הנשיא ה-42 של ארה"ב ביל קלינטון, והיזם זיו אבירם הכריזו על הקמתה של EcoBridge - קרן השקעות משותפת שתתמקד במאבק במשבר האקלים. הקרן, שהוקמה בשותפות עם ביל קלינטון ובייסודם של זיו אבירם, איתי למברגר ורוברט סיטרון, תנסה באמצעות השקעותיה בחברות טכנולוגיה פורצות דרך המפתחות פתרונות חדשניים למאבק במשבר האקלים, להתמודד עם האתגרים הרבים בתחום זה. ההכרזה על הקמת הקרן התקיימה על הבמה המרכזית של הכינוס השנתי של ה-Clintion Global Initative בניו יורק, בהשתתפות הנשיא קלינטון ורעייתו מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון, בכירים מעולם העסקים והטכנולוגיה, ומנהיגים מרחבי העולם.

גן הקופים של נשר 
בשני בערב התקיימה במתחם ה'סינמה-סיטי' שבגלילות פרמיירת הסרט "גן קופים" של הבמאי אבי נשר. אל הפרמיירה החגיגית הגיע נשר עם אשתו איריס ובתם תום נשר, כשהוא מלווה בשחקנים כוכבי הסרט: אדיר מילר, שני כהן, ערן זרחוביץ', עלא דקה, יניב ביטון, סוזנה פפיאן, שירה נאור והעיתונאית רינה מצליח שמשיקה תפקיד קולנועי ראשון. לקבלת הפנים הגיעו אורחים נוספים בהם מפיץ הסרט - משה אדרי, מנהלת ההפצה של סרטי יונייטד קינג - לירון אדרי, אבי ויהודית טיומקין, עמרי בצלאל, שרון כידון, איציק מרדכי ועוד.  

 הסרט שהיה מועמד ל-11 פרסי אופיר, יוצג בפסטיבל חיפה במסגרת היוקרתית "מאסטרס", שתוקדש כולה לסרטיו של נשר.

אבי נשר ואדיר מילר  (צילום: רפי דלויה)
אבי נשר ואדיר מילר  (צילום: רפי דלויה)

רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)
רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)

הדמו דיי של נמל אשדוד
 חברת נמל אשדוד ו-"500 גלובל", אחת מקרנות ההון סיכון הפעילות בעולם, קיימו לאחרונה  Demo Day, במשרדי חברת אמזון שבתל אביב. במסגרת יום ההדגמה התקיים פאנל של מומחים מהתעשייה, אשר שיתפו תובנות על תפקידם של סטארט-אפים ביישום חדשנות בשרשרת האספקה, והצביעו על מגמות בתחום ההובלה בים והלוגיסטיקה הקשורה בה בארץ ובעולם. בפאנל השתתפו נציגים של חברות לוגיסטיקה גדולות, מייסדי סטארט-אפים, ואנשי השקעות. אל האירוע הוזמנו 12 נציגים של סטארטאפים מהאקסלרטור של נמל אשדוד, אשר ייבחנו  כפוטנציאל  להשקעה, ופועלים בתחומי התעשיה, הסייבר, ה-AI והביטחון - במרחב הימי. נכחו: שאול שניידר - יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, קורטני פאוול (Courtney Powell) שותפה מייסדת 500 גלובל, אי לינג לים דירקטורית בכירה ב-500 גלובל, טל חן - שותף ב Deloitte Advisory ישראל,  רועי אברהמי - מנהל  החדשנות בנמל אשדוד ומוזמנים נוספים.

אי לינג לים, שאול שניידר, קורטני פאוול ורועי אברהמי  (צילום: מאיה אמדו)
אי לינג לים, שאול שניידר, קורטני פאוול ורועי אברהמי  (צילום: מאיה אמדו)

אביב ברמת אביב
דורון אביב - יו"ר קבוצת אביב, ודפנה הרלב – מנכ"לית הקבוצה, חנכו את פרויקט היוקרה – מגדל המגורים Aviv Limited Edition, הנמצא ברח' אחימאיר 1 שבשכונת רמת אביב, בתל-אביב. במהלך הטקס קבעו יזמי הפרוייקט מזוזה במקום. לאירוע הוזמנו כלל הדיירים החדשים והנרגשים, להרמת כוסית ולאיחולי שנה טובה. מגדל הבוטיק החדש שתוכנן על ידי האדריכל אבנר ישר, ממוקם באזור מבוקש בצפון תל אביב. הוא מוגדר כאחד הבניינים היוקרתיים באזור ובולט בצורתו המיוחדת והמקורית.

 דורון אביב ודפנה הרלב  (צילום: יחצ)
 דורון אביב ודפנה הרלב  (צילום: יחצ)

וטרמן בסניפים
חברי הנהלת קבוצת שופרסל, בראשותו של מנכ״ל הקבוצה אורי וטרמן, ביקרו בחודש האחרון בעשרות סניפי הרשת ברחבי הארץ, על מנת להודות לעובדות ולעובדי הרשת על עבודתם המסורה לרגל חגי תשרי, וכדי לברך אותם אישית בשנה טובה וחג שמח. וטרמן, יחד עם ניצן גולדברג שמשמש כמשנה למנכ״ל ומנהל אגף סחר ושיווק ,סיירו ושוחחו עם אנשי הצוות, שאלו על ההיערכות לקראת החגים, ושמעו חוויות מהשטח.

ניצן גולדברג ואורי וטרמן (צילום: אלעד גוטמן)
ניצן גולדברג ואורי וטרמן (צילום: אלעד גוטמן)

רוקסון מרימים
ערן קויאטק, אבי שווקי, וקובי אברהמי - מבעלי קבוצת רוקסון, אירחו במלון ROXON URBAN  שברמת גן, טקס הרמת כוסית של רשת המלונות החדשה. הערב כלל את הצגת המלונות הקיימים ברמת גן ובבת ים, והצגת אלו העתידים להיפתח בחודשים הקרובים ברחבי הארץ בעקבות החיבור עם חברת Wyndham הבינלאומית. הערב  נחתם בארוחת ערב על הגג המלון המשקיף על העיר תל אביב.

הרמת כוסית (צילום: דניס קפל)
הרמת כוסית (צילום: דניס קפל)

ארוחת הכבוד של ג'ייד
סיבל בן ריטן, מנכ"לית מותג הקוסמטיקה ג׳ייד, קיימה אירוע לכבוד החג ולרגל השנה החדשה במשרדי החברה בנתניה. אורחת הכבוד באירוע הייתה ראשת העיר מרים פיירברג-איכר, שהודתה לעובדי החברה על מסירותם בעבודה במפעל המהווה עוגן ופועל מזה כ-38 שנים באזור התעשייה של העיר נתניה - פנינת השרון.

סיבל בן ריטן ומרים פיירברג-איכר (צילום: דוד פרתי)
סיבל בן ריטן ומרים פיירברג-איכר (צילום: דוד פרתי)