהיא בת 32 בלבד, בחודש ינואר 2022, אחרי מאבק במחלת הסרטן.  פלייטיקה תרמה 270,000 ש״ח לטובת הקמת מרפאת הצעירים בהדסה עין כרם, וזו ותנוהל בשיתוף פעולה עם עמותת חלאסרטן, המתמחה בליווי חולי סרטן צעירים.