המיליארדר איל עופר אירח בראשון בערב אירוע פתיחה אקסקלוסיבי לרגל פתיחתו המחודשת של ביתן התערוכות הנושא את שמו - "ביתן איל עופר". מדובר בחלל מפואר הנמצא בכיכר הבימה בתל-אביב ומשמש להצגת תערוכות עבור מוזיאון תל-אביב לאמנות.  הביתן שנקרא עד לאחרונה על שמה של הלנה רובינשטיין הוקם ב-1959 ושימש כמשכנו הראשון של מוזיאון תל אביב לאמנות. כעת, בעקבות תרומה של חמישה מיליון דולר, מטעם "קרן איל ומרלין עופר", הוסב שם הביתן על שמו של אייל עופר. הפתיחה הרשמית של הביתן בשמו המחודש נערכה עוד בראשית חודש מאי השנה, ורק כעת הזמין עופר חברים ומכרים מהארץ ומהעולם, לאירוע פתיחה שהוא אירח. האירוע כלל דברי ברכה של עופר, וטקס גזירת הסרט בנוכחות ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי. המוזמנים נהנו מסיור בתערוכה המדוברת המוצגת במקום של האמן אלברטו ג'קומטי - מגדולי אמני הפיסול במאה העשרים. לאחר הסיור עברו המוזמנים לאירוע נוסף שערך עבורם עופר במסעדת "הרצל 16". נהנו מהערב: יהודית ואבי טיומקין, נטלי וצביקה בירנבאום, דפי וגיגי לוי, איל וולדמן, אלי יונס, סר רונלד כהן ושרון הראל ובנם ג'וני כהן, אלדד פרשר, יוני קפלן, בתיה ועידן עופר, עודד ואלה גרא, יאיר ואילנה המבורגר, יוסי כהן,  אהוד ברק ונילי פריאל, דורון סבג ונוספים. 

שנה טובה ופרידה

סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, אירחה לקוחות למספר אירועי הרמת כוסית לרגל השנה החדשה. ברבר-צדיק, שהודיעה לאחרונה על פרישתה לאחר כהונה מוצלחת של כ-16 שנים כמנכ"לית הבנק, הודתה ללקוחות. לדבריה, זכתה באמון ובשותפות בעשייה שאפשרה יחד עם הלקוחות הנאמנים, העובדים המצויינים של הבנק וההנהלה המקצועית, להצעיד את הבנק קדימה לצמיחה, לאיתנות ולקידמה. המוזמנים באירועים השונים נהנו מהרצאות של דרור גלוברמן בנושא בינה מלאכותית, פרדריק בלחסן בנושא חדשנות, פרופסור ומנואל טרכטנברג בנושא הכלכלה בעידן של תמורות.

איחלו שנה טובה: ענת לוין, משה אדרי, ליאור חנס, מוטי לוי מנכ"ל חיפה כימיקלים, אבי לוי מבעלי דלק ישראל, דן אורן, עוזי רוזנברג יו"ר ובעלים של רולידר, ובכירי הבנק.

ליאור חנס וסמדר ברבר-צדיק (צילום: חן גלילי)
ליאור חנס וסמדר ברבר-צדיק (צילום: חן גלילי)

הבכירים מתארחים אצל דבאח 

קבוצת "סאלח דבאח ובניו" קיימה בראשון בצהריים אירוע הרמת כוסית חגיגת וארוחה לרגל השקת המיתוג החדש של הרשת. האירוע נערך במרכז המסחרי Dabbah Mall, בעיר כרמיאל, בהובלת בכירי המשפחה, ובראשם אבי המשפחה אחמד דבאח ובנו סאלח דבאח - מנכ״ל הרשת. הגיעו לכבד את בעלי הרשת: חיים גבריאל - יו״ר דירקטוריון תנובה, אבי בן אסייג - מנכ״ל אסם, יוני שסטוביץ - בעלי קבוצת שסטוביץ, אלי זוגלובק - בעלי חברת זוגלובק, מוני ליימן - מבעלי ליימן שליסל, רון פאינרו מנכ״ל קבוצת Max, ענבל הרסון מנכ״לית מערך המכירות והסחר בקוקה קולה, ערן דולב מנכ״ל סוגת, מתן ספרן - הנספח הכלכלי של ישראל בטורקיה ועוד רבים. 

