ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה, שיווק וחווית לקוח במגדל, על אמריצר בהודו:

אני מאוד אוהבת לטייל, בארץ ובעולם. כל יעד משאיר בי חותם וזיכרונות לשנים קדימה. מכל המקומות שהייתי בהם, היעד שאני תמיד חוזרת אליו במחשבות ומחכה לחזור אליו גם פיזית ביום מן הימים, הוא הודו. משהו בחוויה, בריחות, בצבעים ובאנשים השאיר בי רושם עמוק. אחת הערים שזכורות לי במיוחד היא אמריצר, שנמצאת בצפון מערב הודו. באמריצר נמצא מקדש הזהב, המקום הקדוש ביותר לסיקים. זו עיר נקייה, יחסית להודו, רוחנית מאוד, ויש בה תחושה עמוקה של נדיבות ושל ערבות הדדית. מדי יום, בשעות הצהריים והערב, מוגש אוכל לכ-100,000 אנשים, ללא עלות, בחדר האוכל של המקדש, שמוכן ומוגש על ידי מתנדבים. בלילה, רצפת המקדש מתמלאת באלפי אנשים שפורסים שמיכות ומזרונים ומצטופפים לשינה. המראה הזה של אלפי אנשים חסרי בית  שאוכלים וישנים יחד במקדש, מילא אותי בהתרגשות ובהמון תקווה. הצבעוניות של הודו, האוויר הפתוח, הנופים המרהיבים, הופכים את חווית הטיול בה לבלתי נשכחת, ושונה מכל יעד אחר בעולם ובעיני זהו יעד חובה לכל אחד.

ענת אטלס (צילום: פרטי)
ענת אטלס (צילום: פרטי)

שרון דיין, סמנכ"לית HR של נובה, על הדולומיטים באיטליה:

ממליצה על אזור הדולומיטים בצפון איטליה. אני בטוחה שזה המקום היפה בעולם, והכי עוצמתי ומרשים שאפשר להעלות על הדעת. נופים עוצרים נשימה, מפלים מרהיבים, מעברי הרים ציוריים, האגמים האלפיניים עם מים בצבעים שלא חשבתי שקיימים. הנוף מסעיר. רכס ההרים מרגש ודרמטי, מהגבהים משתקף נוף מדברי סוחף, ולמרגלותיהם הרים מיוערים יפיפיים, עמקים ירוקים מלאי פרחים, פרפרים וסלעים מכל המינים. זה מקום שהכל קורה בו. מצד אחד השקט אך מנגד עוצמת הטבע מנגנת כל הזמן ומחליפה מוסיקה קלאסית ברוק כבד.

ההמלצה שלי כוללת רכב קטן עם גג נפתח כדי לוודא שאתם לא מפסידים אף פסגה של הר, טיפוס על ההרים, צעדה בגיאיות, רכיבה על אופניים ולמי שממש אמיץ כדאי גם לקפוץ לאיזה אגם צלול וקפוא. ושכשמוסיפים לכל זה יין משובח, פיצה ופסטה - החיוך לא יורד מהפנים. מאחלת לכולם להיות שם. מהרגע שהטיול הסתיים, אני רק מתכננת את הפעם הבאה שאהיה שם שוב.

שרון דיין (צילום: פרטי)
שרון דיין (צילום: פרטי)

ירום ודיש, סמנכ"ל מכירות ותיירות אל על, על בירת יפן טוקיו:

יעד חדש שהכרתי לאחרונה הוא טוקיו, אליו מגיעה טיסה ישירה של אל על, שנחנכה במרץ האחרון. טוקיו  ססגונית  ומשלבת בין היסטוריה לבין עתיד ובין נוף אורבני לטבע. התרבות היפנית שונה ומרתקת, האדיבות שלהם, קודי הנימוס היפניים ויחסם לתיירים הם מעוררי השראה. טוקיו, כמו כל יפן, היא עיר נקייה בצורה בלתי רגילה. נסיעה ברכבת התחתית בה דומה לביקור בבית מרקחת. כמי שעוסק כשלושה עשורים בתיירות ותעופה הדבר שהכי הלהיב אותי בטוקיו זה שהיא מתאימה לכולם, חובבי גאדג'טים וגיימרים ייהנו ממתחמי ארקייד וחנויות אלקטרוניקה, חובבי הטבע יהנו מנופים מרהיבים ומיוחדים, לחובבי הקולינריה יש מבחר מסעדות חווייתיות המפעילות את כל החושים וגם אוהבי השופינג ימצאו מבחר מתחמי מסחר כמו ניהונבאשי, שיבויה ועוד.

ירום ודיש (צילום: פרטי)
ירום ודיש (צילום: פרטי)

טוביאס ליבנה, מנכ״ל משותף ברשת אוריג'ינלס, על אוויה ביוון:

במסגרת תפקידי יוצא לי לנסוע הרבה ורחוק. אבל יש משהו באווירה היוונית שמושך אותי כל פעם מחדש. לכל אי שביקרתי ביוון, (וביקרתי בלא מעט), היה DNA שונה, ייחודי, מובחן. באוויה יש נוף עוצר נשימה, רקפות בחורש הים תיכוני בשיא הקיץ, מפלים קסומים, לצד חופי ים בתוליים ואף פראיים מעט בחלקם. התאכסנו, זוג עם שני ילדינו בריזורט מבודד עם כל הפינוקים הנדרשים כשמסביבנו רק טבע ושלווה. האי גם אהוב על היוונים כיעד לחופשה ולכן המסעדות והטברנות באי אותנטיות וכוללות מתכונים שעברו מדור לדור. התמזל מזלנו לנפוש בעת מטר המטאורים (פרסאידים) המקום מבודד כך שבלילה פשוט מסתכלים על השמים וצופים בכוכבים. ממליץ בחום, בהחלט עושה חשק לשחזר את החופשה.

טוביאס ליבנה (צילום: פרטי)
טוביאס ליבנה (צילום: פרטי)