חברת AON ישראל, נציגתה של חברת Aon הבינלאומית - ברוקרית הביטוח מהגדולות בעולם, קיימה אירוע חברה גדול בנסיכות מונקו שבריביירה הצרפתית. להפתעת העובדים, הנסיך אלברט ממונקו, בנה של גרייס קלי האייקונית, הגיע עם פמלייתו למסעדת Buddha Bar - שם סעדו עובדי החברה מישראל. הביקור המלכותי לא היה מקרי ותואם על ידי אילן בק - יו"ר ומנכ"ל AON ישראל, המשמש גם כקונסול הכבוד של מונקו בישראל. נהנו משלל פעילויות ומהחגיגה במונקו: רונן אגסי – מנכ"ל מגדל, מיכאל קלמן – מנכ"ל מנורה, אמיל וינשל – יו"ר ווישור, ושחר שמש – מנכ"ל דלק מוטורס.

חדד לשנה טובה

ערב השנה החדשה קיים בנק מזרחי-טפחות אירוע מיוחד ללקוחות עסקיים, באמפי פארק רעננה. את הערב אירחו: יו"ר בנק מזרחי-טפחות - משה וידמן; מנכ"ל הבנק - משה לארי; מנהל החטיבה העסקית - אופיר מורד; חברי הנהלת הבנק; ועובדות ועובדים של החטיבה העסקית. הערב כלל קבלת פנים, ארוחת ערב, דברי ברכה, והופעה של שרית חדד, שאירחה את סולן להקת 'טיפקס', קובי אוז. הגיעו לאחל שנה טובה: צביקה בארינבוים, עדי צים, עודד שריקי, ליגד רוטלוי, גדעון מוליוב, יוחנן דנינו, יזם הנדל"ן יוסי אברהמי ורבים נוספים.

משה וידמן, שרית חדד, משה לארי ואופיר מורד (צילום: באדיבות בנק מזרחי טפחות)
משה וידמן, שרית חדד, משה לארי ואופיר מורד (צילום: באדיבות בנק מזרחי טפחות)

בחזרה למקור עם לוינסון

בגלריה Sheetrit & Wolf שבשכונת נוה-צדק בתל-אביב, נערכה פתיחה לתערוכת פיסול חדשה תחת הכותרת "בחזרה למקור" של האמן הבינלאומי אבנר לוינסון. התערוכה כוללת עשרות עבודות פיסול קטנות, מספר עבודות פיסול גדולות, ורישומים. הגלריה היא פרי מיזם משותף של רות שטרית, מנכ"לית ובעלים של SHEETRIT MEDIA GROUP הפועלת בתחומי הפרסום, תקשורת, תרבות ופילנתרופיה, ויונתן וולף-אברמצ'יק - איש עסקים ישראלי צרפתי, בן לאחת המשפחות המובילות בתעשיית המזון בצרפת, נהג מרוצים בעברו, שכיום מנהל פעילות בתחומי ההיי-טק, לואו-טק וחדשנות. התייצבו בערב הפתיחה: מאיר שטרית, דודי וברוריה ויסמן, רפי אלול, משה שוסטר ואורית דיין, לימור לזרוביץ, דן להט, האמן יובל שאול, היוצרת שפרה קורנפלד ועוד רבים.

יונתן אברמצ'יק, רות שטרית ואבנר לוינסון (צילום: רפי דלויה)
יונתן אברמצ'יק, רות שטרית ואבנר לוינסון (צילום: רפי דלויה)

דודי וברוריה ויסמן (צילום: רפי דלויה)
דודי וברוריה ויסמן (צילום: רפי דלויה)

משה שוסטר ואורית דיין  (צילום: רפי דלויה)
משה שוסטר ואורית דיין  (צילום: רפי דלויה)

טייק ותיסלם לשנה החדשה

בחמישי האחרון חגגו במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל-אביב, את השנה העברית החדשה בערב רוקנרול עם להקת תיסלם האגדית. על הקולינריה: קייטרינג "סרנו" מבית פלפל. בעלי המלון - הנרי טייק ובנו לני טייק; מנכ״ל המלון פרנקו וולה; וסמנכ"לית השיווק  והמכירות טלי רז-גינוט, אירחו את הבאים וביניהם: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, מנכ"ל klm בישראל אלון נטע, פרופסור חיים לוטן - מנהל החדשנות של בית חולים הדסה, בני אבישר וטל לייבוביץ - בעלי חברת סקיי פרודקשן, ובכירים בענף התיירות.

פרנקו וולה, הנרי טייק ולני טייק (צילום: מלי גולדפרב)
פרנקו וולה, הנרי טייק ולני טייק (צילום: מלי גולדפרב)

סקייטר אופנתי בדרך לפאריז

מותג ההנעלה הניו יורקי הנחשק P448 בחר בסקייטר הישראלי ים בכר, להשיק קולקציית נעליים משותפת, בהשראת עולם הסקייטרים. הקולקציה שתימכר בלעדית ברשת "סטורי", זכתה לשם .YAMS באירוע ההשקה נכחו ווין קלקין מבעלי מותג p448, , ואורי רייז בעלים משותף ומנכ"ל "911 אופנה" – המפעילה של רשת "סטורי". הערב כלל מופע סקייטרים של בכר וחבריו, וסרטון על חייו של בכר המדורג בין 20 הסקייטרים המובילים בעולם ומועמד לייצג את ישראל באולימפיאדת פריז שתערך בקיץ 2024.

ים בכר, ווין קלקין ואורי רייז (צילום: אור גפן)
ים בכר, ווין קלקין ואורי רייז (צילום: אור גפן)

שעה שמחה עם רונאלדיניו

כוכב הכדורגל האגדי רונאלדיניו ביקר במשרדי חברת ההיי טק "פאפאיה" שבתל אביב. חברת פאפאיה פועלת בשנים האחרונות בתחום הטורנירים במובייל, עם מעל עשרים מיליון הורדות וכמיליון משתמשים ביום מסביב לעולם.  רונאלדיניו הגיע למשרדי החברה ונפגש עם עובדי החברה, ביניהם אוהדים מושבעים של ברצלונה האגדית שם שיחק וזכה בתארים כמו אליפות ספרד וגביע האלופות. הכוכב הוזמן על ידי פאפאיה לקחת חלק ב- "Happy hour"  מיוחד בסגנון ברזילאי כדי לתת השראה כמי שמהווה דוגמה לשאיפה בלתי מתפשרת להצלחה, כיבוש יעדים, ופריצת גבולות היכולת האנושית. יוני צויק, סמנכ"ל המוצר בפאפאיה וממייסדי החברה, יחד עם חלק מהעובדים וילדיהם זכו להצטלם למזכרת עם הכוכב.  

רונאלדיניו ויוני צויק (צילום: רענן כהן)
רונאלדיניו ויוני צויק (צילום: רענן כהן)