 אחמד דבאח, חיים גבריאל וסאלח דבאח (צילום: צחי קיבנשטיין)
אחמד דבאח, חיים גבריאל וסאלח דבאח (צילום: צחי קיבנשטיין)

שנה חדשה בכפר שמריהו

לכבוד השנה החדשה ערכו בחצר המתחדשת של "נווה אביב כפר שמריהו" - בית לאזרחים ותיקים מבית ישראל-קנדה, הרמת כוסית חגיגית לדיירים העתידיים שיכנסו לבתיהם החדשים בחודשים הקרובים. ברק רוזן, מנכ״ל ומבעלי ישראל-קנדה; יורם בן-פורת מנכ״ל ישראל-קנדה דיור מוגן; ומנהלת המכירות מיכל אלקלעי, איחלו לדיירים שנה טובה ומתוקה. לאחר הברכות ולצד פיצות חמות מהתנור שנאפו על ידי שף הבית, נהנו הדיירים משירה בציבור.

ברק רוזן, יורם בן פורת ומיכל אלקלעי  (צילום: כנרת קרוגמן)
ברק רוזן, יורם בן פורת ומיכל אלקלעי  (צילום: כנרת קרוגמן)

טיפקס לפרטנר

קבוצת התקשורת פרטנר קיימה בראשון הערב את האירוע השנתי שלה ללקוחותיה ושותפיה העסקיים, בנוכחות הנהלת החברה המורחבת, מנכ"ל החברה, אבי גבאי והמשנה למנכ"ל דגנית קרמר. האירוע התקיים על גג מטה החברה בראש העין ומאות האורחים נהנו מהופעה של להקת טיפקס בראשות הסולן קובי עוז, במיטב להיטי הלהקה.

קובי עוז, אבי גבאי ודגנית קרמר (צילום: אלירן אביטל)
קובי עוז, אבי גבאי ודגנית קרמר (צילום: אלירן אביטל)

שנה חדשה באביבי

יוני אביבי, מבעלי אביבי מטבחים ויצחק אביבי בעלים ויו"ר אביבי מטבחים, השיקו את הטרנדים במטבח לשנה החדשה עם הופעה של נסרין קדרי. באירוע של החברה לכבוד השנה החדשה שנערך ב"רוקח 101" ת"א בהשתתפות של מעל ל-400 אדריכלים ומעצבים, שותפים, עובדים וחברים, הוצגו שיתופי פעולה עם חברת בירמן בעלת המותג XSTONE וחברת ניופאן בעלת המותג הצרפתי "שולטס". 

יוני אביבי, מסרין קדרי ויצחק אביבי (צילום: דנה קופל/סטודיו סמייל)
יוני אביבי, מסרין קדרי ויצחק אביבי (צילום: דנה קופל/סטודיו סמייל)

מפגש הפדר פיט

שני פדר ממרוד חוקרת טרנדים ומנהלת קהילות בתחום האופנה והלייף סטייל אירחה לאחרונה את אירוע הקהילות של "הפדר פיט". המפגש מהווה  יריית הפתיחה לסדרת אירועי נשים של הקהילות אותן שני פדר מנהלת בתחומים שונים וכלל הרצאה וסדנה של דיאט אנג'ל בבעלות לירון פז ורוני עמיצור -לוי המציעות תכנית דיגיטלית לאורח חיים בריא וירידה במשקל. 

לירון פז, שני פדר ורוני עמיצור- לוי  (צילום: יהודה יקר)
לירון פז, שני פדר ורוני עמיצור- לוי (צילום: יהודה יקר)