מייקל רפפורט, השחקן ההוליוודי שמקפיד להפגין את תמיכתו בישראל, הגיע לביקור תמיכה נוסף בארץ. לאחר ששמע רבות על העשייה של עמותת נט"ל שמעניקה סיוע נפשי לאלפי נפגעי טראומה מהמלחמה, ביקש השחקן לבקר בעמותה. את הביקור ליוו יודי רקנאטי - מייסדת נט"ל, ואמי פלמור יו"רית נט"ל. רפפורט עמד על חשיבות העשייה שנעשית בעמותה, ובכלל זה תרומתה לחיזוק החוסן של אזרחי ישראל, והטיפול במקרי טראומה של נפגעים רבים. רפפורט הבטיח כי ימשיך לפעול למען העלאת המודעות לנושא, על מנת שכל מי שזקוק לסיוע נפשי ידע לפנות לעמותה.

יודי רקנאטי, מייקל רפפורט, אמי פלמור (צילום: יחצ)
יודי רקנאטי, מייקל רפפורט, אמי פלמור (צילום: יחצ)

> מועדון הפלטינום של בנק הפועלים אירח את לקוחותיו למופע  "עוד לא תמו כל פלאייך" של שירי מימון והתזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של גיא פדר. המופע, שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, נפתח בביצוע מרגש לשיר "שלג בשרב" של שירי מימון שאירחה על הבמה את רותם שרעבי, סטודנטית בבית ספר רימון ואחיינית של יוסי ואלי שרעבי שנחטפו מקיבוץ בארי עזה ב-7/10 שביצעה איתה את השיר. אירחו את הלקוחות ומפונים מיישובי עוטף עזה: ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, דלית רביב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית ואיילת יסעור מנהלת בנקאות פלטינום. 

דב קוטלר, שירי מימון, גיא פדר, ראובן קרופיק, דלית רביב, איילת יסעור (צילום: איציק בירן)
דב קוטלר, שירי מימון, גיא פדר, ראובן קרופיק, דלית רביב, איילת יסעור (צילום: איציק בירן)

> לרגל השקת קמפיין "הסיב המהיר בישראל" של חברת סלקום בכיכובם של רן דנקר ועדי חבשוש, ולכבוד פתיחת שנת העבודה 2024, נערך במטה סלקום שבעיר נתניה, אירוע השקה מיוחד לעובדי החברה בשיתוף תושבי מושב נתיב העשרה, אותם מלווה סלקום בקשר ארוך טווח.  את האירוע הובילו מנכ"ל סלקום - דניאל ספיר, ודפנה אגסי-בר סמנכ"לית השיווק. בפני הבאים הופיע פרזנטור החברה הזמר רן דנקר, ובמהלך ההופעה הוא העלה לבמה את תמר מרקוביץ', זמרת צעירה מנתיב העשרה, לביצוע, שלא השאיר אף עין יבשה. 

דניאל ספיר, תמר מרקוביץ', רן דנקר, דפנה אגסי-בר (צילום: אבי מלכה)
דניאל ספיר, תמר מרקוביץ', רן דנקר, דפנה אגסי-בר (צילום: אבי מלכה)

> בסוף השבוע, התקיים אירוע לציון החסות שהעניקה חברת ההייטק פאפאיה, למשלחת הישראלית שתצא לאולימפיאדת פריז 2024. באירוע נכחו יו"רית הוועד האולימפי יעל ארד, מנכ"ל הוועד גילי לוסטיג, המדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק ועובדי ועובדות פאפאיה. שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל יכלול חסות כללית לכלל המשלחת הישראלית, ובנוסף חסות אישית לשלושת המדליסטים האולימפיים מאולימפיאדת טוקיו 2020: המתעמל ארטיום דולגופיאט שזכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע; לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג מדליסטית הארד; והג'ודאי פיטר פלצ'יק שותף למדליית הארד הקבוצתית של נבחרת ישראל. עצרו לתמונה למזכרת: אוריאל בכר Co-Founder & CEO פאפאיה, אורי פרל     Head of Marketing   ועדי פועה קורמן Director of Brand & Comms בפאפאיה.

פיטר פלצ'יק, אוריאל בכר, אורי פרל, יעל ארד, עדי פועה קורמן (צילום: רענן כהן)
פיטר פלצ'יק, אוריאל בכר, אורי פרל, יעל ארד, עדי פועה קורמן (צילום: רענן כהן)

> המגזין היוקרתי TIME פרסם את רשימת  12 הנשים שנכללות בגיליון המיוחד שהוא מוציא בכל שנה לקראת יום האישה, המסקר מנהיגות יוצאות דופן, שנלחמות למען עתיד שוויוני יותר. בין 12 הנשים ישנה השנה גם נציגות ישראלית: ד"ר יעל אדמי מייסדת תנועת 'נשים עושות שלום'. יחד עם אדמי נבחרה גם רים חג'אגרה, ממייסדות תנועת הנשים הפלסטינית "נשות השמש". הגיליון יוצא בכל שנה תחת הכותרת   TIME Women of the Year וכולל שורה של מנהיגות ממדינות שונות ומתחומים שונים.

 יעל אדמי (צילום: תמר מצפי)
 יעל אדמי (צילום: תמר מצפי)

> חברת "החוויה הישראלית" קיימה לעובדיה סיור בעוטף עזה שכלל ביקור בקיבוצים, בשדרות, בשטח מסיבת פסטיבל "נובה", ומפגשים עם תושבים ולוחמים. מטרת הביקור הייתה להעניק לעובדים כלים להסברה כנגד אנטישמיות. "החוויה הישראלית" מקיימת במהלך השנה סיורי הסברה וסולידריות למשלחות מחו"ל של פוליטיקאים וחברי פרלמנטים, משלחות של אנשי חינוך, משלחות תורמים וראשי קהילות מצפון אמריקה. זו הפעם הראשונה שעובדי החברה יוצאים לסיור שכזה. בסיור השתתפו מנכ"ל החוויה הישראלית - אבנר לש, חברי ההנהלה: אילנית קורשיא, גיא אדן, דניאל בן חיים ואפי גוטמן; ועשרות מעובדי החברה.

> AllJobs, הפלטפורמה לניהול קריירה ולגיוס עובדים, משיקה קמפיין ראשון לשנת 2024, עם התעוררות המשק והצמיחה בהיקף המשרות הפנויות. הקמפיין בקריינות של שי אביבי, עלה בטלוויזיה, בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות. הוא קורא לציבור העובדות והעובדים בישראל לחזור ולחפש עבודה, ולהגיש מועמדות לאחת מ-30,000 המשרות הקיימות באתר. הקמפיין שהופק על ידי חברת הפרסום מנצ', נשען על התובנה שבניגוד לתחושה הרווחת, יש משרות פנויות רבות כרגע.

> מאמן הכדורגל ברק בכר הגיע להרצות למתנדבים של עמותת "המלאכים של ערן" שמתנדבים מיומה הראשון של המלחמה למען כוחות הביטחון , המפונים ומשפחות החטופים.

> מפוני הערים שדרות וקריית שמונה שנמצאים כבר מעל לארבעה חודשים במלון "רמדה נתניה", ערכו טקס הוקרה מרגש לצוות המלון שאירח אותם. לכבוד הטקס הכינו המפונים מופלטות וספינג'ים במטבח המלון. באירוע נכחו: איתי אשל - מנכ"ל מלון רמדה נתניה, וסגנית ראש עיריית שדרות - חווה נחשונוב שסיכמה במילים חמות וציינה כי הצוות במלון נתן למפונים משדרות הרגשה של בית עם לב פתוח.